päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 600
- Seuraava »
Eka huudellaan ties mitä mediamaksu- ja yle-vastaisuuksia, ja si raivostutaan siitä et yle menetti jotku lätkän MM-kisat maikkarille?
Oikeesti. Huoh.
[q]kottarainen, 31.10.2006 23:15:
[/q]
Kävi kerran melkein samalla tavalla, heräsin peloissani keskellä yötä. Sain silmät auki, mutta näin jotain kauhunsekaista valveunta, että makuuhuoneeseeni tuli poliiseja. :D En pystynyt liikkumaan, en edes nostamaan päätäni nähdäkseni onko siellä ovensuussa joku vai ei.
En tosin ole kuullut samanlaisesta tapauksesta ennen, enkä tiennyt että se on unihalvaus. Wikipedia tietää:
"Unihalvauksena tunnettu häiriö ilmaantuu, kun aivot aktivoituvat normaaliin täysin hereillä olevaan tilaan REM-unesta, mutta kehon halvaustila on edelleen voimassa. Tämä aiheuttaa tilan, jossa henkilö on täysin tietoinen ympäristöstään, muttei pysty liikkumaan. Lisäksi unihalvaukseen yhdistyy usein hallusinaatioita. Tila kestää harvoin muutamaa minuuttia kauempaa, vaikka kokijan mielestä se usein tuntuu kestävän huomattavasti pitempään. Kohtaus loppuu kuitenkin välittömästi, jos joku henkilö koskettaa tai puhuttelee kokijaa. Unihalvauskohtaus säilyy myös muistissa."
Hallusinaatioista:
Yleisimmät
* Valoharhat
* Pelko
Yleisiä
* Olennon läsnäolon aistiminen (usein pahansuopa)
* Painetta tai painoa vartalon päällä (usein rinnalla)
* Kuolemanpelko
Poliiseja, hahhaa, pahansuopa olento tosiaan!
[q]blastic, 19.3.2008 11:21:
Spinni ftw.
[/q]
"Mistä löytyisi samanhenkistä porukkaa?" - "TTY:ltä" :-D
No ei kai ihan kivoja ootte.
sativa: mä voin lähteä kaljalle ilman taka-ajatuksia, perustetaan ompeluseura. :D
[q]Norb, 29.6.2007 09:54:
---
2la, 28.6.2007 16:17:
:DDD Paras vertaus ikinä!
(ai ei saa electronia? Ihan totta? Miksei muka saa? Electronhan voidaan myöntää jopa 10-vuotiaalle!)
---
Mitäköhän mahdat selittää? Luottokunta? Tiliotteella? Olenko mä nyt vaan pahemman kerran jäässä vai hä?
edit. poistettu vieraamman korvaan ilkeältä kuulostava ja muutenkin alatyylinen "vittua" :D
---
Mä en käsitä sun asennetta. Olin tosiaan vaan kuullut sellaisen tapauksen jossa henkilö jolla ei ollut luottotietoja ei myöskään saanut visa electronia! Se oli minustakin outoa! Tiedän myös että yks ei saanut kotivakuutusta, kun ei ollu luottotietoja..
Electronin voi anoa 18v täyttänyt ja vanhemmat voivat antaa luvan korttiin 11-17-vuotiaalle
p.s. Sä oot näköjään ollu pahemman kerran jäässä, tai sitten sinulla on vain niin huono huomiokyky. Kyllä se luottokunta on ihan olemassa.
[/q]
Pahoittelen jos viestistäni välittyi töykeä asenne. Ihan uteliaisuuttani kysyin tuosta luottotiedottomalta evätystä electronista, sillä kuten devisss sanoikin, electronilla ei voi ylittää varojaan sillä se ei ole luottokortti.
Tiedän että Luottokunta on olemassa. Tiedän että Visa (ja Visa Electron) on Luottokunnan kortti. Kiitos vaan. En vain tiennyt että joillain pankeilla tiliotteella näkyy teksti "Luottokunta" kaupan nimen lisäksi. Huomauttaisin myös että epäilin ensimmäiseksi omaa käsityskykyäni, enkä syyttänyt sua väärässä olemisesta.
Lisäksi, se että alaikäiselle electronin myöntöön tarvitaan holhoojan suostumus (daa? :D), ei muuta sitä asiaa että electron voidaan myöntää alaikäiselle.
Alkuperäiseen aiheeseen - kumpi oli "naurettavampi", asiakas joka pitää electronia pankkikorttina koska rahat lähtevät suoraan tililtä, vai myyjä joka pitää electronia luottokorttina koska hänen pitää luottokortti-nappia laitteessaan painaa - olen edelleen sitä mieltä että asiakas oli oikeassa. :)
ps. tuokin kaikki googletus sun olisi kannattanut tehdä ennen kuin alat arpoa vastauksiasi tutuille tapahtuneita juttuja yleistämällä ja muuten vaan teräviä päätelmiä (ei se voi olla pankkikorttikaan, kun sen voi höylää miinukselle. *ding*) tekemällä. ;) Tuo mutu-arvailu yhdistettynä muuten provoilevaan mielialaani sai mut ehkä käyttämään hiukan väärää sävyä.
Kymppiuutisten otsikoita: "Naiset haluavat seksiä siinä missä miehetkin"
siis O___o
[q]La Petite, 9.8.2006 07:14:
Heräsin 10 minuttia enne herätyskelloa erittäin pirteänä
[/q]
Mäkin heräsin 10 minuuttia etuajassa, kesken jotain ihmeellistä matematiikkaunta. Avasin silmät ihan pirteänä, katsoin kelloa ja ajattelin "aionko tosiaan pohtia jotain näin älykästä vielä 10 minuuttia, vai nukkua?" - ja taju pois. :D
[q]ville, 9.10.2007 14:40:
Mitä noin yleiseen fiilikseen tulee, niin kampapuuvillalla pinta on just kuten sanoit, eli tasainen & nukkaamaton. Suoraan sanottuna se tuntuu paljasta persettä vasten uskomattoman mukavalta. Esim itsellä on kotona just perustason finlaysonia sun muuta satiinia, mut niitä ei vaan tule käytettyä, koska ne ei ole yhtä mukavia....
[/q]
[q]wiwi, 28.9.2008 20:58:
Tosin leivän päälle laitettiin oikeaa voita (jota en ollut koskaan aikaisemmin edes maistanut) ja maito oli siitä rasvaisimmasta päästä.
[/q]
Tää on mun päivän o_O ehdottomasti.
Väitän että oikea voi on paljon terveellisempää kuin mikään minilätta tai flora tai mitä näitä muoviseoksia nyt on. Eikä se lihakaan niin epäterveellistä ole että sen voisi niputtaa samaan kastiin valmisruokien kanssa.
[q]Fresia, 17.8.2006 20:58:
[/q]
Herrantähden tuollainen mahtaa säikäyttää! Voi hetken aikaa taas arvostaa sitä omaa (ja läheisten) elämäänsä vähän enemmän.
http://www.safari-solcenter.dk/
Tanskalainen solariumkeskus. Jotenkin toi sivulla soiva "We wish you a merry christmas"-tilulilulei ei oikein sovi tohon juttuun imho - varsinkaan näin toukokuussa... *repskops*
[q]martina, 23.3.2006 23:06:
ei sviddu. tänään tuli taas todistettua että totuus todellakin on tarua ihmeellisempää. *nauru**whaat* *kupla*
[/q]
haha! lällää ähäähähhäää. hähää.. *bubblrrrr*
[q]Amma, 3.8.2009 20:17:
Oli kyllä eilisen :) :( :D :,( :/ o_O Kävin Lahdessa.
Parkeerasin auton torin laidalle, avasin oven ja kakan haju tulvahti nenääni. Seuraavassa sekunnissa ohi kävelee mieshenkilö, jota seuraa kolme miestä. Keskustelua käydään huutaen tähän malliin (lisää muutama v-alkuinen sana parhaaksi katsomiisi väleihin):
- Tuu tänne sanoo!
- Mä en lähe tähän!
- Tuu tänne sanoo!
- Tuu ite tänne!
- Mä en lähe tähän!
- Tuu tänne sanoo!
Edellä mennyt äijä vetää housut alas, osoittaa ahteriaan ja huutaa: "Nuole tätä!" ja hedelmällinen kommunikointi jatkuu kaavalla: "Tuu tänne sanoo!"....
Ja Raverilta oli hajotettu autosta ikkuna. :/
[size=6]...Lahti pilaa tunnelman...?[/size]
[/q]
Aika perus maanantai settiä.
Meidän landelta löyty joku sodanaikanen pommisysteemi ja intin jätkät tulee raivaamaa sen tänää.
Ihme sellanen messinkipötkylä missä on keskellä sokka ku jossain kranaatissa.
Hauskinta oli että mutsi oli jo tietämättömänä vetämässä sitä sokkaa irti mut äijä kerkes väliin.
[q]kottarainen, 4.9.2007 15:23:
Kansaneläkelaitos*whaat*
"Hyvä sairauspäivärahan hakija. Olemme saaneet hakemuksenne 16.7.2007 alkaneesta työkyvyttömyysajasta. Olette esittänyt päivärahan perusteeksi kuuden kuukauden työtulot ajalta 16.01.07 - 15.07.07."
Joo olin mä saikulla 16.7 lukien kuukauden, mutta en mä KELAlta ole mitään hakenut.. Viimeisen kuuden kuukauden tulojen perusteella ei olisi mitään oikeutta repii mitään päivärahoja. Ja sainhan mä sairasloman ajalta palkkaa.
Miten ne siis keksii tällasia lähetellä? Kellään mitään vastaavanlaista kokemusta?
[/q]
o/
Tuli yli 2vk sairasloma niin mulle puhuttiin jotain työkyvyttömyydestä jne.
Enkä ollu tosiaan hakenu mitään sairauspäivärähaa koska firma makso normaalisti sairaslomalta palkkaa. Mut huoli pois ei ne rupee sulta mitään perimään takas, se on käsittääkseni kelan ja työantajan välinen juttu.
[q]mayah, 27.1.2007 10:21:
klipsistä
[/q]
ähähähäää!
hähä!
oon vahingonilonen!
hei..... PORAA VÄHÄN!
Ohjaamani musavideo (mitä pidän ehkä epäonnistuneimpana proggiksenani) on esitetty eilen tv2 "Musiikki TV" ohjelmassa. o_O
[q]ezzy, 10.4.2007 11:38:
Ihan hauskahan toi oli =) Näytä joku ONNISTUNUT proggikses :P
[/q]
tsähäää
[q]TemeZ, 23.6.2009 16:17:
---
T-mu, 23.6.2009 16:14:
Nyt on todellinen päivän WTF
illusion lähetti mulle viimekuun tuntilistansa. Siis wtf? o_O
---
:D
[/q]
Hitto voisinkin lähettää ton sulle kun alatte makselee palkkoja. Nimikin on melkein sama, ala ei mut ei kai sil oo niin välii :D
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 600
- Seuraava »