päivän o_O

Back to häröily O

Katselin vanhoja valokuvia o_O.. Tai ehkä lähinnä ja

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2141780

wat

hieno homma et Tyson on kasannu ittensä, varsinki tyttären traagisen kuoleman jälkeen.. sais tehdä comebackin nyrkkeilykehään ja voittaa mestaruuden.

[q]jokke_, 27.4.2010 14:39:
autokoulun auto ajo mun eessä. ei siin muuten mitää mut se ajo YLINOPEUTTA! :O
40 alueella 50, ja 50 alueel 60. olin kyl sillee et WTF!?

en keksiny muuta mahollisuutta ku et sitä autoo ajo opettaja, tai sit sil oli inssi. :D

edit: sit toinen viel: Jaakko Salovaara kuullostaa iha Kimi Räikköseltä.
[/q]

painelin mäkin kakkos vaiheessa ihan omia vauhteja muun liikenteen mukana, eikä opettaja paljon puuttunut nopeuksiin. Kerran huomautti kun poliisit sattu tulemaan vastaan.

[q]Verottaja, 12.9.2005 15:34:
Arvaan kyllä, mikä kyseisen reaktion aiheutti, mutta
oli silti melkoisen o_O tilanne. *nauru*[/q]

[q]ezzy, 12.9.2005 18:42:

kalju?
[/q]

Aika lähelle. Muuten kalju, mutta keskellä päätä törröttää
puna/musta keesi :)

"D e a r S i r ,

G o o d d a y .

W e a r e a g o l f p r o d u c t s s u p p l i e r f r o m S h a n g h a i , C h i n a .

I f y o u a r e i n t e r e s t e d i n o u r p r o d u c t s, p l e a s e r e p l y t o m e f o r m o r e i n f o r m a t i o n .

B o b"

Thanks Bob, but I'm all set... :D spämmimailit on vaan aina niin outoja :D

En tiedä outoa, mutta hassu sattuma.

Tuossa lauantai-sunnuntai -baarisetin jälkeen venailtiin kamun kanssa yöbussia Elielillä. No, kamu bongas siitä entisen Henkka&Maukka ajan työkaverin joka venaili siinä yöbussia yhdessä jonkun ystävänsä kanssa. Naureskeltiin jotain, että ompa pieni maailma, tai ainakin Helsinki.

Siinä jutellessamme mietin itsekseni mistä tän tytön seuralla ollut toinen tyttö on tuttu.. No mentiin samaan yöbussiin ja siellä mulle tai sille tytylle välähti; Ko tyty kulkee toisinaan mun kanssa samalla bussilla töihin / töistä kotiin :D

Tuli toistamiseen naurut miten Helsinki voi olla näin mielettömän pieni paikka, että kahdesti samalla hetkellä. Neljästä randomihmisestä yksi tuntee / muistaa toisen jotain kautta ja kolmas sen neljännen jotain ihan muuta kautta

[q]kakku111, 28.11.2007 14:28:
tullut tässä mietittyä että mikä helvetti tätä suomen valtion hallitusta vaivaa???
[/q]

Yleisesti vai johonkin tiettyyn asiaan liittyen?

Chav World Forum

Ja jos joku ei vielä tiedä: Chav

[size=16]dnt u think tht dey shud jus gi u caution n let u keep ur bud insted ov basiclaly robbin it they probly smoke it themsens l8er neway[/size]

=D

Tämä lienee samalla päivän :) ja varsinkin päivän :D

Tuli nuorempana noilla autoilla hieman leikittyä, suomeksi kaahailtua jne ja eräästä tälläisestä jäin kiinni 16.3.2001 aamuyöstä. No asia käräjille josta ajokieltoa ja sakot. Pari maksulappusta sieltä ajan kuluessa tuli, muttei muuta.

Kunnes sitten jouduin pahoinpidellyksi tuossa tammikuulla -07 josta käräjille.

Tuon jälkeen tässä heinäkuun lopulla tuli ulosottovirastosta maksuvaade tuosta maaliskuun -01 -keissistä. Viimein huomasivat, että olisi jotain rästissä valtiolle :D En näistä lain koukeroista tiedä, mietityttää vain milloin tuo sakko olisi vanhentunut..

Naurattaa tuo liki 6 ja ½ vuotta korotonta maksuaikaa tämän päivän oikeusvaltiossa. Jos normaali työssäkäyvä selviää noin vähällä, mietityttää miten helppoa nykypäivänä on tehtailla ns. pikkurikkeitä, huijauksia ja petoksia vailla minkäänlaista todellista kiinnijäämisen tai korvausvelvollisuuden riskiä.

EDIT:

http://klubitus.org/blog.php?blog=12398

[q]Wolverine, 5.3.2009 21:33:
---
Annakins, 5.3.2009 21:31:
---
Wolverine, 5.3.2009 18:14:
---
Annakins, 5.3.2009 11:28:
---
Annakins, 5.3.2009 09:08:
Tajusin just, et mun Jenkkiviisumi ei oo vielä tullu ja lauantaiaamuna pitäis lähteä...

---

Tulihan se

---

Miten toi nykyään toimii ku sinne pitää ilmoittaa etukäteen matkasta, onkse joku tosi vaikeesti täytettävä lappu mikä pitää täyttää netissä? Ja miten kauan etukäteen kannattaa tehdä se, netissähän oli että 72h ennen pitää olla tehtynä mut varmaan kannattaa pelaa varman päälle?

---

Mä en tiiä miten se visa waiver -nettisysteemi toimii, mun piti hakea ihan perinteistä viisumia suurlähetystöstä kun kyseessä on virkamatka.

---

aah okei :/ noh matkaan on vielä 3 kuukautta, jos vaikka laittais kuukautta ennen matkaa niin ainaki sais sen varmistuksen ajoissa.
[/q]

Kyl mä luulen et se riittää kun teet min. 72 tuntia ennen lähtöä :)

Ei siis vittu! Jenkit kehittelee biologista homoasetta. Mitä pässejä!

http://www.newscientist.com/article.ns?id=mg18524823.800

Uskaltaako tässä enää käydä etnisissä paikoissa syömässä, varsinkaan sellaisissa, joissa tarjoilija ei täysin ymmärrä suomea. Tilasin kuhaa ja luulin sellaista syöneenikin, mutta kuitissa lukikin "Asiakkaan kappale"!!!!

[q]Individual, 21.3.2008 07:20:
---
Annakins, 21.3.2008 07:17:
---
Individual, 21.3.2008 07:09:
En tiennytkään, että Brad Renfro on kuollut. 25-vuotiaana vielä. Noh, elämäntavat saivat loogisen päätöksen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Brad_Renfro#Death

---

Renfro was found dead on January 15, 2008 in his Los Angeles apartment.[8] On February 8, 2008, the Los Angeles County Coroner's office ruled that Renfro's death was accidental and was attributed to acute heroin/morphine intoxication.[9]

En tiennykään et jonku kuolinsyy voi olla tiedossa päiviä ennen kuolemaa :D

Cause of death accidental overdose of heroin and morphine.

---

Täh? Löydettiin tammikuun 15. ja helmikuun 8. tuli ruumisväeltä lausunto kuolinsyystä..?
[/q]

oon ihan selkeesti liian aikasin hereellä kun en edes erota kuukausia toisistaan :DDDD

Mitä vittua tarkoittaa " o_O "?. Onko tämäkin tätä helvetin nörtti kieltä?

Toivottelee sorvin äärestä vanha punkkari( Nykyisin tosimies hevari ja siinä välissä ailahdus reivariks, mikä onneksi sitä aikaa kesti vain 3 vuotta, kun en saanut pillua yheltä karvakenkä huoralta niin vaihdoin takasin OIKEAN musiikin puolelle).

Ei näemmä nörtille metalli_miehellekään pillua heru, kun pitää tyhjällä klubitus-forumilla trollata. Surullista touhua.

Mitä vittua tarkoittaa " o_O "?. Onko tämäkin tätä helvetin nörtti kieltä?

Toivottelee sorvin äärestä vanha punkkari( Nykyisin tosimies hevari ja siinä välissä ailahdus reivariks, mikä onneksi sitä aikaa kesti vain 3 vuotta, kun en saanut pillua yheltä karvakenkä huoralta niin vaihdoin takasin OIKEAN musiikin puolelle).

[q]mayah, 23.8.2007 10:54:
---
Annakins, 23.8.2007 10:53:
Miehet

---

INDEPENDENT WOMAN!!!
[/q]

[q]kilobitti, 6.10.2006 09:39:
---
Annakins, 6.10.2006 08:34:
Piti heti tarkistaa, että olenko nähnyt nollia väärissä paikoissa, mutta, Economistin artikkelissa "Leave your guns at home, and vote" http://www.economist.com/world/africa/displaystory.cfm?story_id=7944539 todellakin mainitaan "a country whose 20m vitizens are estimated to own some 60m firearms". Lieneekö siis ANSA:n tilastoissa mukana vain esim. käsiaseet tms. tai sitten Economistille on livahtanut nolla väärään paikkaan.
---

Mä itse asiassa löysin ton luvun eilen illalla muualtakin. Toisaalta löytyi myös tommonen vuodelta 2003-> http://tinyurl.com/l6oko

Muuten, en periaatteesta epäillyt sua, halusin vaan etsiä tuolle lähteen ennenku kerron eteenpäin*hih*
[/q]

Kiitos kommenttisi olen nyt tullut tutkimuksissani siihen tulokseen, että The Economist on väärässä ja perustaa arvionsa vanhoihin, ylisuuriin arvioihin Jemenin asekannasta.

Todennäköisesti Jemenissä on 6-9 miljoonaa pienasetta (small arms) ja se on yksi maailman aseistautuneimmista maista. Aseisiin liittyvä rikollisuus on kuitenkin huomattavan pientä.

here endeth the lesson

Eilisen Smäkin matsi oli kunnon zedais versus imperiumi, kuud versus pääd, kad versus seitan, Suumaheri versus Haekkinen -show.
Kaikki SummerSlamin hyvis voittajat Batista, Mysterio ja Benoit vastassaan kaikki pahis luuserit JBL, Guerrero ja Jordan. Oli vähän o_O + \o/ -fiiwikset päällä.

:DDD ei jumalauta... :DDDDDD

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O