Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

[q]alien:
Aika hyvä saavutus, tosin noihin digitaalisiin rasvaprosentti-mittareihin ei ole mielestäni paljon luottamista. Ne nimittäin mittaavat kädestä käteen ja pelkän yläkropan ja siihenkin vaikuttaa tosi paljon, mitä on just syönyt ja juonut. Esimierkiksi pelkkä kupillinen kahvia voi vaikuttaa tulokseen, mikä näytössä vilkkuu Eiks se peili ole paras mittari?
[/q]

Joo, ja sillä mittarilla on jotkut oletukset, että minkä painoisella on minkäkin verran läskiä. Jos esim. ilmoitan painokseni 47kg, antaa se kiloissa ihan eri määrän rasvaa, kun että ilmoittaisin painokseni 53kg ko. mittari on kuulemma antanut joskus kisakunnossa olevalle bodarillekin n. 24%...

[q]William-78:
Ja punttiksen puolelle siitä!!!
[/q]

...jos tarkoitit ”Puntti & sali”-topicia, niin joo. Taas joutuu huomauttamaan siitä, että tää on ”kynisten” ja muiden kuolevaisten topic. Testoilut ja rasvaprosenttien mittailut sit tuolla toisessa topicissa.

[muokattu 12.6.2004 16:52]

no ei rasvaprosentista puhuminen laihdutustopicissa nyt kovin pahasti off topic voi olla (?)

[q]Hyzenthlay:
no ei rasvaprosentista puhuminen laihdutustopicissa nyt kovin pahasti off topic voi olla (?)
[/q]

Mietis muiden täällä olevien rasvaprosentteja. Mä voin ilman mittaria sanoa, että mulla se on about kolmesataa.

Tän topicin alkuperäistarkoitus oli (edelleenkin) se, että täällä voitaisiin tulla rehellisesti kaapista kiloinemme, muine pikkuvikoinemme (jotka siis ovat käsitteinä täysin yksilökohtaisia; toisen ”vika” voi olla toiselle olennainen osa habitusta) ja tehdä niiden mahdollisesta muokkaamisesta hauska juttu, jonka tiimoilta jengi uskaltaisi nauraa myös itselleen.

Sit kun täällä otsa rypyssä kelataan rasvapersenttejä ja salitouhuja, niin kyllä se on ainakin mun mielestäni nimenomaan omiaan tuhoamaan noi threadin asettelun tavoitteet. Ehkä mun olis sit pitänyt oikeasti kirjoittaa ihan suoraan tohon ekaan viestiin, että ”bodaus- & fittnessläpät ja niiden syväanalyysit on ok, mutta ei tässä threadissä.”

ok, en nyt kumminkaan olisi uskonut, että asiallinen keskustelu siitä, ovatko elektroniset rasva%-mittarit täysin humpuukia, on mielestäsi perseilyä.

[q]Hyzenthlay:
ok, en nyt kumminkaan olisi uskonut, että asiallinen keskustelu siitä, ovatko elektroniset rasva%-mittarit täysin humpuukia, on mielestäsi perseilyä.
[/q]

No onhan se nyt täysin tiedossa, että mä olen aivan uskomaton jätkä.

Ei se mun mielestäni olekaan perseilyä jossain muussa topicissa. Tässä topicissa se taas on sitä ym. syistä.

teet/ediiä ja tupakkaa ni sillä lähtee kilot.. viikossa lähteny 3kiloa O_o pitää pitää paussi noissa ni ei liian nopeesti lähde tai sit vaan syö lisää *mässää mansikoita*

Dieetti sai yllättäen ja tahtomattani lisäpotkua. Lähdin touhuissani viemään roskia ja unohdin avaimet, taas. Huoltomies tahtoi onneksi vain 15e, vaikka sen ois pitäny laskuttaa 30, mutta silti pitää loppuviikko syödä pelkkää puuroa ja juoda vettä.
No, jospa siitä ois jotain hyötyä..

[q]Jone:
Sit kun täällä otsa rypyssä kelataan rasvapersenttejä ja salitouhuja, niin kyllä se on ainakin mun mielestäni nimenomaan omiaan tuhoamaan noi threadin asettelun tavoitteet.[/q]

Jone, relaa vähän. Jos ei muuten, ni ettei sun itse tarvis istua koko ajan otsa rypyssä*nauru*

threadin ”alkuperäistä henkeä” noudattaen tämänhetkiset mittani, kun en muista olenko jo maininnut:

pituus n. 181
paino 68 kg

[q]kilobitti:
Jone, relaa vähän. Jos ei muuten, ni ettei sun itse tarvis istua koko ajan otsa rypyssä*nauru*
[/q]

Mä oon syntynyt otsa rypyssä ja pidän siitä kaikkine ryppyineen. Muut ihkuilkoon mun puolestanikin sitten vaikka.

[q]Kathys_song:
Oon pysyny saman painosena nyt yli 2 vuotta
[/q]

onnekas..

mä olin lääkärintarkastuksessa eilen ja kävi ilmi et paino on tipunnu 7 kg.. eikä oo tarvinu paljon mitään tehdä..

[q]Jone:
---
Hyzenthlay:

---

Mietis muiden täällä olevien rasvaprosentteja. Mä voin ilman mittaria sanoa, että mulla se on about kolmesataa.

Tän topicin alkuperäistarkoitus oli (edelleenkin) se, että täällä voitaisiin tulla rehellisesti kaapista kiloinemme, muine pikkuvikoinemme (jotka siis ovat käsitteinä täysin yksilökohtaisia; toisen ”vika” voi olla toiselle olennainen osa habitusta) ja tehdä niiden mahdollisesta muokkaamisesta hauska juttu, jonka tiimoilta jengi uskaltaisi nauraa myös itselleen.

Sit kun täällä otsa rypyssä kelataan rasvapersenttejä ja salitouhuja, niin kyllä se on ainakin mun mielestäni nimenomaan omiaan tuhoamaan noi threadin asettelun tavoitteet. Ehkä mun olis sit pitänyt oikeasti kirjoittaa ihan suoraan tohon ekaan viestiin, että ”bodaus- & fittnessläpät ja niiden syväanalyysit on ok, mutta ei tässä threadissä.”
[/q]

Kiitos Jone. Juuri näiden rasvaprosenttiniuhottajien takia en o viittinyt tätä topicia avata moneen viikkoon. Varsinkin kun nää niuhottajat on oikeesti tyyliin 3g vyötäröllä ylimääräistä. Hajotkaa.
...Niin ja nyt on sitten turha tulla itkemään että kyllä se pari kiloa ylimääräistäkin voi tehdä ison lommon itsetuntoon...jos näin on niin get a life.

[muokattu 16.6.2004 16:36]

[muokattu 16.6.2004 16:37]

[q]niomic:
Jone, onks se kevät jo loppu?
[/q]

Kevät voi mun puolestani jatkua vaikka jouluun jos keskusteltavaa asiasta riittää.

Väliraporttina sanottakoon, että vasta viime viikonloppuna joukolla ihasteltiin/kauhisteltiin mun kaunista kaljamahaani, mutta siitä huolimatta voin kyllä väittää, että se on ollut pienenemään päin. Ilman vaakaa veikkaisin painoksi tällä hetkellä n. 90kg. Ainoastaan ~2kg:n painon pudotus johtunee siitä, että näin kesäaikaan kehooni tulee myös hieman lihaksia.

Mä olen laihtunut uudenvuoden jälkeen yli 6 kiloa, mutta nyt paino alkaa taas nousta, kun teen päivittäin raksalla töitä, niin lihasmassa alkaa nousta. No samapa tuo, mitä vaaka näyttää kunhan ei mitään mielettömästi olisi ylimääräistä...

[q]ALIEN:
joo tavoitteena olisi sata kiloinen LÄSKI!! *APLODIT*
[/q]

Pah. Mä painan aika tarkalleen tasan sata kiloa, eikä se tee musta läskiä :)

Elikkäs ittellä se alko taas eli lähtö paino oli viime uutenavuotena 110 ja puolessa vuodessa tiputin painoni n.82 kg ja nytten ajattelin vielä kiinteyttää kroppaa mukavasti, että sais vähä vatsalihaksia näkyviin ja sitte soikentaa vähä jalkoja....ja painoa ajattelin tiputttaa pysyvästi n.5kg...olisko jollain ehdotuksia/vinkkejä mulle mihin ei kuuluis sali reeni ku ei jaksa olla enää 4 seinän sisällä...nyt alotin lenkkeilee ja lenkin jälkeen teen viel 4 sarjaa vatsoja loppuun saakka mutta olisko tohon vielä lisättävää???Kertokaa meinaan kyl mä sen tiiään et täällä niitä voimistelijoita/kiinteyttäjiä on

[muokattu 17.8.2004 17:23]

[q]alien:
---
Hyzenthlay:
joo, ja sähly korvaa jalkatreenin

---

kyllä periaattessa ;)
[/q]

Muttei käytännössä :P

Lene kyllä tota vettä tulee litkiä muutama litra ainakin. Ja tuohon en siis laske esim.- vitamiiniporeen kanssa otettua nestettä tai mitään muutakaan juomaa, ainoastaan puhtaan veden.

Ollaas ny.

Mä ymmärrän hyvin williamin purkauksen
(tota yletöntä huutomerkkien käyttöö tuskin kukaan
ymmärtää mut ei se mitään, kukin tyylillään),
kun ihan aikuisten oikeesti pelkällä nestepaastolla
ei saa hyviä tuloksia aikaan. Tässä topikissa
on paljon hyviä ja paljon huonoja vinkkejä, ja
nimimerkillä vuoden aikana nyt 17 kiloo pudottaneena
voin kertoo että todellisia tuloksia alko syntyä
siinä vaiheessa kun aerobinen liikunta tuli mukaan
kuvioon, ei se rasva liikkumatta pala. Toisaalta sit
sen inhottavan säkki-efektin välttämiseks proteiinit
ja kalsium on aivan välttämättömiä. Mäkin luulin
alunperin että mulle riittää se että rasva lähtee
liikkumalla, mut -10 kg kohdalla totesin että ilman
proteiineja mä näytän pian kenguruäidiltä.
Tutkimusten mukaan esim. maitotuotteet on
apu painonpudotukseen, sopivasti proteiineja
ja kalsiumia.

Kukin tietysti tyylillään, onhan sellanen roikkuva
vyölaukkukin ihan kiva siinä vaiheessa kun
painoo on lähteny yli viis kiloo, mutta mä tähtään
ihan muuhun. Puhumattakaan siitä, missä
kunnossa elimistö on sen jälkeen kun vetäsee
jonkun parin kuukauden nestedieetin.
Kalorimäärien tarkkailut ja muut ei myöskään
ainakaan mun elämäntyyliin ja valitsemaani
tapaan pudottaa painoa oo sopinu, syön kuitenki
nyt enemmän kuin vuosi sitten.

Nimim. 192 cm ja lähtöpaino toukokuussa 2003
112 kiloo, nyt 95 ja tavote häämöttää tossa
92 kilossa.

[muokattu 20.6.2004 11:46]

[q]William-78:
Kirjottakaa punttis puolelle te jotka olette oikeasti kiinnostuneet diettauksesta, treenauksesta ja siihen liittyvistä ravinnoista/asioista....silloin jeesaan mielelläni!
Täällä ”kokis diettarit”, jotka ovat päättäneet laihtua mutta eivät viitsi mitään tehdä sen eteen koska ovat niin ”tavallisia” ihmisiä, alkavat vittuilla näköjään joka sanasta ja täällä ne ihmiset jotka:
A: onnistuvat ja
B: tietävät miten homma hoituu tekevät syntiä morkkaamalla niitä jotka eivät omalla ”kokis dietillään” ole onnistuneet, eivätkä ikinä tule onnistumaan diettaamisessa. Eli, punttis puolelle seuraava tälläinen kysymys, tai privaa niin neuvon mielelläni kaiken minkä osaan, jotta voisit olla tyytyväinen itteesi.
Neuvojia varmaan kyllä myös riittää, mutta tietysti jokalähtöön.
[/q]

perseilyä!! (*nauru*)

O