Klubituksen kilonpudotus
- « Edellinen
- 1
- ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- ...
- 92
- Seuraava »
[q]yusu:
Joo saa nähä paljon paino tippuu ja lähteekö vähätki lihat pois, ku alkaa mma-treenit :O
[/q]
On muuten helvetin kuluttavaa treeniä. Voit bodailut ainakin unohtaa ellet nyt satu olemaan lahjakas mulkku-tyyppiä...*släp*
terveisin lahjaton paska
5 kiloo pois kesax*jiihaa*!!!Se ei varmaan mahdoton tehtava ois kunhan massyttelysta paasee eroon..7kiloo ois kyl parempi*hih*...Sysksylla tuli vahan sorruttua syopottelemaan...ja loppuhuipennuksena joulu jolloi paino nous reilu 2kiloo..hui!!*hmph*...neste kuurille vaan..*känni*
Ainakin 5kg pois, ennen kun joutuu uusille vaatekaupoille kun vanhat kuluu puhki. Kaapissa oottelee monia asusteita vain päälle pääsemistä
Peppu nousee perjantaina, kun meen tutustuun (mulle) uuteen (opiskelijaystävälliseen) kuntosaliin Vanhassa lakkasin käymästä, kun 5 / kerta on pikkasen liikaa tälle budjetille
Syksy-talvi on muutenkin mulle aina vähän lörväilyaikaa. Ei viitti lähtee huvikseen tonne ulos liukasteleen ja sisällä on muutenkin niin kiva olla sohvalla peiton alla kultsin kainalossa sipsipussukka vieressä
Pudottasin varmasti, jos olis jotain pudotettavaa...*iihhih*
[q]ALIEN:
pituutta saa vain korkokengillä ja kasvuhormooneilla (eikä siitäkään taida tulla ku tsägäl sentti? *ding*) :DD
munkin tavoite vois olla 190cm ja 95kg kireenä!!
[/q]
Mulle korkokengät!! Sopii hyvin muuhun mun tyyliin...*iihhih*
Mä aion pudottaa monta kiloa ruokaa kurkusta alas.
187cm ja 75kg, vaikka miten yrittäisin niin ei se tästä nouse. Välillä katoaa joku 2kg ja palaa taas hetken päästä takasin... Tavoite kesäksi on polkea pyörää entistä lujempaa. Miten painon kaa käy, ihan sama kunhan ei pahasti laske. Turhaa ressata painon suhteen muutenkin, ellei harrasta jotain painoluokitettua urheilua...
Joo eipä kyllä jaksa ei. Mä en mieti vaatteita, et mahtuuks ne päälle vai ei, enkä sitä et tarviiks saada kilo vai viis poies, vaan sitä, että joka päivä koitan syödä mahdollisimman terveellisesti, mahdollisimman vähän sokeria, suolaa, rasvaa tai jotain mitä elimistö ei todellakaan tarvitse. Näin kun pyrkii ajattelemaan, niin ei tarvitse kauheesti pohtia kilojen pudotusta.
hmm.. mäkin voisin kevätkilonpudottaa -2kg. täytyis ostaa salikorttiki. kunhan vaan aikaa sais jostain tähän operaatioon..
Ei kyl taaskaan jaksa .. ei täs iäs oo enään parilla vararenkaalla niin väliä
No salilla käynti ja ruokavalion snadi muuttaminen on saanut aikaan muutamien kilojen putoamisen. jesh.
eli nyt 174 ja 63 painoa eli meikäläinen rupee olemaan kutakuinkin tyytyväinen painoon. Vajaassa vuodessa painoa lähtenyt n.14 kiloa
kesä täältä tullaan.
se mun suunniteltu karkkipävä ei pitänyt eli herkuttelen juuri silloin kuin huvittaa. nams
[q]SikaihQ:
---
Tipsu:
Musta tuntuu että...itse taidan kokeilla kevätkilonlisäyksen!...niin tai yrittänyt koht vuoden mut...syö mitä tahansa, kui paljon hyvänsä niin ei!*uuh*...Ei se näinkään ole kivaa...*hmph*
---
Et vaan ole syönyt tarpeeksi... Tosta ei pääse yli eikä ympäri. Tarpeeksi kun syö niin paino nousee.
[/q]
Ai en syö mukamas!*kivatsulle*..enemmän ku moni mies!...mut taitaa olla liikuntamääräkin aikasta suuri..*iihhih*..ei sillä etteikö ny olis hyvä,mut meinaa paikat ruveta hajoileen*ding*..eikä potkua riitä, vaik halua olis*uuh*. Niin ja tiedän kyllä; LEPOPÄIVÄT!*hymy*
[q]yusu:
---
W:
Kesätavoitekunto:
---
Pienet on tavotteet ;D ..hyvä kondis tolla tyypillä kyllä: lihaa, kireyttä ja muotoa löytyy
[/q]
Niinpä, kovan työn on kundi salilla tehny, siitä pojot! Mutta totuuden nimissä täytyy sanoa, että mun käsityksen mukaan tuo kuvan kondis pystytään oikeasti pitämään vain ohikiitävä hetki.. Tommonen kisatreenaus ja tommonen lihasmassa sekä siitä seuraava lähes nesteetön ja rasvaton kroppa, on kuitenkin aikas kaukana "tavallisten" ihmisten
painonpudotus dieteistä..
[q]Kirsikka:
Ei se liikunnan lisääminen niin vaikeaa ole kuin syömisen vähentäminen, syöminen kun on niin kivaa...
[/q]
Ei kannata muuten syödä liian vähän. Normaali ihminen saa syödä loppujenlopuksi aika paljon, jos syö terveellisiä raaka-aineksia. Itse kun olen vähentänyt kaiken "roskan" ruokavaliosta pois, tekee tiukkaa saada edes 1800 kcal kokoon päivittäin.. Mun pitäisi vielä liikunnan määrän ja lihastenkasvatusprojektin takia syödä rutkasti enemmän - ei vaan meinaa napa vetää
[q]Tipsu:
---
Ai en syö mukamas!*kivatsulle*..enemmän ku moni mies!...mut taitaa olla liikuntamääräkin aikasta suuri..*iihhih*..ei sillä etteikö ny olis hyvä,mut meinaa paikat ruveta hajoileen*ding*..eikä potkua riitä, vaik halua olis*uuh*. Niin ja tiedän kyllä; LEPOPÄIVÄT!*hymy*
[/q]
Joo tiedän kyllä että syöminen voi käydä työstä, mutta kyllä jokainen lihoaa kun syö enemmän kuin kuluttaa... Reippaasti vaikka rypsiöljyä aina safkojen sekaan niin tulee helposti kaloreita lisää.
[q]SikaihQ:
---
Tipsu:
---
---
Joo tiedän kyllä että syöminen voi käydä työstä, mutta kyllä jokainen lihoaa kun syö enemmän kuin kuluttaa... Reippaasti vaikka rypsiöljyä aina safkojen sekaan niin tulee helposti kaloreita lisää.
[/q]
Niin no...näinhän se menee...sekin jo käytössä!Kiitos vinkistä...*joo*....mut mun maha on kasvanut*aplodit*.
Tsemppiä kaikille kilojenpudottajille!Mikään ei tapahdu hetkessä, mutta kärsivällisyys palkitaan!*hymy* Ei muuta kuin tassua toisen eteen...*vink*
tänään syön vielä skeidaa ja sit loppuu.
liittyy joukkoon!
eihän liikunta voi tamppaamisen ystäville ongelma olla. nupit vaan kaakkoon himassa, strobo pyöriin ja jalat polkkaamaan, sitä kolmisen tuntia täysillä joka yö ja ah kyllä kunto kohoaa ja kilot tippuu.
[q]UnityF:
Mä oon jostain lukenu vuosia sitten et terveellinen laihuttaminen on kai kun syö 1000-1200 kalorii päivässä mut onko toi 1800 sit se normaali määrä?
[/q]
1000-1200 on aivan liian vähän kenelle tehansa. Oma peruskulutus on yksilöllistä, ja se tietysti kasvaa mitä enemmän harrastaa liikuntaa ja mitä enemmän lihasmassaa on. Itse oon arvioinu, että oma kulutus olis joku 2200-2300, en sitten tiedä. Ihan mutua
luulisin, että tolla 1200 kalorilla menee elimistö ihan säästöliekille, toisin sanoen aineenvaihdunta hidastuu ja elimistö tottuu todella pieneen energiamäärään. Noilla kaloreilla luulis olevan aika väsynytkin... Mun mielestä järkevämmältä kuulostaisi tiputtaa omasta peruskaloreistaan joku 400kcal ja kiinnittää huomiota siihen mitä syö: huonot rasvat ja hiilarit pois, ja enemmän proteiinia. Kai tota kalorimäärää vois tiputella vähän enemmänkin sitten myöhemmin, mutta jos normaalisti on syönyt vaikkapa 2500kcal päivässä, ja yhtäkkiä tipauttaa sen 1200 kaloriin, niin luulen että sellasella dieetillä ratkeaa aika nopeesti kaikennäköiseen roskaan...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- ...
- 92
- Seuraava »