Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

nyt on kyllä vuoro saada lisää kiloja ja läskillä niitä saa nopeiden!! ^____^
Selkä paskana on parempi keskittyä sen kuntouttamiseen, eikä himo-treenaamiseen ja ainahan sitä voi myöhemminkin olla kunnossa, jos vain huvittaa :P

pitäisi, voisi, jos jaksaisi tai mitäs jos vain tekisitte asialle jotain, ettekä vain jossittele! :D

[q]ALIEN:
pitäisi, voisi, jos jaksaisi tai mitäs jos vain tekisitte asialle jotain, ettekä vain jossittele! :D
[/q]

Mä teenkin, eli alotan huomenna treenaamisen

[q]killabunny:
eihän liikunta voi tamppaamisen ystäville ongelma olla. nupit vaan kaakkoon himassa, strobo pyöriin ja jalat polkkaamaan, sitä kolmisen tuntia täysillä joka yö ja ah kyllä kunto kohoaa ja kilot tippuu.
[/q]

*joo*kannatetaan*jiihaa**jiihaa*

Teen parhaani

Kuinkahan saisin aikaiseksi kevätkilonkohotuksen ..tarttisin varmaan 3-5kg lisää kesään mennessä, mut tulee kulutettua aika paljon eri liikuntamuodoissa, ja salia en kylläkään harrasta..eli onko mitään älypillereitä tai ravinnekuuria anti-sali-ihmiselle, joka syö paljon, mutta mikään ei tunnu jäävän näkyvästi roppaan ku liikkuu kuiteskin aika paljon.. jelps!

kevätkilonpudotus, hmm... oma tavoitteeni olis kesäks parikiloa lisää, tosin vyötäröltä vähä pois ja sit kiinteemmäsmuodos muualle =)

173::50kg.

Kesällä oli 40kg Ikävä niit aikoja jollon vyötärö oli 56cm...

Tosin 10kg:n laihduttaminen ei ole ongelma tai mikään kesällä sitten taas. Luuranko go go.

TAlvella pitää olla lämmöneritysläskiiiii..

Paino pudonnut n. 10 kg vuoden 2004 aikana. Pituus 165 cm ja paino 50 kg. Muutamien lihasten takaisin hankkiminen, kiinteytyminen ja yleinen kunnon kohennus olisi suunnitelmissa tämän vuoden aikana. Saa nähä tuleeko onnistumaan, urheilu kun ei ole niin kovin mieleistä mulle...

Heikosti lähtenyt käyntiin...
Shame on me.
Byhyy. *eiei**igor*

Ookei meitsin viime vuoden saldo kröhöm -27kg ja tän puolen vuoden aikana olis vielä tarkotus pistää semmoset 5kg matalak tai vastaavaa..ja kiinteyttää salilla..ja rutistus alko tällä viikolla ja todella hyvin pitäny tähän saakka vielä ainakin ja intoa on

Ps. joku päivä mä basteen tänne vanha Rocca ja uus Rocca kuvat vierekkäin et kyllä kovalla tahdolla ja tekemällä laihtuu

pieni ruokavalioremontti ois paikallaan täälläkin ruokatottumukset on pikkuhiljaa menneet ihan perseelleen. Välillä hirveesti kaikkea epäterveellistä ja sitten toisaalta pitkiä aikoja syömättä mitään luulen, että jo parempi syöminen saa kroppaa vähän timmimmäksi, ja sitten kun harrastais viel liikuntaa entiseen malliin, niin -5kg vois olla ihan helppo juttu

Pitäis laihduttaa kolmen viime vuoden aikana tulleet 8 kg.

Tälläistä löytyi äkkiseltään B&K:n sivuilta:

Oikeanlainen kalorimäärä

Olen miettinyt minkälainen dieetti olisi järkevin pitää pitäisin? Sitten tämä ikuinen kalorikysymys. Yksi asiantuntija kertoi konsultaatiossaan, että kun halutaan tiukkaan kuntoon, kalorien pitää mennä alimmillaan 1000 kaloriin päivässä? Muista kuitenkin lukeneeni että näin alhaisilla kaloreilla ei saada tuloksia kuin huonompaan suuntaan? Haluan säilyttää vaivalla hankitut lihakset ja päästä kuntoon, mitä teen??

Vastaus

Dieetti mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja on todellakin useita. Taustastasi/dieetin pituudesta ja tavoitteesta riippuen on todella tärkeää että suunnittelet dieetin oikein! En pysty tässä antamaan mitään tarkempaa ohjetta koska en tiedä miten olet tähän asti syönyt jne.. Mutta tässä on muutamia perusasioita jotka ovat todella tärkeät pitää mielessä!! Meidän kaikkien keho on erilainen ja reagoi erilailla. Mutta tietyt perusasiat ovat faktoja ja toimivat niin sinulla kuin minullakin samalla idealla. Kun mennään miinus kaloreilla, rasva palaa taatusti olipa sinulla tarkoitus pitää minkälainen dieetti tahansa. Välillä minulta kysytään missä vika kun rasva ei pala? Yleisin syy on että dieetti ei pidä, eli napsitaan vähän ylimääräistä sieltä sun täältä. Jos fuskaa, ei taatusti saavuta tuloksia olipa sitten kyseessä dieetti tai jokin muu asia. Seuraava asia on erittäin tärkeä seikka joka pitäisi olla kaikille selvä! Jos mennään liian alhaiselle kaloritasolle, aineenvaihdunta/rasvan palaminen hidastuu takuuvarmasti ja kadotetaan vaivalla hankittuja lihaksia! Nuori, terve liikkuva naishenkilö kuluttaa päivässä ilman mitään tekemättä n.1500-1800 kaloria. Tähän kun lisätään harjoittelut, aerobiset jne. .kulutus onkin jo toista luokkaa! Tässä ei tarvitse olla kovinkaan nero ymmärtääkseen, ettei keho voi 1000 kalorin tasolla toimia optimaalisella tavalla ja saada samalla huippu lopputulosta! Kovaa harjoittelevan naisurheilijan ei pitäisi mennä alle missään vaiheessa 1500 kalori keskiarvon alle. Eli kehotan sinua todellakin pitämään tämä neuvo mielessäsi! Pitää muistaa että rasvan palamiseen ja hyvään kuntoon pääsemiseen pitää varata aikaa. Nämä perusseikat pätevät kaikkiin, olipa sitten kysymyksessä mies tai nainen. Suosittelen pitämään hiilihydraattipitoisen dieetin mukana monestakin syystä. Tässä pari erittäin tärkeää syytä miksi: Palaudut harjoittelusta, jaksat harjoitella hyvin ja lihaksisto vastaa treeniin optimaalisella tavalla sekä säilytät lihakset. Vastaaja: Pauliina Talus
linkki

Edelleen nimimerkillä -21 kg, niin tulokset alko syntyyn
siinä vaiheessa kun vähensin rasvoja ja lisäsin
proteiineja ja liikuntaa. Proteiinin vähentämisellähän ei siis
edesauta mitään muuta kuin yleiskunnon lässähtämistä
entisestään, sillä sitä tarvitaan elimistön peruskunnon
ylläpitämisessä samoin kuin kalsiumia, ja
jo pelkästään proteiinin hyödyntämisessä elimistössä
palaa energiaa, samoin kuin kalsiumin, jota kuluu
luuston ylläpitoon. Proteiinipitoisesta ravinnosta tulee
myös kylläisempi olo, joka puolestaan vähentää
pienten välipalojen tarvetta. Itse kun kokeilin
silkkaa tietämättömyyttäni vähentää myös proteiineja,
oli tuloksena aluksi epämääräistä roikkuvaa massaa
ja nahkapusseja sen sijaan että keho olisi alkanut
kiinteytyä ja hoikistua.

Lisäksi sitten riittävä määrä kuituja pitää huolen siitä
että elimistön jätehuolto toimii, joten sitäkään ei sovi
unohtaa jotta sulatusprosessi olisi mahdollisimman tehokas.

Ei se sen mystisempää ole, pitää vain ajatella elimistöä
kokonaisuutena, jonka ylläpitoon ja liikkeellä pitämiseen
kuluu tietty määrä energiaa. Tästä kun jättää ylimääräiset
painolastit pois (esim. vähentää eläinperäisten rasvojen, valkoisen
riisin, vehnän, jne. syömistä) niin paino lähtee
väistämättä laskuun.

Ja lopuks vielä korostaisin, että MISSÄÄN vaiheessa en
edes harkinnut kaloreiden laskemista. Oma fiilis
siitä, että miten paljon on tullut syötyä ja liikuttua
sekä 0.1 kg tarkkuuteen yltävä digitaalivaaka ovat
paras apu tässä yhä jatkuvassa prosessissa.
Unohtakaa ne kalorit jo.

[q]Kirsikka:
Mutta mun mielestä mä syön ihan normaalisti, kaks lämmintä ateriaa, aamu- ja iltapalan, ja ihan terveellisesti, koulussa mitä nyt siellä on, ja kotona itse tehtyä kohtalaisen kevyttä ruokaa. (en syö punaista lihaa enkä kanaa)
[/q]

En tiedä missä koulussa käyt, mutta toi kouluruoka saattaa oikeasti olla yksi mahdollinen tekijä painon lisäyksessä. Ainakin opiskelijaruokaloissa on välillä niin epäterveellistä mättöä kuin olla ja voi. Koska hyvälaatuinen proteiini on yleensä kallista, laitetaan ruokaan kylläisyyttä lisäämään paljon rasvaa. Kannattaa vaikka katsoa lautasen kiiltoa aterian syötyään: ruoasta irronnut rasva näkyy lautasella rasvalammikoina.

Muutenkin kasvissyöjällä saattaa olla vaarana se, että ruoan mukana tulee liian vähän proteiinia ja liikaa rasvaa. Tämä erityisesti silloin, jos ei itse tee ruokaansa, vaan syö ravintoloissa tai ruokaloissa tai ostaa valmisruokia. Mulla on sellainen kutina, että juuri kasvisruokiin lisätään helposti reilusti sitä rasvaa, jotta ruoasta saataisiin ravitsevan tuntuista.

Avokin kanssa päätettiin aloittaa kevyempi elämä. Meikäläisellä lähtöpainona keijukaismaiset 143kg
Ensimmäinen laihis ever alkakoon.

pitäis vaan bilettää useammin, niin lähtis putoomaan taas...ennen se pysyi samassa, kun tuli käytyä joka viikko radalla, nykyään ehkä 1½kk välein. ja se näkyy (ja tuntuu)

[q]ezzy:
Avokin kanssa päätettiin aloittaa kevyempi elämä. Meikäläisellä lähtöpainona keijukaismaiset 143kg
Ensimmäinen laihis ever alkakoon.

pitäis vaan bilettää useammin, niin lähtis putoomaan taas...ennen se pysyi samassa, kun tuli käytyä joka viikko radalla, nykyään ehkä 1½kk välein. ja se näkyy (ja tuntuu)
[/q]

Tsemppiä ekaan laihikseen :)

Jos tavoitteena on ns sairaalloinen painonpudotus eli kymmeniä kiloja mä melkein suosittelen jotain atkinsia, koska se tehoaa ja oikeesti paino tippuu radikaalisti.

Sit jos tavoitteena on ylipäätään korjata nykyistä suuntaa ja tiputtaa vaikka 1kg/kk, homma hoituu about sillä, että alkaa kävelemään ihan pikkusen (ei käytä hissiä ja ei käy autolla kaupassa)

joo,pikku skarppaus kesää kohden on päällä,prhn kun on perinyt mutsin geenit niin joutuu aina kattoo mitä suuhunsa laittaa...tän viikon olin ns. "nesteenpoistodieetillä" kilo per päivä pois.
aika kidustusdieetti,en suosittele mut lähti 4 päivään about 4kg poiskin...tänään dieetti jäihin ja vknkppua viettää.
Laihduttaminen on syvältä!!

nytpäs liitynkin tänne pituutta 155cm ja painoa vois saada pois hmm,ehkäpä 5-10 kiloo ni vois näyttää omastakin mielestä paremmalta,tjsp

[q]Kirsikka:
syöminen kun on niin kivaa...
[/q]

mums

O