Milloin näit viimeksi vanhempiesi suutelevan toisiaan?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »
Tänään
[q]Tres:
Onpas synkkää luettavaa
[/q]
Mietin just ihan samaa ku luin tätä...
.m
[muokattu 3.6.2004 20:57]
Tiistaina.*joo*
Vanhempani viettivät silloin 30-vuotishääpäiväänsä. Isäni oli ostanut lahjaksi matkan Prahaan (eivät kauheasti ole ikinä matkailleet,voi johtua 4stä ahneesta kakarasta ja monta vuotta hoidettavissa olleista isovanhemmista).
Olin kerrankin eläissäni melkein ylpeä isästäni*joo*, mikä on harvinaista, sillä jostain syystä niin kauan kuin muistan olen toivonut/olettanut vanhempieni kohta eroavan..
[q]NextAce:
Milloin näit vanhempasi viimeksi naimassa pesukoneen päällä?*ding**lmao*
[/q]
LUOJAN KIITOS en ole nähnyt... ja siitä pusustakin taitaa olla aikaa. vuosi?
En muista, milloin viimeksi... Ihan pikku pusun olen nähnyt antavan joskus pari vuotta sitten kai, muuta en nyt muista. Mutta kaipa ne sitä tekee, enkä itse asiassa edes halua tietää milloin. Annan heille ihan oman rauhan kahdenkeskeisille asioilleen.
Tulee todellakin ahdistava ja surullinen olo näitä postauksia lukiessa, koska vanhempani ovat yhdessä. Kaveripiirissänikin on todella monia eronneita ja leskiksi jääneitä vanhempia.*uuh*
[q]flaikku:
---
Tres:
Onpas synkkää luettavaa
---
Mietin just ihan samaa ku luin tätä...
.m
[muokattu 3.6.2004 20:57]
[/q]
Miten niin esim. avioerot yleinen illmiö
Ettei mentäs turhan postiivitaaviseen meininkiin, niin sanottakkoon, että en ole ikinä nähnyt vanhempieni suutelevan, tosin niiden erostakin on jo kohta tollaset 14 vuotta aikaa
[q]diffas:
Sanovat että minäkin olin vahinko! No ompa suuri vahinko ;)
[/q]
hahah... samat sanat mustakin..
ensimmäinen ja viimenen kerta taitaa olla vuonna 1994, joensuun juna-asemalla. mami lähti takas stadiin ku kyllästy mökkielämään.
juu mullaki vanhukset eros jo joku nelisen vuotta sitte ja aikamoista taistelua oli elämä pitkää ennen sitä et ei iha heti kyl tuu valitettavasti mielee millo oisin ollu todistamassa niide herkkää hetkee...harmi*uuh*
Oikea isä kuoli kun olin kolme, eli siitä pussailusta en osaa sanoa, mutta kyllä äitini ja hänen nykyinen miesystävänsä, tuleva aviomiehensä pussailevat aika ahkerasti päivittäin, vaikka ovatkin jo yli viisi vuotta sitä yhdessä tehneet... Ettei laiskuus ainakaan heihin ole iskenyt...
kyllä sitä on vaikka millaista tarinaa... ilosta ja surusta
[q]diffas:
Orkkis vanhempia en ole nähnyt koskaan tekemäs moisia.
[/q]
Ei tolleen sais ikinä sanoo. Mulle on ainakin sanottu et ne halus lasta kun pistivät alulle.
kyllä mä óon varmasti näynyt kun ne on pussannut silleen hätäsesti mutta en muista millon voi siitäkin olla jo vuosi pari, ei tollaset jää mieleen. Mut kiihkeesti en oo ikinä nähny niiden suutelevan.... ois kyllä jäänyt mieleen mutta ehkä ne pitää tollaset asiat pois lasten tietoisuudesta.
[q]remotion:
---
diffas:
---
Ei tolleen sais ikinä sanoo. Mulle on ainakin sanottu et ne halus lasta kun pistivät alulle.
[/q]
Kyl meizi ainakin on ihan täydelline vahinko, mutsi oli nuorempi ku mä oon nyt ku se synnytti mut (19v :D), sitäpaitsi, oon syntyny syyskuussa, siitä ku lähtee laskemaan tollaset ysikuukautta takasinpäin niin osutaa suunnillee uudenvuoden kieppeille, et meitsi on kyl iha uudenvuoden vahinkolaukaus
voi isukki minkä teit, monelta olis tääkin maailma säästynyt jos et olisi kännipäissäs siihen akkaan seonnu
En oikeastaan itsekään enää muista, vanhempani erosivat n.12v sitten *uuh*. nykyisen miehensä kanssa hän tosin suutelee, mutta itsellein se on aika yhdentekevää enää
[q]Angelus:
En oikeastaan itsekään enää muista, vanhempani erosivat n.12v sitten *uuh*. nykyisen miehensä kanssa hän tosin suutelee, mutta itsellein se on aika yhdentekevää enää
[/q]
Sun siskoa voisi kyllä suukotella!
[q]remotion:
---
diffas:
---
[/q]
Miksei saisi sanoa? Varsinkin jos se on totta. Ei muakaan etukäteen suunniteltu tai yrittämällä yritetty. Ja siinä kävi vielä silleen ettei porukat päässeet ikinä häämatkalle ko vihkimisen jälkeen oli molemmilla töitä heti seuraavana aamuna eikä ois kyllä ollut varaakaan. No, ne sit säästivät pari vuotta että ois rahaa lähteä, mutta sittenpä tulinki jo minä ja \”pilasin\” ne suunnitelmat, ja siitäkös olen saanut kuulla. Mutta mikäs siinä, jos ne itse pystyy hymyileen asialle ni kai minäki saan.. eihän elämässä mene monetkaan asiat niinku itse suunnittelee, ja ne voi silti mennä paremmin ku on toivonutkaan.. Vaikka ei ole suunniteltu lapsi, voi silti olla rakastettu. Ja muutenki (nyt kyl menee off topiciksi) lapsia saadaan jos Luoja suo, ei niiden hankkimisesta voi puhua samalla lailla kuin koulutuksen, omistusasunnon tai kultaisennoutajan hankinnasta.
Kyllähän toi ny väkisinki vaikuttaa
ihmiseen, jos se pienestä pitäen
saa kuulla olleensa pelkkä erehdys
[q]remotion:
[/q]
Mitä vikaa siinä on, jos silti on kuitenkin tuntenut tulevansa rakastetuksi vanhempien taholta? Minäkin ilmoittaudun vahingoksi. Isi kävi armeijaa ja kun vanhemmat silloin pystyi näkemään niin harvoin, niin ei kannattanut syödä pillereitä sen takia Mutta eivät kuulemma kertaakaan harkinneet musta luopumista - olin positiivinen ylläri ;)
[q]Cloudberry:
lapsia saadaan, ei niiden hankkimisesta voi puhua samalla lailla kuin koulutuksen, omistusasunnon tai kultaisennoutajan hankinnasta.
[/q]
Tästä olen aika samaa mieltä. Nykyään tuo vaan aika monilta unohtuu - itseni mukaanlukien
[Huomautus siitä, että joo en ole sitä mieltä, että ehkäisy on huono juttu ja että kaikkien kuuluisi saada lapsia, mutta jotenkin tuntuu vain oudolta, että lapsensaamishetki jne. suunnitellaan tarkkuudella Ensin hankin koulutuksen, sitten olen x vuotta töissä, sitten hankin lapsen...]
Tuli tuossa mieleen että millo olen viimeks nähny vanhempani pussailevan toisiaan ja totesin EI VOI MUISTAA.... nykysin ne vaan kälättää toisilleen taino äiskä huutelee iskälle.. :D
mites teillä? millon viimeks näit omien vanhempiesi pussaavaan? varmaankin sekin on että jaa-a
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »