Milloin näit viimeksi vanhempiesi suutelevan toisiaan?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »
Tässä on nyt 10 minsaa mietitty ja viimeksi taisin nähdä kyseisen tapahtuman kun olin joku neljä vuotias eli on siitä jo 18v Niin ja ovat vieläkin yhdessä, eivät kamalasti pussaile, tiedä sitten kun minä en ole ollut läsnä
Kyllä ne pussailevat kun näkevät mutta toi suutelu*ding*
hihi ne pussas viimeks niin et mä näin viimeviikonloppuna kun olin kotona käymässä \o/
taisiis mökillä oltii
Olin ala-asteel ku muistan viimeks nähneeni heidän suutelevan, mut ne eros ku olin viidennel. Nyt mutsi on naimisis uuden sällin kans ja tota päivittäist \hei, oliks töissä rankkaa \ saa kyl kuulla/nähä liikaa.
Ja tuol aikasemmin oli puhetta vahinko lapsist jne..minä ja mun sisarrukset ollaan kaikki suunniteltui ja meit on 5. Mut sit taas sisko puoli \nr.6\ on aito festarivahinko *känni* surullista *sääli*
En ole ikinä nähnyt...
[q]Fyraett:
aito festarivahinko
[/q]
Toi on paha...
mun vanhemmat eivät ole 10 vuoteen suudelleet tai muutenkaan osoittaneet hellyyttä toisilleen , ovat pysyneet vain lasten takia yhdessä..... mut sentään ovat toisiaan viel yhdessä !
Eihän vanhemmat nyt tollasta saa tehdä, HYI!
tossa n. reilu 11 vuotta sitten ( ne on eronnu) =D
no ainahan ne pussailee ja sit mä meen vielki vanhan tavan mukaa huutaa siihen väliin et YÖÖKK LOPETTAKAA
Eronnu kun olin jotain 5vee.
vaik yrittää pinnistää ni ei voi muistaa.........
Mun muistikuvien mukaan siitä on kai jotain noin 4-5v. Mun vanhemmat eros joskus ku olin tooooosi pieni mut sit ne ihastus toisiinsa uudestaa joskus tosa 4-5v sitte ja meni kihloihin. Mut kuitenkin ne eros sitte uudestaan tälläkin kertaa, eivätkä ole sen jälkeen yhteen palanneet.
Mun vanhemmat olleet yhdessä 17vuotta ihan vaan sen takia et voitais näyttää onnelliselta perheeltä. Mä en ole ikinä, ainakaan muistaakseni nähneet niitten suutelevan, pusun tai sellasenkaan näkemisestä ei ole muistikuvia.
On ikävä etä toiset ovat yhdessä vain tottumuksesta, ja siitä että pieniä lapsia joiden maailmaan ei voi muka järkyttää eroamalla. Enemmän henkisiä traumoja mulla siitä on jäänyt että ne kylmäilee toisiaa kohtaa.
Ööh, en kaiketi koskaan. Erosivat kun olin 2.luokalla ala-asteella ja sitä ennen ajat olivat hyvin sotaisat kotona.
Hmm. On siit tosi piiitkä aika kyllä. Etenkin kun vanhemmat ovat eronneet jo aikapäiviä sitten.. Oisko 25-vuotta sitten lähempänä totuutta
hmm..nyt kun miettii niin en ole tainnut koskaan moista nähdä..muistaakseni ja parempi ehkä niin.
No siis.. Enpä ole nähnyt piiitkään aikaan mitään tommosia.. Tuskin ovat koskaan pussanneetkaan..
[q]Jonulih:
Tuskin ovat koskaan pussanneetkaan..[/q]
Mun vanhemmat on harrastanu seksiä tasan 3 kertaa (meitä on kolme veljeä), okei?*nauru*
noin 13 vuotta sitten...
[q]kilobitti:
---
Jonulih:
Tuskin ovat koskaan pussanneetkaan..
---
Mun vanhemmat on harrastanu seksiä tasan 3 kertaa (meitä on kolme veljeä), okei?*nauru*
[/q]
Okok
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »