Kuukauden totaaliselibaatti (Gallup)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- ...
- 18
- Seuraava »
[q]sarola:
Pystyin olla 4 päivää totaaliselibaatissa
[/q]
Onneksi olkoon.
Jos o naama niinku mulla, niin ONNISTUU..*nyyh*...(paitsi, että runkata voi) eli EI ONNISTU...
kannattaa koittaa. kuukauden olin ja tekis taas mieli olla.
siitä saa niin ihmeellistä energiaa että huhhuh.
mutta toisaalta on vaikeeta olla missään kun jos on yhtään naista samassa tilassa jotka kiinnostais niin on tosi paha olla. mutta kasvattaa itsekuria. kokeilkaa.kärsikää.nauttikaa.
edit: aloitanpa tänään uuden katotaan pystynkö kuukauteen. toisaalta ei o itsestäni kiinni vaan hänestä. sen tytön vuoksi voisin perua kaikki lupaukseni.. mutta se on toinen tarina..
Ja nimen alla lukee wankers united
just joo onnistuis ihan heti :)
Eiks tommosen selibaatin jälkeen seksi maistu taas kaksinverroin makeammalta?? Vois koittaa jossain vaiheessa, jos jaksais
Kyllähän sit taas on tultu oltuu ainaki 5kk ilman... voi voi.. alkaa käyä taas vähä kunnon päälle... ja unet alkaa olla vähä "erikoisii" jo täs vaihees..
Onnistuuhan se
seksi on yliarvostettua*nauru*
Mun on pakko sanoo et jo viikko ilman seksii tai muuta on aika tuskanen. Mut kyl mä luulisin et mä voisin olla kuukauden ilman, jos mä OIKEESTI haluisin. Mut en mä haluu!
jo viikko ilman seksiä
eiköhän onnistuis, aika helpostikkin vielä..*vink*
en lähe yrittämään koska tiiän että jos alkaa oikeen kunnolla oleen etten kelaa seksiä, en varmasti kelaa.. niin varmasti se ois mielessä aina ja sitten epäonnistuisin aivan varmasti.*hih*
joten antaa olla. ollaan ilman,ilman selibaattia
ei onnistuis ku toinen osapuoli vonkaa seksiä aika tehokkaasti koko ajan, en kyl itekkään jää hirveesti jälkeen :D
[q]hallaaa:
ei onnistuis ku toinen osapuoli vonkaa seksiä aika tehokkaasti koko ajan, en kyl itekkään jää hirveesti jälkeen :D
[/q]
Joo no ei tietenkään parisuhteessa..
Ei tuu onnistumaan. Ja jos omasta puolesta onnistuiskin, niin toinen osapuoli saattais olla eri mieltä!
[iso]HELPOSTI![/iso]
[q]peepe:
---
hallaaa:
---
[/q]
mikä parisuhde? ei mulla semmosta oo :D
[q]hallaaa:
---
peepe:
---
hallaaa:
---
---
mikä parisuhde? ei mulla semmosta oo :D
[/q]
hmm...okei :)
julma totuus:olen sattunut syntymään tyttölapseksi,joka ei voi olla ilman seksiä...onhan se aina parempaa pienen tauon jälkeen,mut jos kuitenkin ihan vähän aina sais
kuukauden? hitto johan sitä on 1,2v jatkunut joten yks hailee jos jatkuis 10v lisää
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- ...
- 18
- Seuraava »