Kuukauden totaaliselibaatti (Gallup)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- ...
- 18
- Seuraava »
[q]salaisinko?:
kuukauden? hitto johan sitä on 1,2v jatkunut joten yks hailee jos jatkuis 10v lisää
[/q]
siis no wank either?
Onnistuu. Seksi on kyllä aika *plur*, mutta en mä ainakaan halua harrastaa sitä sellasten kans, joista en oo muuten kiinnostunu. Eli seksi tulee tavallaan muun kiinnostuksen ohessa, ja välillä saattaa olla pitkiäki aikoja, että käyttäydyn miehiä kohtaan jopa niinku kiukkunen siili... Mutta toisaalta, sitä en kyllä tiiä, onnistuisko se kuukausi ihan millon vaan... En mä yleensä sen kummemmin aattele, et millon harrastaa seksiä. Se tulee vaan aina sit kun on tullakseen.
[q]hallaaa:
---
salaisinko?:
kuukauden? hitto johan sitä on 1,2v jatkunut joten yks hailee jos jatkuis 10v lisää
---
siis no wank either?
[/q]
jota kuinkin joo :D
Hmm, kyllähän tää onnistuu. Kai. Kokeillaan nyt ainaki!
Mies lähtee inttiin huomenna, joten toimii!
[q]Rikku:
[/q]
heh, haluaisinpa nähdä miehen, jolla ei ole tiettyjä lomasuunnitelmia tyttöystävänsä kanssa.
[q]Rikku:
[/q]
Korjaus: luulet toimivan
aika eläimiä ootte jos totaaliselibaattin vielä _helposti_ pystytte..ei onnistuis iteltä kovinkaan helposti
[q]Mila:
aika eläimiä ootte jos totaaliselibaattin vielä _helposti_ pystytte..ei onnistuis iteltä kovinkaan helposti
[/q]
Mä luulin et toi eläimellisyys menis
just päinvastoin.
Elämä on liian lyhyt tommosiin.. Lapsuudessa tullu selibaatti kiintiö täyteen!
En kyllä lähde edes kokeilemaan
en osallistuis..
No way!! Ei onnistu, eikä tule onnistumaan*iloinen*
[q]anye:
ehkä vähän liiankin helposti.. 2v and still going..
[/q]
Niin varmaan.
[q]anye:
ehkä vähän liiankin helposti.. 2v and still going..
[/q]
Kröhm...BULLSHIT!...hönhöm
noin 4kk takana ilman venusta, joskin suuren määrän serlaa kuluttaneena (en sitten tiedä lasketaanko sitä)
Hepitön helmikuu?
Ei kiitos.
Viime keväänä olin kuukauden totaaliselibaatissa ja edellispäivänä aloitin uuden yrityksen.
Hulluko? Ehkä...
Tai sitten minulla on vain tylsää.
No ajatus oli tällä kertaa olla kauemmin kuin tuo kuukausi, mutta epäilen onnistuuko se.
Ehkä onnistuis silloin ku oon tosi masentunu... Silloin mikään ei huvita eikä mikään tunnu missään... Mut enpä tiiä...
[q]anthocyan:
Ehkä onnistuis silloin ku oon tosi masentunu... Silloin mikään ei huvita eikä mikään tunnu missään... Mut enpä tiiä...
[/q]
Mikä olisikaan parempi lääke masennukseen, kuin tuntea itsensä hyväksi kun saa tuotettua toiselle mielihyvää...
En sit tiedä onko se tytöillä eri juttu, kun valtaosa miehistä on tyytyväisiä niin helpolla... Mutta naisten kanssa saa nähdä vaivaa ja tuntea itsensä voittajaksi, kun onnistuu...
Jos siis onnistuu... Riski on tietenkin aina, että masennus vain pahenee kun epäonnistuu...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- ...
- 18
- Seuraava »