Kuinka paljon yllä olevat vaatteesi maksavat?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 24
- Seuraava »
Housut 45 alennuksesta
Norhalne -futisturnauspaita, joukkue makso, ei käryy hinnasta
sukat 5
bokserit 5
lippis ilmanen
55
housut 120
bokserit 3kpl/7 =2.33
Joku alta 10 ...... mulla on pelkät bokserit päällä....*nauru*
Olis se mukavaa kun vois aina kulkea näin halvoissa vaatterissa.....
Näyttää siltä että aikas moni Klubbarin käyttäjä viihtyy koneen ääressä kengät jalassa...
[q]k-0ne:
Ja valitettavan totta on, että hyvät vaatteet on kalliita. Mut toisaalta jos mä maksan puoltoista sataa parista housuja jotka kestää lähes päivittäistä käyttää kolmisen vuottaihan hyvin niin en ymmärrä et miks se ois liikaa?
Dunderdon 4 eva
[/q]
Yhdyn tähän, Dunderdonit jo viidettä vuotta jalassa, joka toinen päivä vähintään. Nää on vielä tälläset kolmi-osaset, eli menee kesät talvet.
.
Housut 70 ?
t-paita 20 ?
gollege 50 ?
ehkä about 50e
alennusmyynnit on jees *piis**enkeli*
Muutaman euron... Ikeasta löytyy meinaa halpoja pyyhkeitä.
Heh.. Voiko tämmösiä keskusteluja oikeesti olla olemassakaan
Housut: 60e
T-paita: 0e (sain lahjaksi)
öö...
sukat ehkä 2e
housut 58,90
paita 9.90
muita voi muistaa...niin pitkä aika ku ostanu näitä päällä olevia vaatteita.
Eli tällä hetkellä n. 70,80e
playa haters*kivatsulle*
Ei mitään. Mä oon nimittäin alasti ;)
Housut: 90
Hupppari: 50
T-paita: 20
Boxerit: 10
hmmm.... kallista näköjään, mutta yhtä rihkamaa silti :)
Hmm. Paita maksoi 15 egee, mut lasketaanko hintaan että mä join itseni ensin humalaan, että olin tarpeeksi kännissä että oikeasti ostinkin 3 samanlaista paitaa joista 2 annoin pikkuveljen kavereille koska ne vaikutti sillä hetkellä tosi hyviltä tyypeiltä*känni*
Farkut 70egee tosin mä sain 15 prosentin alennuksen niistä koska ne oli mun päällä muotinäytöksessä ja tästä näytöksestä saadulla palkkiolla ostin ne housut*jiihaa*
Kengät 15 egee koska tein reklamaation vastaavista vanhoista ja itseasiassa sitäkin edeltäneistä kengistä, joten ne antavat mulle nykyään kenkiä melkein ilmaiseksi.
Takki 0 egee. Tein kerranki fyysistä työtä ja löysin taloa puratessani 70-luvulta olevan omasta mielestä hienon näköisen takin.*joo*
miksi tähän ei ole laitettu samantien gallupia, jos kerran kiinnostaa toisten yllä olevien vaatteet arvo? helpottaisi ehkä vähän threatin aloittajaa hahmottamaan kiinnostuksen tulosta mitä lie...
Tulin äsken saunasta eli pyyhe joka maksoi jotain 12
Does this information turn you on in some way?
[q]tomppi:
Tulin äsken saunasta eli pyyhe joka maksoi jotain 12
Does this information turn you on in some way?
[/q]
mitäköhän mun vaatteet ois maksanu... paita thaimaasta jollain pikkurahalla (sanotaan 5e), housut yhdysvalloista varmaan jotain 50e, sukat halppispaketista (varmaan 1e) ja muut lisävarusteet yhteensä alle 5e. Laseja ja lävistyksiähän ei lasketa
-Paita oli 99mk...jos muistan oikeen*hihu* Eli noin 15 euroo!
-Farkut oli 59e
-alusvaatteet on joku 20e
-ja sukat...hmmm...nää on näit 10 parii 2:lla eurolla*nauru*
[muokattu 17.8.2004 16:26]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7