Turhin ostoksesi?

Back to häröily O

[q]Jna:
Kauheasti vaatteita ja kenkiä joita käyttänyt 1-0 kertaa.. ”Mutku ei mulla oo mitään päällepantavaa..”*iihhih*
[/q]

Niin nytten on ainakin turha valittaa mulle mitään!*grr*

Hippipitsiliivi Meni UFF:n vuos sitten kuuden vuoden kaapissa olon jälkeen..

[q]ezzy:
---
idi:
varmaan tää iso läjä halpoja & paskoja levyjä mitä osti alussa ku rupes soittelee. Niistä ei pääse eroon mitenkää, eikä niit roskii viitti heittää, kesäl niist ois kyl saanut hyvii frisbejä ku vähä pitää auringon alla:P

---

LAITA LISTAA!!!
[/q]

en tiiä kehtaako. ei tiiä mitä sielt löytyy..

[q]idi:
en tiiä kehtaako. ei tiiä mitä sielt löytyy..
[/q]
Ääääläs nyt, minuakin voisi kiinnostaa!*hih*

Kaks lecaharkkoa viime viikolla pöydänjaloiksi. Eipä tullu käytettyä :)

Duoda duoda, just kävin kellaris hakee ”talvivaatteet”, nii, onhan mulla varmaan viis erilaista talvitakkii..
Sit on kaikenlaisii kenkii, mitä en koskaa käytä, ei tosin mitään Manoloita, mut silti..
Ja sit tietty kaikki pieni krääsä mitä tulee ostettua fiiliksellä ”kato ku toi on ihana pakko saada toi”

raskaustesti, jonka ostin itselleni ihan vitsinä.

...tulos oli negatiivinen

Vaatekaappi täynä toinen toistaa turhempia rättejä, kaipa niistäkin voisi pikkuhiljaa luopua, joku taisi korutkin mainita. Sama juttu, kauheasti tule muutenkaan koruja käytettyä mutta joku niissä kiehtoo ja saa kartuttamaan varastoa Äidilleni varsin sovelias keskustelunaihe, tulis varmasti pitkä lista

Toissa kesänä sellanen musta "tuubitoppi" jota ei oo tullu pidettyä kertaakaan oli vaan nähtävästi pakko ostaa jotai kaupungista ettei tarvi palata kotiin tyhjin käsin.

läjä vaatteita...

[q]idi:
varmaan tää iso läjä halpoja & paskoja levyjä mitä osti alussa ku rupes soittelee. Niistä ei pääse eroon mitenkää, eikä niit roskii viitti heittää, kesäl niist ois kyl saanut hyvii frisbejä ku vähä pitää auringon alla:P
[/q]
Sama täällä. Mut joukkoon mahtuu kyl sellasii helmii että. Nykyään ostan levyn vaan jos voin kuunnella sen etukäteen, ennen just katto ku joku myi jonkun paketin mis oli jotain helmi biisei ni joukos oli jotain ihan roskaa.

90% tavaroista ja vaatteista mitä omistan..tälläkin hetkellä kaapissa n.20 paitaa joissa roikkuu viel hintalaput mitä en oo saanu aikaseks palautettua mutta mitä ei ole tullu käytettyä ja tuskin koskaan tulee...

No autoon tuli ostettua kerran bensamääräanturi, en kyl tiiä miks ku vanhassakaan ei mitään vikaa ollu...

kun käytiin lontoossa toissakerralla 2-3 v sitten niin tuli ostettua cyberdogista 110 punnan paita..

käytin sitä 1-2 kertaa ja nyt se on liian pieni

[q]kelly:
90% tavaroista ja vaatteista mitä omistan..tälläkin hetkellä kaapissa n.20 paitaa joissa roikkuu viel hintalaput mitä en oo saanu aikaseks palautettua mutta mitä ei ole tullu käytettyä ja tuskin koskaan tulee...
[/q]

Jep, itselläni on muutama paita jäänyt käyttämättä, eikä ne ollu ees halpoja*nauru*

Toissa päivänä ostin kahdet naisten kengät virosta. Alkaa olee aika turha ostos....*pahis*

Kai mä olisin selvinny ihan hyvin ilman tätä puolen kilon salmiakkisäkkiä...

En sanoisi että turhaa ostosta on olemassakaan.. kaikki on niin helkutin suhteellista.. Itse sanoisin että turhin asia on mm kaikki ne rahat jotka olen laittanut rahiksen koneisiin tai pöytiin.. Mielummin näin jälkikäteen ajatellen olisin ostanut niillä rahoilla vaikka mitä kuin laittanut sinne..

[q]mayah:
---
MAkeda:
Jep, itselläni on muutama paita jäänyt käyttämättä, eikä ne ollu ees halpoja*nauru*

---

Kirpparit on aika kovia juttuja noitten vähän käytettyjen vaatteiden kanssa! Mulla oli just viikon verran paikka sellasella kirpparilla missä ei siis tarvii itse seisoskella, eikä takaisin tullu ku muutamat housut! Kannattaa ottaa vaikka kaverin kanssa puoliks, niin kustannuksetkaan ei oo mitkään hirmuiset! Ja ennen kaikkea, saa taas kaappiin tilaa niille uusille
[/q]

Jep jep,kiitti vinkistä*vink* sinne saiski aika paljon roudata käyttämättömiä kuteita:)

[q]mayah:
---
sapeli:
Kai mä olisin selvinny ihan hyvin ilman tätä puolen kilon salmiakkisäkkiä...
---
Et olis *hali*[/q]

No... onhan nää aika namuja

*tarjoaa mayahille salmiakkia*

(edit: väärinkäsitysten välttämiseksi *nauru*)

O