Turhin ostoksesi?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »
Uutena vuotena lonkero 6-pack, josta mä en edes itse juonut kuin pullon.
[q]Jutu:
[/q]
Mut kato sä tarjosit muille hyvää mieltä Itse en ainakaan kadu yhtään senttiä minkä olen käyttänyt kavereille ostettuihin (tai kavereille päätyneisiin) juotaviin
[q]sapeli:
---
Jutu:
---
Mut kato sä tarjosit muille hyvää mieltä Itse en ainakaan kadu yhtään senttiä minkä olen käyttänyt kavereille ostettuihin (tai kavereille päätyneisiin) juotaviin
[/q]
Voihan sen tietysti noinkin ajatella. Heh, mä oon sen verran amatööri että ehkä se on parempikin että ne juotavat päätyy niiden käsiin jotka sen homman osaa
[q]Jutu:
---
sapeli:
---
Jutu:
---
---
Voihan sen tietysti noinkin ajatella. Heh, mä oon sen verran amatööri että ehkä se on parempikin että ne juotavat päätyy niiden käsiin jotka sen homman osaa
[/q]
Juu juu, ja kato sit niiden toilailuille ja kääliöilyille pääsee nauramaan makeasti Muistan eräänkin kerran kun on tullut tarjottua absinttia tahi tequilaa kaverille että pääsee näkemään kun se ei enää pysty kävelemään suoraan
[q]sapeli:
Juu juu, ja kato sit niiden toilailuille ja kääliöilyille pääsee nauramaan makeasti Muistan eräänkin kerran kun on tullut tarjottua absinttia tahi tequilaa kaverille että pääsee näkemään kun se ei enää pysty kävelemään suoraan
[/q]
Todellakin. Kivoja nuo tuollaiset reissut
Sellanen pitkä pinkki turkki
ei paljoo oo jaksanu sitäkään käyttää
[q]Ana-5000:
---
Cloud:
Itse tietty suosisttelen uff ja vastaavia keräyksiä.. saapahan olla jonkin-asteinen lahjoittaja ja ei tarvitse antaa puhdasta rahaa.. uskoisin niiden ei käytettyjen vaatteiden olevan helpompia lahjoittaa monasti pois kuin mm puhas valuutta
---
Joo mikä ettei, lahjottakaa vaan vaatteenne jotta TVIND ja Tanskan mafia saa käärittyä hyvät rahat kokoon! http://www.tvindalert.com/
[/q]
ja uff:llä on sitten jotain tekemistä tuon kanssa? Mafiaa nyt voi rahoittaa monintavoin muutenkin.. Hyvä esimerkki on kaikki viron mustanmäen asiakkaat kauan sitten ja nykyään esim merekeskuksen asiakkaan. Onhan noita.
alennusmeikit. mä en voi kävellä tavaratalossa sellasen korin/pöydän ohi, sit jään siihen kiinni "pakko ostaa kun saa näin halvalla" erityisesti kaikki "bile"meikit (huulikiillot, hileet) on Pakko saada-listalla.
nimimerkillä glittereitä ja hileitä toistakymmentä purkkia
eli... jos näette trellä pitkähiuksisen miehen raahamassa huutavaa puolisoon pois meikkiosatolta, niin jep, minä se olen
[q]Kate, 21.1.2005 16:18:
---
Erilaisia kenkiä yms. on mulla kyllä ihan liikaa..muutamat parit olen ostanut (ilmeisesti näin jälkikäteen ajatellen) ihan vain sen takia, kun ne on ollut niin söpöt, kivat, ihanat, korkeat yms....lopputulos on ehkä se, että olen käyttänyt niitä kerran jos ollenkaan.
Mut ei sille voi mitään....*kenkäaddikti* *blush**nauru**blush*
[/q]
sama taalla, erityisesti silla verukkeella et ne on taalla niin halpoja. oon erityisen ihastunut kesaisiin kenkiin kuten sandaaleihin ja espadrilleihin, joita voi sitten suomeen palatessa varmaan kayttaa saan puolesta sen 2 kertaa kesassa.
Meinasin jo sanoa, että levy nimeltä Armin van Buuren : The state of trance 2005 a year mix koska hukkasin sen maanantaina, mutta joku ihana abi oli löytänyt sen samana päivänä ja sain tänään rakkaani takaisin. :)
Mutta VIRALLINEN turhin ostos on ehkä .. hmm .. hamstraan kamalasti kaikkea koruja sun muita "asusteita" vaikka hyvin harvoin käytän. Sama juttu halpojen (trance-)levyjen kanssa. Ostan niitä aina kamalasti esim. rautatieaseman anttilassa hintana on usein 2-5e, ja löydän ne uudelleen puolen vuoden päästä. Sitten ihmettelen että olen tällaisenkin taas ostanut. :)
Ruotsin laivalla ostettu 8,5 e maksanut meriaamianen. Tuli hieman hintaa yhdelle coctail-piirakalle ja parille lasille tuoremehua, kun tulikin lähtö hyttiin oksentamaan*eiei**justjoo**poks*
[q]peikkotyttö, 31.3.2006 17:20:
Ruotsin laivalla ostettu 8,5 e maksanut meriaamianen. Tuli hieman hintaa yhdelle coctail-piirakalle ja parille lasille tuoremehua, kun tulikin lähtö hyttiin oksentamaan*eiei**justjoo**poks*
[/q]
Mul oli taas samanlainen tilanne seisovan pöydän kans.. maksoin 26e siit et söin vähä riisii ja muutamii lihapullii ja join vettä... oli olevinaa välkä mut sit ku ois saanu syyä ni sit ei maistunnukkaa..
ostin toissa jouluna itelleni lahjaksi hetken mielijohteesa nintendo camecuben ja siihen mariokartin. Oon pelannu konsolia varmaan 8 kertaa yhteensä..*justjoo* eli aika turha ostos oli.. mut piti vaan saada se ku joskus junnuna tuli samaa peliä tahkottua aataminaikaisella nintendolla*nauru*mut tuollaha se nyt kaapissa venaa omassa boxissaan*iloinen*
Tervetuloa penkomaan vaatekaappia.
-ttu mikä neiti.
[q]mayah, 22.3.2006 10:58:
Tarpeeton se on, mutta näppärä.
[/q]
Kuvaa aika hyvin suurinta osaa Ikean tuotteista
joskus monta vuotta sitten tilasin fiksuna tyttönä postista laihdutuskapseleita jotka auttaa ruansulatuksessa
ainut hyvä et ne ei maksanu paljoo ku se oli joku tutustumistarjous ja onneks viel muistin sen tilauksen jälkeen soittaa niille et ei kiitos mulle riitti tää tutustumispaketti
scarttipiuha kun mulla oli jo semmoinen :(
Kaikki alkoholi mitä olen ikinä ostanut. :( *lauantaikooma*
sixpack 1:stä jonka ostin tänään vahingossa kun piti ostaa III:sta
Tän vuoden turhin ostos on varmaan... Creative Live Effects Webcam
Kamera on kyl päällä kokoajan mutta se on suunnattu kattoon (ja parempi niin).
http://www.cc.puv.fi/~e0501008/bilder/webcam270506.jpg
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »