täydellisen saitin metsästys

Back to klubitus.org O

'Hae kaikki aiheet, missä viestejä' -toiminnosta tulee näkyviin vain ensimmäinen sivullinen niitä kirjoitelmia. Seuraavista tulee file-urputus.

Saiskos tohon "miksaukset ja setit" tai "charts"-osioon sellasen hakuhomman, et vois hakee esim. pelkkää kiksuu, housee tai mistä nyt sattuukaan sillä hetkellä pitämään. Olis mun mielestä varsin pätevä systeemi, ei tarvis kahlata kaikkia miksejä läpi.

Sen vois kenties toteuttaa tohon "charts"-osaan? Vaikka siihen kohtaan, mis sille setille on määritelty tyyli, jolloin vois klikata haluamaansa tyyliä ja saada näkyviin kaikki setit joissa ko. tyylii löytyy.

[q]UnityF:
pystynkö mä poistaa ryhmiksestä itteni kokonaan pois? jos niin kertokaa puuaivolle.. ennen pysty poistamaan nykyään vain piilottamaan..jos piilotan ryhmiksen niin hetki kun joku siihen kirjoittaa niin ne kaikki viestit pläjähtää naaman eteen ja taas on tullu xxx määrä viestejä jotka ei vois vähempää kiinnostaa..

8mikä idea tossa piilottamisessa on edes kun se pomppaa aina esiin..? fiksumpa veto mun mielestä että se poistaisi ja tulis viel varmistus enne poistaista tyyliin ”oletko varma että haluut poistaa viestit” tjsp....

nimimerki tänä aamuna 234 ryhmä-viestiä..
[/q]

Mua kanssa ärsyttää toi...
Jos millään viittis tehdä jotain..

[q]niomic:
Hiljalleen alkaa toi id=”loppu” -focusaus kyrsimään.

Tilanne: Threadin kyseisellä sivulla on vain pari viestiä ja taas erinäisten infoboxien yhteenlaskettu korkeus on huomattavasti threadia suurempi. Sitten mennäänkin http://klubitus.org/hässäkät/jotain#loppu
[/q]

korjattu

[q]anqqa:
---
Nitta:
Mitens kun katsoo omia kavereitaan ja näkyy aika milloin viimeksi on ollut linjoilla. Kuinka hyvin tuo aika pitää paikkansa? Meinaan oon huomannut että heittää joskus jopa tunnilla...
---
se on muistaakseni että koska viimeks kirjautunu, ei koska viimeks tehny jotain.
[/q]
Selvä, vähän jo rupesin epäilemään itseäni...
Mut hei, vähänkö ois kätevää jos näkis milloin ne on siellä viimeksi ollut... olisko edes mahdollista toteuttaa? Hah, en oo yhtään utelias ihminen

Seuraava ominaisuus, tai lähinnä käyttöliittymäparannus, olisi kiva nähdä:

Kuvien selailussa, kun katsoo jotakin kuvaa, niin kuvan vasemmassa yläreunassa on napit Seuraava, Edellinen ja Arvo kuva.
Jos kuva on ensimmäinen tai viimeinen, niin jompikumpi ensimmäisistä napeista ei ole näkyvissä. Tämä taas aiheuttaa sen ettei napit ole aina samoilla paikoilla.*ding*

Olisiko mahdollista laittaa napit pysymään aina samoilla paikoilla ja vain jättää tyhjä paikka napin tilalle jos sitä ei tarvita (kun kuva on ensimmäinen tai viimeinen). Teknisesti tämä varmaankin onnistuisi tekemällä pienen yksirivisen taulukon jossa napit ovat kukin omassa solussaan. Solun leveydet olisi sitten hardcoodattu, jolloin yhden napin poisjättäminen pitäisi muut napit paikoillaan :)

Juu, pikkujuttu, mutta ainakin mua häiritsee

- Garo

Oisko mahdollista saada sivuille tyhjiä divejä joita voisi käyttää sitten css:n kanssa tyyliin csszengarden? Se ois aika niftyä...

[q]css_testi2:
Oisko mahdollista saada sivuille tyhjiä divejä joita voisi käyttää sitten css:n kanssa tyyliin csszengarden? Se ois aika niftyä...
[/q]

ehkis kun kaikki koodi on uudella systeemillä tehty, samoin taulurakennetta tullaan korvaamaan div-rakenteella.

Must ois kätevää jos noissa polleissa menis niin, että ne tulokset näkee vasta, kun on ite äänestänyt tai vastannut.
Esim mensan älykkyystesti. Kuinkahan erilaisia vastauksia olisi tullut, jollei näkisi etukäteen että jaahas, kaikki muut on saanu 150.

..sekä noista polleista pitäs IMO poistaa mahdollisuus muokata omaa ääntä,
mikä on aikas naurettavaa,
kuin on myös se että tuloksen näkee ennen äänestystä.
piis.

[q]tumpsi:
..sekä noista polleista pitäs IMO poistaa mahdollisuus muokata omaa ääntä,
mikä on aikas naurettavaa,
[/q]
Riippuu vähän kysymyksestä... Missä asut? Kerran kun vastaat jonkun, niin muuttaessa et voit vaihtaa sitä enään..
Näitä löytyy kuitenkin aika hyvä määrä täältäkin

[q]Garo:
Teknisesti tämä varmaankin onnistuisi tekemällä pienen yksirivisen taulukon jossa napit ovat kukin omassa solussaan. Solun leveydet olisi sitten hardcoodattu, jolloin yhden napin poisjättäminen pitäisi muut napit paikoillaan :)
[/q]

Vai oisko parempi sittenki, että kaikki napit piirrettäis aina, mutta joskus ne ei olis aktiivisia, eikä niitä voisi siis painaa :)

[q]Lost-Soul:
---
[/q]

No joo, enpä tullut tuota ajatelleeksi.
Mutta esim. onko **** oikein tapauksissa yms. on hjölömöö että äänet näkee etukäteen, tai et niitä pystyy muokkaan.
Molempi pahempi/parempi..

Itselleni tuli nyt tällanien bugi, eli en voi esikatsella omaa thread-postaustani. Klubbari postaa viestin topiciin niin esikatselulinkistä, kuin tallennuslinkistäkin. Olenko tällä hetkellä ainoa?

Ryhmäviestin lähetys tökkii. Muokkauksen yhteydessä lisäsin vastaanottajia, mutta he eivät saa viestiä kuitenkaan.

P.S. Tällaset vähemmän fiksut ja ei-kaikki-keskustelut-läpiselanneet käyttäjät osais laittaa nää klubitus.orgin toimintaan tai toimimattomuuteen liittyvät utelunsa paremmin oikeeseen osoitteeseen, jos se kävis selkeemmin ilmi tosta otsakkeesta. Eli ihan selkeästi ilmaistais, että tänne voit lähettää kysymyksesi liittyen klubitus.orgin toimintaan tjsp.

[q]mayah:
---
Astaroth:
Itselleni tuli nyt tällanien bugi, eli en voi esikatsella omaa thread-postaustani. Klubbari postaa viestin topiciin niin esikatselulinkistä, kuin tallennuslinkistäkin. Olenko tällä hetkellä ainoa?

---

Et ole.. anqqa taitaa taas puuhata jotain...
[/q]

hmm.. kyllä mulla toimii o_O mitä selaimia teillä?

[q]anqqa:
hmm.. kyllä mulla toimii o_O mitä selaimia teillä?
[/q]
Explorer. Mutta voisiko johtua selaimesta? Nyt kun katselen tätä kirjoitusikkunaa, niin minulla ”esikatsele”-kuvake ja ”tallenna”-kuvake ovat kiinni toisissaan. Pitää koettaa Operalla kohta, jos vaikka sillä.

Edit: Jep, eli Operalla skulas.

Mielestäni tuo kuvasivu on mennyt huonoksi (siis se missä on kuva), Liika paljon liian pieneen tilaan. Jotenkin sekava. Ei hyvä.

[q]innae:
Mielestäni tuo kuvasivu on mennyt huonoksi (siis se missä on kuva), Liika paljon liian pieneen tilaan. Jotenkin sekava. Ei hyvä.
[/q]

Mulla taas tuo tapahtuman kuvagalleriasivu on outo - vasemmanpuolimmainen kolumni on tosi leveä ja kaikki muut (kolme?) kolumnia kuvia on ahdettu pienenpieneen tilaan jolloin niihin tulee vaakasuuntaiset scrollbarit. Oman css:n vika?

edit: nyt toimii taas hyvin

noniin, kun taas joskus tulee eteen aikaa kirjoitella klubitusta uuteen uskoon, lähdetäänpäs yhdessä kehittämään kaikkien mielestä hyvin toimivaa forumia. elikkäs nyt saa kovin mielellään pommitella kaiken maailman ideoilla, millainen on hyvä forumi, ja millainen se ei ole. mitä hyvää ja huonoa nykyisessä forumissa on? mitä pitäisi tehdä toisin ja ennen kaikkea miten, ja mitä ei missään nimessä saa muuttaa? siis jokainen yksityiskohta nappuloiden sijoittamisesta visuaaliseen ilmeeseen asti :)

muutamia palloja pomppimaan:
- yksityisviestialue eristetään enemmän omanlaisekseen
- suosikkitopikkialue ja in english poistuu
- selvempi ero häröilyn tyyppisen alueen ja muiden välille, eli yhä alue vapaamieliselle/sanaiselle keskustelulle
- 'tittelit' 'tähtien' alta pois
- hymiölista suppeammaks ja aukeamaan haluttaessa omaan pikku ikkunaan
- säännöt/suositukset näkyviin alueille, joilla pyritään selkeyttämään aiheita
- kirjoittelu vaatii rekisteröitymisen

eli toivoisin tähän tulevan vastauksia ei niinkään mikä on huonoa/hyvää, vaan miten siitä konkreettisesti sais paremman :)

[muokattu 20.1.2003 17:29]

O