täydellisen saitin metsästys

Back to klubitus.org O

Olen joitakin kuukausia takaperin laittanut oman profiilini omaan kaverilistaani. Mutta nyt en pysty ottamaan sitä pois siitä listasta, koska ei ole mitään linkkinäppäintä sille. Eli minä olen omassa kaverilistassani jumissa.

[q]Astaroth:
Eli minä olen omassa kaverilistassani jumissa.[/q]

Miks sä haluat omasta kaverlistastas pois? Tuliko teidän välille jotain kärhämää?

[q]sapeli:
Miks sä haluat omasta kaverlistastas pois? Tuliko teidän välille jotain kärhämää?
[/q]
Noku mä en osaa lopettaa ajoissa!*igor**nauru*

Kuvat sivu on täysin kuvaton...

edit: kuvat toimii taas

Esikatsele-nappi ei toimi, vaan tallentaa viestin saman tien.

edit: käytössä IE 6

[q]Astaroth:
Olen joitakin kuukausia takaperin laittanut oman profiilini omaan kaverilistaani. Mutta nyt en pysty ottamaan sitä pois siitä listasta, koska ei ole mitään linkkinäppäintä sille. Eli minä olen omassa kaverilistassani jumissa.
[/q]

ei näy niitä 3 pientä linkkiä siinä listassa? o_O

[q]kilobitti:
Esikatsele-nappi ei toimi, vaan tallentaa viestin saman tien.

edit: käytössä IE 6
[/q]

palautettu entisen tyyliset nappulat tohon..

tosta pollitsydeemistä vielä.
Eikös pollin periaatteellinen tarkotus oo mitata ihmisten mielipiteitä, eikä esim. asuinpaikkaa?

[q]anqqa:
ei näy niitä 3 pientä linkkiä siinä listassa? o_O
[/q]
Näkyypäs. Pahoittelen.

T. Totaallinen puusilmä

Blondiuden huipentuma;
Miksi olen the nappi 3d vierasjoukkueessa enkä omalla nickillä?*ding*'blush*

[q]innae:
Blondiuden huipentuma;
Miksi olen the nappi 3d vierasjoukkueessa enkä omalla nickillä?*ding*´blush*
[/q]

lienee joku tuntematon bugi, korjataan joskus :)

[q]anqqa:
---
innae:
Blondiuden huipentuma;
Miksi olen the nappi 3d vierasjoukkueessa enkä omalla nickillä?*ding*´blush*

---

lienee joku tuntematon bugi, korjataan joskus :)
[/q]

Kiitos, kiitos.

Tilastoissa rekisteröityneiden tilasto heittää yhä flatlinea

edit: toimii taas, kiitoksia

hmm.. toi nappi 3 ei toimi oikeen ainakaan mul.. tai siis et missää ei näy mun pisteitä esim.. ei oo kivaa..

Oon kai joskus irkissä maininnu näistä, mut ne mitkä mua käyttliittymässä pistää silmään on:

- Tossa vasemmanpuoleisessa palkissa x-nappi kutistaa palkin. Parempi olisi, jos siinä olisi esim pieni ylöspäin osoittava kolmio, kuten tollasissa windowblind-tyylisissä palkkiin kutistuvissa menuissa on tapana. Sitten kun se on pienenä niin siinä ois se sama pikku kolmio, mutta alaspäin, ja siitä klikkaamalla se kasvais takas.

vähän niinkuin tähän malliin, tässä on käytetty hyvin standardikuvakkeita:
http://koti.mbnet.fi/kurittu/painikkeet.gif

- Sanoma-ikkunan ”i”-kirjaimen voisi vaihtaa vaikkapa ikoniin, joka kuvaisi irtautuvaa ikkunaa, nyt sen merkitys selviää vasta klikatessa, eikä yhteys ”i”-kirjaimeen ole kovin selkeä. ”Irroita?”

- uudet-listassa voisi kirjaimet S, M ja L erottaa toisistaan vaikka välilyönneillä ja pistää ne isolla, koska kyseessä on lyhenne. Nyt hetken joutu ihmettelemään, mitä ”sml”-linkki tarkoittaa. Myöskin väriprofiilin alla olevan ”+ -” - napit voisi korvata S / M / L - valinnoilla, tai vaihtoehtoisesti käyttää plussaa ja minusta sml:n tilalla. Nyt ne tekee samaa asiaa, mutta käyttöliittymä on aivan eri, eli se on hieman epäjohdonmukainen.

- Väriprofiilinappien edessä voisi lukea vaikkapa ”väriprofiili:” tai ”teema:”, helpottaisi uusien käyttäjien elämää.

- pikavalikossa topicin viimeisen sivun lisäämällä jää usein senhetkisen viimeisen sivun numero kummittelemaan, eli linkki ei vie sille sivulle mille sanoo vievänsä, vaan viimeiselle sivulle. Tohon voisi joko lisätä alertboxin joka kysyy, halutaanko pikavalikkoon tallettaa dynaamisesti threadin viimeinen sivu vai senhetkinen sivu.

- Ylävalikkoon voisi lisätä tooltipit kertomaan, mitä linkkien takaa löytyy. Esim. teksti ”Rekisteri” ei ole kovinkaan selkeä, vaikka ymmärrettävästi leiskan koossapysymistä varten tekstit pitää pitää lyhyinä. Tooltip voisi auttaa. Tai sitten siihen voisi pistää sanan ”Käyttäjät”.

- Pikavalikko voisi kertoa vaikkapa topikin nimen edessä, onko topikissa uusia postauksia viime kerrasta ja jos on, kuinka paljon ja keneltä viimeisin postaus on. Sen lisäksi pikavalikon linkit voisi erotella toisistaan horisontaalisin viivoin.

- Topikit, joihin on itse postannut, voisi värittää eri tavalla. Tällä tavoin seuraamansa keskustelut olisi helpompi erottaa muista topikeista. esim. otsikon sisältävän solun taustaväri voisi olla selkeästi vaaleampi tjsp?

Tollasia käyttöliittymään liittyviä juttuja on tullut mieleen, kun oon tätä ny päivittäin jonkun aikaa käyttäny :)

Muuten erittäin hyvä ja toimiva foorumisofta, vaikkakin ajoittaiset bugailut ärsyttävät. Ei siksi, että bugailu sinänsä ärsyttää, vaan errorsivu on niin WANHA jo ettei se jaksa naurattaa enää :)

[q]anqqa:
noniin, kun taas joskus tulee eteen aikaa kirjoitella klubitusta uuteen uskoon
[/q]

Toimiiko Klubitus jollain itsekirjoitetulla softalla? Meinaan kun tää todella on erikoisen hyvä foorumi, eikä ainakaan itselleni tule mieleen yhtä hyvää foorumia. Täällä kaikkea pientä ja mukavaa *sydän*

Laitoin lisää kuvia kuvastoon (viimeisimmät Locot), jossa oli jo ennestään minun ottamiani kuvia, mutta Klubbari loi nimiini uuden kuvasto-osuuden. Onko mahdollista lisätä omaan kuvastoon jälkeen päin kuvia ilman tuota? Tuskin on ihan tarkoituksella.

[q]Astaroth:
Laitoin lisää kuvia kuvastoon (viimeisimmät Locot), jossa oli jo ennestään minun ottamiani kuvia, mutta Klubbari loi nimiini uuden kuvasto-osuuden. Onko mahdollista lisätä omaan kuvastoon jälkeen päin kuvia ilman tuota? Tuskin on ihan tarkoituksella.
[/q]

tarkistas uudelleen ;)

Pikanapit (jotka löytyvät ainakin kuvat osiosta) *sydän**sydän**sydän*

- Garo

noniin, kun taas joskus tulee eteen aikaa kirjoitella klubitusta uuteen uskoon, lähdetäänpäs yhdessä kehittämään kaikkien mielestä hyvin toimivaa forumia. elikkäs nyt saa kovin mielellään pommitella kaiken maailman ideoilla, millainen on hyvä forumi, ja millainen se ei ole. mitä hyvää ja huonoa nykyisessä forumissa on? mitä pitäisi tehdä toisin ja ennen kaikkea miten, ja mitä ei missään nimessä saa muuttaa? siis jokainen yksityiskohta nappuloiden sijoittamisesta visuaaliseen ilmeeseen asti :)

muutamia palloja pomppimaan:
- yksityisviestialue eristetään enemmän omanlaisekseen
- suosikkitopikkialue ja in english poistuu
- selvempi ero häröilyn tyyppisen alueen ja muiden välille, eli yhä alue vapaamieliselle/sanaiselle keskustelulle
- 'tittelit' 'tähtien' alta pois
- hymiölista suppeammaks ja aukeamaan haluttaessa omaan pikku ikkunaan
- säännöt/suositukset näkyviin alueille, joilla pyritään selkeyttämään aiheita
- kirjoittelu vaatii rekisteröitymisen

eli toivoisin tähän tulevan vastauksia ei niinkään mikä on huonoa/hyvää, vaan miten siitä konkreettisesti sais paremman :)

[muokattu 20.1.2003 17:29]

O