päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,346
- 1,347
- 1,348
- 1,349
- 1,350
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Yhestä leikastusta viisurista lähteny tikit vittuun, kun lanka liehuu tuolla kurkussa ja särkee nii pirusti *pökr* perkele. Tämäki vielä.
[q]Epailija, 18.1.2006 09:12:
---
wiwi,
---
Tuliko se myös sun pulpetin ääreen raapimaan terävillä kynsillään?
[/q]
No ei ku se ties et mä oon opetellu itämaisia harjotteita ni ei uskaltanu lähestyä. Nyt se onneks rauhottu ku mä lauloin sen lempibiisin "kreikan meri"*tirsk*
Äää pohkeet hemmetin kipeinä viikonlopun jorailuista, portaissa kulkeminen tai muukaan kävely ei oikeen luonnistu.
Luin kaverin blogista miten sen koira yrittää parantaa emäntänsä oloa tuomalla oman rakkaan lelunsa emännälle. Tuli mieleen oma hauva ...tuli ikävä sitä vanhaa hölmöä. Sekin kun tietää aina milloin miulla on surkea olo. Sillon se tulee kutsumatta viereen laittaa kuonon mahan päälle, nuolasee kättä pari kertaa, huokasee ja nukahtaa*sydän*
Mutta minä olen nyt siitä hauvasta noin 400km:n päässä*nyyh*
aiheettomat syytökset..
[q]Super-Kerttu, 16.1.2006 08:54:
Maanantai..*poks*
[/q]
Täysin samaa mieltä*poks*.
katti vietävä taas eläinlääkärii
tunninpäästä ois hampilääkäri pelottaa
se poraa
Huomenna on tuskainen päivä, ja nyt jännittää ja vähän pelottaaki. Viisurit siis pois vaa rankasti suukirurgilla. Ja muutenki ihan ihme viikonloppu. Naapuri riehu perjantaiyön, ja vitutuskerroin on ainakin tuhat. Menkat on tulossa. Ihan hirvee viikko näköjään edessä
No en kai, mut kun en ees muista mihin piti mennä äänestään
[q]Hyzenthlay, 15.1.2006 13:42:
No en kai, mut kun en ees muista mihin piti mennä äänestään
[/q]Ennakkoäänestyspaikka hukassa? Soita maksuttomaan palvelunumeroon 0800 1 57575
Lisää aiheesta http://www.vaalit.fi
alaselkä erittäin kipee kun oon nukkunu jossain ihan ihme asennossa... nyt särkee ja paljon
Kairossa on ihan sairaan kylma!
Oon ensimmäistä kertaa vuosiin kuumeessa. Mitkä nousut!!!111 Ei pysty ees nukkumaan, kaikki paikat monsigneur Remonge:ssa. Onneksi suutarin lapsella ei ole kenkiä niin kuin vanha kansa sanoo, eli ei lääkitystä vaikka vaimo on hoitsu.
Edit: pysyypähän nöyränä
cd-rw ei soikkaan minun kannettavassa soittumessa :E
ihan vitun perseestä.
Kaadoin kahvin työpaikan technomouseen ? ja se veti oikosulut. Jos ei se maanantaina toimi niin ei auta mennä ku sanomaan pomolle että olen oikeasti niin tyhmä ja räpelö. Niin nolo, kun monilla työpaikoilla se on kiellettyäkin viedä juomia koneen luo. Hyvästit määräaikaisen työsopimuksen uusiminen.
Työkaveri oli lomalla ja sitä laitettiin tuuraamaan toinen henkilö, jonka oma poli ruuhkautu joten pomo soitti että tän toisen henkilön pitää tehdä omaa poliaan. Ts. meillä polilla on ihan järkyttävä rästimäärä oottamassa kun työkaveri palaa töihin maanantaina ja tietysti menee mun piikkiin vaikka oikeesti täl viikolla vaan oli potilaita enemmän kun parina viime :( (en pysty tekemään yksin 3 ihmisen töitä)
Ja joudun matkustaa huomenna Furyihin yksin (ei kiva!) kun muut on jo Helsingin päässä tai kipeinä tai what ever.
Kauhea v:tus päällä ja pitäs lähteä eka kertaa mun juoruilukikatustyökaverin kanssa viettämään iltaa, jonka piti olla tosi hauska. Kaksi tuntia aikaa koota itseään. *toktok*
tuohon vois vaan todeta että halipula on kroonista ja pahenee vaan aina.. mitä enempi niitä saa sen enempi niitä tarvii.. mut siihenkin voi vaan todeta elämä on
halipula
Hammaslääkäriin! APUA!!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,346
- 1,347
- 1,348
- 1,349
- 1,350
- ...
- 1,566