päivän :(

Back to häröily O

Kelit menny aika nappiin kun miettii - viime kesänä sato ihan solkenaan, ja nyt on luvassa mukavan vilposa talvikin!

Mä murehdin taas...*uuh*

10.1.2004

Mä olin heittäny kullan 50e setelin roskiin karkkipaperien seassa.
Se eri tainnu oikein tykätä
No onneks en vieny roskia eilen, vaikka ajattelin...

Me and my stupid temper... *toktok*Eilisilta kavereitten kanssa ei sujunut aivan täysin sen mukaan mitä EU- direktiivit ovat säätäneet joulumielestä. Noh, itseasiassa oli ihan kivaa kyllä suurimmilta osin, mutta kerran nousi sitten mulla ja frendillä hieman äänet eräästä asiasta, joka oli aivan selvä ja käsitelty, mutta jonka halusin ehdoin tahdoin käsittää väärin.

( Noh, me kyllä sovittiin se jo paikan päällä ryhmä*hali*:lla...ainakin toivon niin.)

oon niin hukassa

+ heräsin äsken päikkäreiltä, ja luulin et on sunnuntai... olin ihan fiiliksis ku huomen alkais muka koulu... pah,tänäänhän on vasta lauantai :/

Jouluaattoilta Onnelassa..

Koirille oli joulu liikaa. Ottivat yhteen, nyt toisella roikkuu ylin antura enään riekaleella. Pitää tästä lähteä kohta lääkäriin katsomaan, että onkos sille muuta tehtävissä kuin poisto.
Toisella on sitten vastaavasti turpa turvoksissa ja rei´itettynä. PRKL!

No kohta on UV ja sit ollaan ihan paniikissa. Pameja taas kuluu, kun ei tullut sitä DAP:a ostettua vieläkään.

nilkassa vitun kovat kivut täl hetkel

[q]sapeli, 2.3.2009 09:58:
---
PS: Eiks jokaisella työpaikalla pitäis olla joku lääkekaappi tms - sieltä vois löytyä buranaa?
[/q]
Mul on semmoi käsitys ettei työpaikalla ees saisi olla lääkkeitä.. Näin muistelen et pomon kans joskus oli puhetta, että työnantajalei saa pitää lääkkeitä saatavilla; jokaisella saa olla omia jossain omassa jemmassa, mut yleisessä jaossa ei.

Tauti iski Mistä tää kuume keksi nyt juuri tulla...

[q]sapeli, 20.11.2007 13:07:
F5. bittitaivaaseen katosi pitkä sähköposti
[/q]

Auts... Toi on muuten vittumainen touhu (silti oli pakko naurahtaa vähän vahingoniloisena *pahis*)

Ton takia mulla onkin Opera joka säilyttää edellisellä sivulla olevat tekstit eikä lataa sivua uudestaan niin ei tapahdu enää ikinä tommosia Itellä kans monesti mennyt nimittäin järjettömän pitkiä juttuja kun vahingossa klikannut eteen, taakse tai päivitystä

Kaikki on iha paskaa ja perseestä! Vitutus on jo jatkunu lähes taukoamatta tän 5kk mädäntyessäni täällä ihanaisessa isänmaassani Suomessa.

Haluisko joku luvata, että se ei kuole?

On ollu paskahko olo jo muutaman päivän *nuha*. Nyt sit vaa oottelee et tulis sit ees kunnolla kipeeks et sais saikkua, tai menis sit ohi kokonaan...

On kovin paska olo, niin vaan kovin *huoh*

[q]Super-Kerttu, 13.11.2007 10:42:
---
Steven Hoaks, 13.11.2007 10:31:

Soita ihan poliisit vaan rohkeesti paikalle. Minä ainakin ennen soitin kun oli vielä sellasia naapureita vieressä. Kyllä ne tulee jos yöllä kuuluu meteliä

---

Me ollaan soitettu, mutta kun niillä poliiseilla kestää niin kauan tulla, niin tilanne saattaa olla ohi..Kerran kävi niin ja ei ne sit edes menneet sanomaan niille mitään.. Ja periaatteessa eihän kukaan (ei edes poliisi) voi sille mitään, jos jotkut meluta..Kärsittävä on niin kauan, kunnes niille saadaan häätö tai itse muutetaan pois!
[/q]

Sitten vaan taloyhtiön toimistoon soitat ja ilmoitat Ne pistää valitusta. Ja kun niitä on sitten kertynyt niin tulee häätö. Ei ne muuten sieltä lähe

[q]neverfadeaway, 19.12.2005 12:16:
-klip-
[/q]
Vaikka ihmiset joskus valittavat niistä pienistä asioista, ei se tarkoita sitä, ettei siellä taustalla sisimmässä olisi vittumaisia juttuja, jotka kuitenkin tahtoo pitää sisällään. Kaikkia asioita ei välttämättä tahdo tänne suoltaa, mutta joskus tekee hyvää jos saa niistä pienistäkin purkaa, eikä se IMO tee ihmisestä turhamaista.

Valintoja

[q]mayah, 17.12.2005 16:40:
No kotiin :)
[/q]

Sun kotiin? Ootko säkin yksin joulun? *ding**whaat*

Mä täs mietin just, et voisin auttaa jouluna lähimmäistä ja kutsua muitakin yksin joulua viettäviä mun luo. Tuttuja ja ehkä vähän tuntemattomiakin...

O