päivän :(

Back to häröily O

Nukuin viime yönä n. tunnin kerrallaan, kauhee jano mut oli niin heikko olo etten jaksanu nousta. Aamulla mittasin kuumeen; 38,2. Hirvee olo.

Töissä menee kaikki päi helvettiä ja mun kylkiin sattuu. Kaks tuntia viel, voi vittu.

[q]Miinapiina, 14.8.2008 08:44:
muoks: mikä tossa on mennyt vikaan??
[/q]

Siis hyi helvetti, tekee ihan pahaa kattoo.

Ihan vitun inhottava pääkipu nyt toista päivää putkeen saa mielen aika herkäks. Muutenkin olo on sama kun ois käyny pesukoneessa.

Apuuh :(

Eilinen ilta, tän päivän krapula ja koko ajan nouseva kuume x( Ei oo hetkeen ollu yhtä surkee olo.

Järkyt alavatsakivut jotka säteilee alaselkään ja reisiin :(

Auton korjaus ei maksanukaan ku vaan 1400. Voi olla, että parit illanvietot jää nyt sitten väliin ja lomarahoille ym löyty kummasti käyttöä. Voi vittujen kevät sentään...

OKSETTAAAAA

Lunta :(

Ei helvetti, pakko alkaa skarppaamaan. Ei näin voi käydä taas.

Voi vitun vittu.

En todellakaan haluais tulla kotiin

[q]astaroth, 15.10.2007 08:27:
krapulasta johtunut kauhea liskojen yö. alkaa olla jo aika karseeta, että alkaa saada vainoja. en sitten nukkunut minuuttiakaan yön aikana
[/q]

Seconded :(

Perkele, heräsin ihan varta vasten ysiltä jotta kerkeisin kattomaan Serranon perheen ennen duunia, mut sit tässä ei oo ees tekstityksiä! :( Nyt harmittaa ku tuli jätettyä ne espanjan kurssit kesken pari vuotta sit.

Jotta tänään pääsi taas todistamaan, kuinka vilpittömät ilonhetket vaihtuvat nanosekunneissa epätoivon raastamiksi kyyneliksi.

Olin bongannut telkkarista varsin mielenkiintoisen mainoksen koskien Lidlin suhteellisen reilua tarjoushintaa Olvin twelvistä. Tästä vallan iloisena suuntasin rankan työpäivän jälkeen kohti tuota onnen satamaa mielessäni kylmä kalja ja monen euron säästämien (!), palkka kun on päässyt hupenemaan odotettua ripeämmin. Luikerreltuani hieman halvemmalla viikonlopun etkoilukaljoista pakkasin bisset pussiin ja lähdin hymyillen pysäkille, ajatellen kuinka hyvä päivä tämä onkaan ollut. Mutta kuinka väärässä olinkaan.

Jäätyäni pysäkillä pois, pahaa aavistamatta hypähdin muutaman ilon askelen. Harvoinpa nykyään vastaavaa tarjousta osuu kohdalle! Mutta ne askeleet lopulta koituivatkin kohtalokseni, kun bissepussini pohja, johon olin myös kiireessä pakannut kaikki työvaatteeni, päätti sanoa sopimuksensa irti. Kuin ihmeen kaupalla sain kuitenkin tarrattua kiinni twelvin pahveista ja kerkesin huokaista helpotuksesta, kun sekin paska repeää ja bisset kahta lukuunottamatta tippuvat yksitellen asfaltille ja vaatteiteni päälle hajoten tuhannen pillun päreiksi. Katson jähmettyneenä vierestä, kuinka onneni niin sanotusti valuu viemäristä alas. Tapahtuman kruunasi paikalle saapunut Kivenlahden edustusjuoppo, joka totesi tilanteeseen varsin hyvin sopivan kommentin: "Vituttaako?" No kyllähän se. Isoista asioista kuitenkin kyse.

Huomenna sitten uudestaan kauppaan raahaamaan toinen mokoma kotiin, jos vaikka saiskin kännit riipaistua kun alko just sopivasti vituttamaan.

[q]KooKie, 26.7.2007 15:26:
[--] Voisko joku nyt sanoa jotain ihan helvetin fiksua tai sit jotain ihan saatanan tyhmää, jotta saatais juttua aikaan ja mun päivä kuluis nopeammin!
[/q]

Kannatetaan!

[q]Ober, 25.7.2007 13:16:
Voi vittu menin sitte eilen kännipäissäni poistaa KAIKKI numerot puhelimesta sillä perusteella ettei tulis soitettuu kellekkää mitää läähätyspuheluita.
[/q]

Vitu ääliö :DDD Oliks FEVERIS noin kova meno?

Ja mennäkseni omaan valitukseeni, haluun vittuuuuuuuuuuuuuun täältä töistä jo. Kaikki asiakkaat on täyspäiväsiä kusipäitä, niitä on ihan liikaa ja niitä tulee vaan lisää! Tää on yks helvetin kaaos. Ne ei ees tajua ku koitan tuijotella niitä tosi tuimasti kassalta ettei ne astuis liikkeeseen sisään.

Huono olo ja haluun kotiin nukkumaan :(

[q]Super-Kerttu, 21.6.2007 08:02:
Mä olen niin ahdistunut mun duunista! Mä haluan pois täältä! aluan arvostusta, kunnon duunin ja siitä kunnon palkan.. Mua ahdistaa niin pirusti, että hyvä että saan henkeä. Uutta duunia olen hakenut viimeiset 2 vuotta..Tuloksetta! Ehkä mä olen vaan niin PASKA! Enää en jaksa hakea yhtään uutta duunia, koska en halua kuulla enää yhtään kieltävää vastausta..*nyyh*
[/q]

Mulla oli about ihan samanlainen olo vielä muutama päivä sitten. Ei yhtään napannut lähettää yhtään työhakemusta kun osas jo odottaa, millanen vastaus sieltä tulee. Mut onneks hampaita kiristellen päätin jatkaa ja ennen pitkää myöntävä vastaus tuli kuin tulikin. :) Noi kieltävät vastaukset tuntuu tosi paskalta, mut aina löytyy joku, joka haluaa pätevää henkilökuntaa alaisekseen. :)

[q]RiD, 19.6.2007 06:39:
joopajoo..

luokkakaveri meni sit...

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1378463

R.I.P. Lauri

[/q]

Ouch.. osanottoni.

O