päivän :(

Back to häröily O

Hitto ku sais nukkuu viel pari tuntia lisää :/

[q]Kriss G, 20.3.2007 10:58:
Avaudu meille julkisesti!
[/q]

Nääh, en aio ruokkia sun vahingoniloisuutta yhtään enempää!

Raahh, tän yskän takia yöunet supistui kolmeen tuntiin. :(

http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Espoo

Voi helvetti, se siitä keväästä vähäks aikaa.

Tämä video kertoo kaiken oleellisen.

Tai oikeastaan kyseessä oli omatoiminen irtisanoutuminen ja uusi duuni alkaa maanantaina, joten eipä sen niin väliä. :P

Huomiset kirjotukset ei taidakaan mennä ihan nappiin.

Vittu mä oon tyhmä, miksen voinu valmistautua kunnolla?

Äää väsyttää ihan helvetisti ja koht pitäis lähtee jo liikenteeseen. :(

[q]KooKie, 17.2.2007 11:43:
Voisin kirjoittaa listan, mutta tyydyn toteamaan, että mulla on sekä fyysisesti että henkisesti aivan helvetin paska olo, enkä voi syyttää siitä kuin itseäni.

Tosin kyllä se oli tän arvoista. :D
[/q]

Mä allekirjoitan tän täysin, mut helvetti mikä viikko! :D

Korva- ja silmätulehdus, yskä, kuume ja nuha :( Hyvä ajoitus näin koeviikon ja kirjotusten alle. Gotta love it!

[q]Oleanterinkukka, 31.1.2007 14:36:
Kirkan kuolema surettaa kovasti.
[/q]

Juu tää oli kyl shokki kuulla kesken koulupäivän, jotenki tuli niin puskista. :/

Toinen "päivän :(" on ilmeisesti vasemman silmän silmätulehdus, eli toinen antibioottikuuri luvassa. On se rankkaa.

[q]KooKie, 24.1.2007 15:29:
Se kultainen 18-vuotisuus... <3
[/q]

Perseestä.

Miks piti taas juoda eilen Meni äikän kirjotelma ihan vituiks ja piti lähteä pois koulusta kesken kun vapina alko käymään sietämättömäksi.

Ei se uni tuu sitten millään. Toista tuntia yskin keuhkoja pihalle - positiivinen ylläri oli kans nähdä hieman verta seassa. On kyllä sellanen tauti joka saa hyvin vietyy kaikki voimatkin samalla. Nenänkään kautta ei voi hengittää. JES!

[q]KooKie, 29.11.2006 10:36:
Mä tuun niin saamaan paskaa niskaan eilisen TPS-Jokerit ottelun tiimoilta. xC
[/q]

En haluis sanoo tätä, mut..

mitä mä sanoin! :D

Mut en haluu masentaa sua *hali*, koska me lähetään Prahaan!

[q]RainChild, 22.11.2006 01:46:
Joo, kuulin siitä vatsataudista tänään tyyliin "sit sitä oksentaa 10 kertaa tunnissa ja lopuks pyörtyy" hyvält kuulostaa.

Noh, mul on viel tavotetta, vast kaks kertaa tullu ylös 6 h aikana...
[/q]

Mmmmmitäh Voi saatana sentään, nyt täytyyki viedä taas käsien pesu neuroottiselle tasolle. En tiedä mitään kauheempaa ku oksennustauti *pökr*

Jumaleissön että voi sattua näin paljon.

Ei se viina taida vaan sopia mulle. Jos seuraavilla kerroilla keskittyis vaikkapa niihin miedompiin sitte

Vois varmaan keksii jotain tekemistä päiviksi, alkaa ehkä vähän nakertamaan koneen ääressä istuminen 24/7.

Näin se talvi saapui Espooseenkin - tuloksena n määrä kaatumisia, varmaankin murskaantunut häntäluu ja hyvin, hyvin paha mieli.

[q]blastic, 31.10.2006 17:59:
-klips-
[/q]

Jeap, näinhän se menee. :)

O