päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,558
- 1,559
- 1,560
- 1,561
- 1,562
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Aaaaggh mun paskatv:n automaattinen kuvasuhteensäätö ei skulaa. Vituttaa kattoo laajakuvalähetyksiä 4:3-muodossa ja toisinpäin.
[q]Kriss G, 27.12.2006 14:48:
:DDD
[/q]
Hiljaa kiksupissis!
Hmm, tajusin just et huomenna on äikän tekstitaidon koe, enkä oo valmistautunut yhtään. :/
Ei oikeen mitään fiiliksiä lähtee liikenteeseen tänään, mutta kun on parille kaverille tullu luvattua niin eiköhän sitä hammasta purren lähdetä sit.
Hyi helevetti söin äsken niin pahaa pizzaa et tuli oikee kunnolla huono olo x(
Jopas ärsyttää.
Nyt on kyllä [o]vähän[/o] tosi huono olo.
Hitto kun sais unta.
Rakkaalla dogilla on kasvain suussa :( Laadusta ei tosin tiedä vielä, mutta ei hyvältä vaikuta.
Kiitos Keksi. Sait mun orastavan lentopelon puhkeamaan kukkaan.
Nimim. autolla Prahaan.
Ääh huono olo. Ja jotenki outo päivä. :(
Kivaa kun porukka ymmärtää ja vääristelee kaiken mun sanoman sillä tavalla, että kaikilla ois varmasti mahdollisimman paha mieli.
Onpas kivaa mennä ajotunnille huomenna kun toi maassa oleva vesi jäätyy yön aikana <3
[q]Jocular, 31.10.2006 08:38:
joo Sonera. Taistelin niiden kans just kolme viikkoa ja jonossaki taisin viettää lähemmäs 10 tuntia. Noh. Nyt on irtisanottu eikä koskaan enään. Boikottiin koko saatana. Mut mikä sun tarina on?
[/q]
Alan kans vakavasti harkita jos sanois ton irti, käyttökatkoksia ihan jatkuvasti ja kun soittaa ja kysyy et mikäs helvetti on täl kertaa vikana ni takas tulee ihme hymistelyä tai sit joutuu jonoon odottamaan tunniksi.
edit: Nii, ja toi sää on vaa huono läppä jo.
Helvetin ärsyttävää kun mua aletaan väkisin analysoimaan ja vetämään ihan vääriä johtopäätöksiä joista pidetään kiinni ja kerrotaan sitten muillekin kuinka "Jenni on huolestuttavassa tilassa, pitäisköhän sen puhua jonkun kanssa?". Jos mulla ei ole motivaatiota eikä intoa kiinnostua koulusta tai vaikka koirien kusettamisesta joka vitun päivä ni sehän selkeesti tarkottaa, että mä oon masentunut ja haluun sulkea kaikki ulkopuoliset pois mun elämästä jotta voin jatkaa mun masentunutta elämistä mun masentuneen asenteen kanssa.
APUAAAA!
http://www.dollsdancers.fi/paivakirja.html
EEEIIIII!!!
Fääkin flunssa
Tän päivän suunnitelmat vedetty viemäristä alas.
Vittuuuuu, olis tää työpäivä jo ohi. Ei oo aikoihin ollu yhtä suuria heräämisvaikeuksia ku tänä aamuna ja on muutenki veto ihan lopussa. :(
[q]domi, 19.9.2006 13:58:
Ohjelmapäivitys
[/q]
Eli loppupäivä menee selvittäessä et kuinka hemmetissä se tehdään Mä ja kodin elektroniikka ei olla hyvissä väleissä.
Huoh. Krapula ja koulu edessä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,558
- 1,559
- 1,560
- 1,561
- 1,562
- ...
- 1,566
- Seuraava »