Mitä suunnitelmia VUODENVAIHTEELLE?!
EI mitään tietoo......
Mökki & kavereita..
TAI
Föreplay jossain ja sit Minimiauhun !
UG UV @ XXX ...ehkä Illut. Tosin onhan täs pari viikkoa aikaa miettiä vielä....
En muista et oonko jo vastannut tähän..
No mutta kuitenkin. Frendillä ois kihlajaisbileet, menevät kihloihin vuoden vaihtuessa. Sieltä tietenkin jatkoille.. *sydän*
En varsinaisesti uuttavuottakaan vietä, mutta kun kerran Entropylla on bileet niin eiköhän sinne täydy mennä. Ensi vuonna ei jaksane Hangover Partyille, toissa vuonna olivat ihan kivat, mutta viimeksi eivät vakuuttaneet.
Pariisi, Lontoo, New York jne.
Tai sitten Entropy.
Punnitsen vielä vaihtoehtoja.
ei oikeastaan vielä harmainta aavistustakaan. kyselty on mua suuntaan ja toiseen ja rahatilannekkin on kyllä toisaalta aika huono niin mene ja tiedä sit mitä teen ja missä oon. toivottavasti on kuitenkin hauskaa, rakettiskeidat ja muut kyl jätän väliin ellei oo tosi vähän pakkasta ulkona ja tosi tylsää.
Hyvällä porukalla ulos syömään. Humallus.
Aamulla Illut ois ihan MUST, mutta saa nähdä.
Mökkeilyä Kotkassa
Duunia, mitäs muutakaan?
Ainoa asia joka on varma onpi Illut. Viimeksi sluibattiin mut nyt sitä virhettä ei tehdä
Kyllä se taitaa Rush viedä voiton noista bileistä *jiihaa**joo**hihu**iloinen**aplodit**hih* Ja sit viel johonki aamubilettää!Ei kyl malttais oottaa, oispa joulu jo ohi
en oo uskaltanu tehä viel suunnitelmii ku en oo työvuoroist tienny, mut tänään selvis.. eli klo 23 pääsen töist, sen jälkee baareileen/bilettään johki kaverien kans ja sit on iiiiiiiiiiiiiiiiiihan pakko päästä illuihin aamulla!!!
Suunnilleen samat suunnitelmat kuin viime vuonna eli: kotibileet jossain, pullollinen Veuve Clicquot Brutia tjsp.
sekä jättiraketti.
Tuskin minnekkään bileisiin lähden, koska niissä tulee muutenki oltua viikolla ja viikonloppuisin ihan tarpeeksi.
Alkuun enrtopy josta jatkan halluihin josta jatkan illuihin...
[q]Rocca:
EI mitään tietoo......
[/q]
lähe helsinkiin mun kanssa.
Täysin auki viellä, katotaan mitä vastaan tulee :)
.m
miauuuu.... <3
[q]Rocca:
EI mitään tietoo......
[/q]
entropyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyn
Kai sitä pitää bilettää.