Mitä suunnitelmia VUODENVAIHTEELLE?!

Back to yleinen keskustelu O

Mennään soitellee levyjä kemuihin ja pukeudun keijuksi kun ne on naamiasbileet:)
Toivottavasti näen raketit kans

[q]Amnesia:
Joululoma menee Ranskassa lähellä Sveitsin ja Saksan rajaa, joten pitäisi yrittää löytää jotain hyviä bileitä jostain Himottais lähteä Zürichiin, siellä ainakin olis hyviä klubeja ja aamubileetkin, mutta toisaalta rahaa menis...*ding*
[/q]

Ei mun tarttekaan mennä rajan taakse, kun aika läheltä löytyy näinkin mielenkiintoiset bileet http://soundunit2005.free.fr/program_tek.html
Jos joku täältä eksyis paikalle, niin olis tosi hienoo. Ei ole ranska mun vahvimpia kieliä

Kotona istuskelen vaa rauhassa. valitettavasti....... mutta ens vuodeks sit valtoihin kahtelemaan naisia rannoilla ilman rintalii... siis valtoihin....l

Lyhyesti sanottuna: I-L-L-U-T!

Wäiskiin

Kaverille pippaloihin. Olutta, safkaa ja muutama raketti. Sieltä mahdollisesti illuihin.

Ytimessä aloitellaan kaverin luona, kaikki tutut kasaan ja hyvä tunnelma päälle, kaapelilla käymään kuulemassa mustaa musiikkia ja sen jälkeen... RUSH

Kaljaa, siideriä, kossua sekä salmaria naamaan ja paljon.

Jaa a.. Joko himassa (jos kone toimii ja wowwia päässee pelaamaan.) Tai jos kone ei toimi niin sitten mahdollisesti kaverille oleskelemaan ja kuskina toimimaan. Tai jopa ehkä tinaamaan, sillä sielä 40+ kännäävää porukkaa joten ei kai sielä selvinpäin pysty olemaan.

tai sitten tapahtuu jotain kummaa ja olen himassa miljoonan ihmisen seurassa, jotka vain ilmestyvät.. tosin se olisikin ihme.

[q]Kukkaania:
Lyhyesti sanottuna: I-L-L-U-T!
[/q]
Vähän pidemmin: H A L L U T

Me syödää Ceran kanssa vähä nakkei ja perunasalaattii . Sit me soitetaa yhelle tosikivalle Nooralle

Kaverin luo uuden vuoden turnajaisiin.Eli traktorin vetokilpailua ja naapureiden säikyttelyä! Odotan innolla!!!

kaverilla levyjen-pyöritystä, perunasalaattia & nakkeja. -> entropy -> illut
<3

hallu/rush+illu jne :)

soittokeikkaa pukkaa.. tänään etukäteis uusivuosi ja la keikan jälkeen kunnon bileet :D

[q]idi:
<3
[/q]

Ootko mun luokse tulossa?!? :D Nimittäin on aikas tarkasti just samanlaiset suunitelmat.

Porvoossa alkuillan kaverin luona levyjä pyörittämässä ja sitten kuin aika koittaa niin illuihin olisi tarkoitus suunnata...

*sydän* ILLUT *sydän*

Damiin huomenna aamupäivästä ja siel sitten jotain mitä nyt keksii.. Ei viitsi suunnitella liikoja.

-v-

[q]idi:
<3
[/q]

Kuullostaa kumman tutulta suunnitelmalta ;D

O