Päivän uutinen

Back to yleinen keskustelu O

[q]zaler, 30.3.2008 15:26:
---
Kon-tiki, 26.3.2008 16:39:
---
Jocular, 26.3.2008 15:54:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1509405 *totaalireps*

---

Ei ainoastaan ruma naama, vaan myös ihan vitun vajaat aivot Tuulitunneli!

---

mitäs ihmeellistä siinä on ettei joku muista minä vuonna suomi on itsenäistynyt?

t: ei mitään hajua
[/q]

Reminds me of the topic, jossa keskusteltiin (OT:na tietenkin) siitä, mitä ihmeellistä on siinä, ettei joku tiedä, monta viikkoa vuodessa on. :DDD Sanotaanko näin, että mitä tavallisempaa, sitä surullisempaa. ...Ja tietenkin näin netissä surkuhupaisaa!

[q]Samu*, 15.12.2008 11:36:
---
KooKie, 15.12.2008 00:30:
http://www.iltalehti.fi/helsinki/200812148768524_hi.shtml

Olin muuten kyydissä tuolloin. <3

---

Ja totuushan oli jtn aivan muuta kuin mitä tuo(kin) roskapäivälehden roskatoimittaja antaa tuolla jutullaan sekä sanavalinnoillaan ymmärtää, jälleen kerran.
[/q]

No iltalehden artikkelihan tuo on, usko hetkeäkään kaikkea, mitä ne bllet siellä paperille suoltaa. Kyllähän kuitenkin tuosta uutisesta tyhmäkin ymmärtää rivien välistä, että kyseessä on joidenkin känniääliöiden "aloittama" kahakka, vaikka kuinka väitetään kuskin hermostuneen "yhtäkkiä". Oli muuten mukava ja asiallinen kuski, kun mä sitä tervehdin ja toivotin hyvät yöt - kolikolla on aina kääntöpuolensa.

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/fdf/1135230563940
Que?

http://www.telegraph.co.uk/technology/news/6818010/Australia-plans-Chinese-style-internet-filtering.html

ausseissa aiotaan pelastaa maailma ja lapset nettisensuurilla

[q]Fyraett, 17.2.2007 21:00:
mut mun mielest jos on niin helvetin paha olla ettei enää jaksa tehä asialle mitään, niin vois kuitenki miettii missä ittenssä tappaa, tostki jäi varmaan aika monelle hyvät traumat ku kasa lihaa lösähti viereen
[/q]
kannattaa ottaa huomioon sekin aspekti, että jos on on niin paha olla, että on valmis riistämään itseltään hengen, niin voin kuvitella että muiden ihmisten fiilikset ei ehkä ensimmäisenä asiana pyöri päässä. terveesti ajattelevat eivät nyt itsemurhia tee. ratkaisukin on kuka ties ollut spontaani ja ei uhria ole pätkääkään kiinnostanut, että pääsen uutisiin ja nytpä pilaan monien läheisten elämän ja tuntemattomien ihmisten päivän

ja tämähän on vain mutua, koska voin vain kuvitella mitä tuollaiseen tilanteeseen ajautuvan päässä liikkuu. mutta tuntuu samalla tavalla ikävältä ja julmalta ajatella, että "olisipa teilannut itsensä niin, ettei meitä hetkauttaisi". eniten minua harmittaa, ettei kukaan pystynyt auttamaan häntä

Näköjään jo s-boxissa(kin) kertaalleen linkitetty herättää pienen kysymyksen, joka menee tähän tapaan:
[size=15]MIKÄ VITTU "ihmisiä" OIKEIN RIIVAA!?!?!?!?[/size]

---
Näköjään jo s-boxissa(kin) kertaalleen linkitetty herättää pienen kysymyksen, joka menee tähän tapaan:
[size=15]MIKÄ VITTU "ihmisiä" OIKEIN RIIVAA!?!?!?!?[/size]
---
Tää maailma on täynnä sadistisia ja narsisteja ihmisiä, joille mikkään elävä ihminen, eläin tai kasvi merkihe mittään muuta kuin tavaraa. Siitä pittää ottaa kaikki hyöty irti. Ja jos siitä ei ole mittään hyötyä, siitä täytyyy päästä eroon. Rahalla on liian suuri merkitys. Elämä ei ole pyhää.
Tällaisen yritystoiminnan voisi kieltää laissa. *Räjähdys*

Sen liiemmälti "yritystoiminnasta" kuin taasen itse tapahtumaa tukevasta työllistämisestä tuon kaltaisessa RIISTO RAISKAAVASSA PAKKO HYÖDYNTÄMISESSÄ EI enään ole kyse.

Nyt puhutaan jo sen kokoluokan RIKOKSESTA ja totaalisen edesvastuuttomasta sekä suoranaisen mielivaltaisesta TEURASTUKSESTA avuttomia, empaattisia ja pyyteettömiä, laumansa johtajaa: ihmistä palvelemaan valjastettuja eläinparkoja kohtaan, ettei tuollaista SUORAAN SAATANASTA SIKIÄVÄÄ SAASTAA yksikään itseään kunnioittava kanssaeläjä kykene tuomitsematta nielemään.

No, mikä sitten on SE tekijä joka osaltaan on erottava nyt tapahtuneen esim. Turkistarhoista (noista eläinten KESKITYSLEIREISTÄ), Broiler- tahi Sikakasvattamoista, Kanaloista tahi vaikkapa Lohenviljelylaitoksista???
Heh, niinpä. SE lienee tabu jonka kiistanalainen rajapyykki on vielä varsin pitkään veteen piirretty...

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2117006

Lakko pysäyttää suuren osan Helsingin bussiliikenteestä
28.04.2010 15:19

Suuri osa pääkaupunkiseudun bussiliikenteestä pysähtyy tänään kello 16. Helsingin Bussiliikenteen ajama liikenne palautuu normaaliksi perjantaiaamuna.

Lakko johtuu Julkisten ja hyvinvointialojen liiton JHL:n kuljettajien mielenilmauksesta. Sen syynä on JHL:n mukaan työnantajan yksipuolinen päätös luopua talokohtaisesta työehtosopimuksesta toukokuun alusta lukien.

JHL:N mukaan Helsingin Bussiliikenteen päätös vaihtaa työehtosopimusta tuli täytenä yllätyksenä kuljettajille ja rikkoo yt-menettelyn sääntöjä.

... tässä nyt sit mietitään miten päästään töistä kotiin..?

[q]Ober, 26.3.2008 16:53:
toi loppu :DDD
"Miehet kylmettyivät pahoin, ja heidät toimitettiin sairaalaan. Miesten verkossa oli kaksi lahnaa ja yksi iso hauki. "
[/q]
toi skuuppi on todellakin "full coverage" :D

Brittiläinen Lappi-teemapuisto paljastui katastrofiksi - katso kuvalinkki!

02.12. - 11:00 (Luotu: 11:00)

Englannissa avattu Lapland New Forest- niminen teemapuisto ei silminnäkijöiden mukaan vedä aivan vertoja aidolle Lapille.

Lapland New Forestia mainostettiin "aitona Lappi-kokemuksena", ja sadat ihmiset ostivat lipun puiston avajaisiin. Avajaisissa paljastui, että "aito Lappi-kokemus" olikin kasa hökkeleitä ja kaksi poroa. Tähän mennessä yli 250 ihmistä on vaatinut rahansa takaisin.

Aamulehti

http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/117851.shtml

Kuvat:http://news.bbc.co.uk/2/shared/spl/hi/pop_ups/08/uk_lapland_new_forest/html/1.stm

[q]Yallu, 28.10.2009 08:59:
Toivon että nuorehkot, järkevät ihmiset ymmärtäisivät tämän järjestelmän hienouden ja haluaisivat lähteä mukaan politiikkaan.. Jos näin ei tapahdu, niin... Äänestäkää mut eduskuntaan..
[/q]
LOL.

Politiikka on ikuista sompaamista ikuisessa suossa. Neljässä vuodessa mitätöidään kaikki neljän vuoden välein. Mitä hienoa näette siinä?

[q]sapeli, 7.4.2009 11:44:
---
Freja, 7.4.2009 11:40:
[size=15]Tv-lupamaksu saattaa vaihtua kuluttajalle edullisempaan Yle-veroon[/size]

http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/1135244996683

- eli maksettais kaikki sitten sitä veroa, vaikka ei kuuntele ylen radioita, katso heidän kanaviaan tai käytä muitakaan heidän tuotteitaan? Jes.
Jos noin käy ni mä lähen tästä saatanan maasta.

---

Itse asiassa mä voisin jopa tukea tätä. En itsekään kuuntele ikinä radiota enkä ole vuosiin katsonut mitään ohjelmaa kanavilta 1 tai 2, mutta tavallaan näkisin tuon verovarojen käyttöön yleissivistyksen ylläpitoon. Noilta kanavilta tulee kuitenkin paljon opetusohjelmia koululaisille esimerkiksi, ja tukisin esim. niitä verorahoillani ihan mielelläni.
[/q]

Musta kanssa hyvä juttu. Karsii turhaa byrokratiaa ja päästään eroon noista ''yksi ei maksa'' propaganda pätkistä. Lisäksi on typerää, että ovillamme pyörii jengiä kuuntelemassa postiluukuista meteliä.

JA SITÄ YLEÄ KANNATTAA KATTOA! Ainakin siihen asti kun lähdemme totalitariselle linjalle laittaen rajat kiinni ja julistamme kuolemantuomiot. Siinä vaiheessa se ohjelmasisältö alkaakin olemaan aika puolueellista aivopesu höttöä niinkuin joka ikisessä muussakin kaltaisessa maassa.

[q]Kon-tiki, 7.4.2009 17:34:
---
REivaaja, 7.4.2009 16:45:
---
Kon-tiki, 7.4.2009 15:25:
Veroista menee niin paljon kaikkea, joka ei itseä koske mutta pakko vaan maksaa. Mua esim. ärsyttää maksaa kaiken maailman lähiömammojen lapsilisiä ja kotihoidontukia. Elättäisivät itse lapsensa tai pitäisivät reidet ristissä. Jos tv:stä tulee jotain ärsyttävää möykkää, tv:n voi nimittäin vaimentaa kaukosäätimellä. Samaa ei voi sanoa lähiömammoista ja heidän lapsistaan, mutta maksetaan nyt sitten..

---

provo alert

---

Ei ollut provoksi tarkoitettu ollenkaan, vaan ihan vaan kommentiksi tänään uutisvirrassa ehdotettuun mahdolliseen tulevaan tv-veroon.
[/q]

Ymmärsinkö nyt oikein? mielestäsi yhteiskunnanei siis pidä tukea/sijoittaa lapsiperheiden pärjäämiseen? Sä vaadit isänmaallisuutta ilman vastakaikua isänmaalta.

Ois kiva kyl tietää vähän sunki taustoista ton kommentin jälkeen...

Äh. Sä oot ekofasisti ja kannatat jopa lasten murhaamista (miten se meillä täällä käsitetään)
luonnon etujen puolesta ja siltikin pidät terveydestäsi huolta aiheuttaen turhaa kulutusta liikunnan muodossa ja pidennät siten omaa elämääsi aiheuttaen yhteiskunnalle suuret tappiot eläkepäivilläsi.

Tulee mieleen PETA:n johtaja joka räyhää eläinten murhaamisesta ihmisten käyttöön ja käyttää samalla insuliinia. Eli ihmiset ja eläimet ovat tsa-arvoisia ja hän kaikkien yläpuolella.

[q]Kon-tiki, 8.4.2009 15:12:
Suhteessa Suomen kulttuuri ei näivety mihinkään, jos (ja tää kieltämättä on eeerittäin iso jos) muidenkin maiden kansalaiset havahtuvat lisääntymään vähemmän. Enkä mä sitä paitsi erityisesti halua suojella suomalaista vaan yleislänsimaista kulttuuria, kulutuskeskeistä elämäntapaa tosin on downgradattava myös teollisuusmaissa aika pian. Saan kai maailman säilymisestä edes haaveilla?

No, tosiasiassa Suomea ja kulttuuriamme näivetät tällä hetkellä esimerkiksi juuri sä kuumakalle omilla kirjoituksillasi ja koko klubbarin infantiileimmalla avatarillasi, jonka näkeminen ei ole omiaan herättämään mitään luottamusta sun järjenjuoksuun tai uskomusta siihen, että sä voisit lisääntyä ikinä kenenkään naisen kanssa. Seikka jossa sinänsä ei ole mitään pahaa, päinvastoin. Täst eteenpäin sä diagnosoit mua noressa.
[/q]

Joo toi mun avatar alkaa kyllästyttää vähitellen muakin kun katson sitä. En vaan kiinnitä siihen huomiota.

Ja se pitää tehdä radikaalisti, kuten fasismissa on yleensä tapana. Suomessa tilanne on se että meillä ei ole ongelmaa liikakansoituksen suhteen. Siksi meidän ei tarvitse alkaa säätämään pykäliä joiden seurauksena tulee iso kasa ongelmia jotka johtavat kulttuurin näivettymiseen poliisien jatkuvasti lisääntyvän tarpeen vuoksi.

Sä sun asenteillas vihjaat aivan selkeästi anitpatioita työnväenluokkaa kohtaan ja haluat toimillasi ehkä epäsuorasti tuhota sen. Se tapahtuu kyllä varmasti tavalla tai toisella tulevaisuudessa suurelta osin. Se ei kuitenkaan saisi olla asia johon pitäisi pyrkiä, vaan asia johon pitää sopeutua.

[q]speukka, 23.4.2009 18:45:
---
eugina, 23.4.2009 18:37:
---
Työryhmä: Tv-maksu pois, tilalle 175 euron mediamaksu
---

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1677858

dodi, näinhän se sit hoituu..!?! entäs ne jotka ei tv:tä omista ollenkaan...häh..?

---
Ihmettelen myös suuresti, että mistä on lähtöisin harhakuvitelma, että tv kuuluun jokaisen elämään, tv = elämän tärkein asia, tv:tä ilman ei voi elää? Omistaako yle oikeudet kaikkeen viihteeseen? Ylelle pitää ilmeisesti ylen mielestä maksaa siitäkin, että kattoo youtubesta videoita. Menis jo konkurssiin koko paska lafka, ylelle ei ole enää käyttöä vuonna 2009. Tosin maksaisin mielelläni ylelle kyllä siitä, että ylex:ltä ei lähetetä mitään ohjelmaa, kun olen töissä päivällä.
[/q]
WORD!!
ja tämän lain mahdolliset kannattajat revitään hiuksista saunan taakse ja lopetetaan vähin äänin.
henk.koht. raja tuli tän osalta sitten vedettyä tähän, olkoonkin kuinka "veteen piirretty" hyvänsä.
ks. maksuhan on sitten perintäoikeutettu, että siinäpä jälleen 1 surullinen esimerkki jo muutoinkin karille ajautuneesta riistokapitalismin PAKKOpullaantumisesta.
..and "justice" for...all?

[q]Vihreä humanisti, 12.1.2010
Lähinnä se, että kyseinen käyttäjä on bännätty jo pari-kolme kertaa, jonka vuoksi on kummallista, että tämä vielä rekisteröi lisää nimimerkkejä osallistuakseen keskusteluun, johon hänellä ei (moderoinnin puolesta) ole enää mitään asiaa.
[/q]
Tässä kohtaa sä yrität selvästi kusettaa jengiä. Sä tiedät tasan tarkkaan aiemmin kuinka monta kertaa on reivaaja bannattu, mutta nyt yrität salakavalasti lisätä niitä ekrtoja kuin huomaamatta..
''no en mä pysy laskuissa perässä'' vaan pysyit hetkeä aiemmin.
Mitä vitun väliä sillä on, kuinka monta kertaa kukakin on bannattu. Se ei vähennä argumentin arvoa. Sen voi tehdä vain argumentti itse.

Ja missä vitussa täällä lukee ettei bannatulla ole oikeutta kirjautua eri tunnuksella? Se ei Anqqan omien sanojen mukaan ole kutsu.. ..Muttei kieltokaan, koska täällä ei mitään disclaimeria ole, kuten ei selviä rajoja siihen kuka saa vittuilla ja kenelle. Sen määrittää skenepisteet. Kysy vaikka sts:sältä.

[q]
Itse lista fasismin tunnusmerkeistä oli ihan hyvä, mutta en hahmota miten se liittyy yhtään mihinkään.
[/q]
No vittu ei kyllä ihmetytä yhtään. Sä yrität profiloida fasismin vasemmistolaiseksi työkaluksi joka ikinen kerta kun se tuodaan esiin. (kohta kolme)
[q]
Itseäni en siitä ainakaan tunnistanut, varsinkin kun listassa puhuttiin fasistisen valtion tunnusmerkeistä, ei fasistisen yksilön.
[/q]
Jaadajaadadiibidaabaa. Sä et ymmärrä abstraktioita, et kausaliteetteja, vaan aloitat ne aina mieleisestä kohdasta aj nyt et edes kykene itsekritiikkiin.
Jopa mä tunnistan itseni osista noista ja taistelen Suomelta oppimaani käyttäytymismallia vastaan.
[q]
Mutta joo, kai sekavien asiattomuuksien huutelijoiden bännäämistä voi käsitellä myös sananvapauskysymyksenä.[/q]

Onx tää asiatonta? Mitäs sä teit mun ikäsenä? Sä oot yx tän sivuston legendaarisimmista wannabe-modeista, mutta ethän sinä nyt siitä itseäsi tunnista.

Et vitun niin :D

5min up! Time to go.

[q]Ana-5000:
---
Philly:
Grand Theft Auto taas lain kourissa
Manu Pärssinen, klo 21:23

---
Täs tiivistyy niin paljon huonoa ammattitaitoa ja idiotismia et mul tulee verta joka ruumiinaukosta :(
[/q]

no huh... uskomatonta jos voittaa oikeudenkäynnin. Ei siitä pidä firmoja syyttää, jos oma lapsi on [o]tyhmä[/o]*. Varsinkaan jos peli on kaikkien tietojen mukaan kielletty alaikäisiltä. Pitäkää ajan tasalla, miten oikeudenkäynnissä käy.

edit: *huonosti kasvatettu

Viikon vanha itse asiassa.

http://www.popsci.com/scitech/article/2009-05/new-steps-towards-real-invisibility-cloak]

New Steps Towards A Real Invisibility Cloak. Invisibility technology: no longer just for rarefied parts of the spectrum

[q]ninscu, 1.9.2009 17:34:
---
Reivaaja, 1.9.2009 17:28:
Ootko nähny elokuvaa; The Onion Movie?
---

en kyl
[/q]

Kannattaa kattoo :)

[size=25]S U O M I[/size]

O