Darude - Music

Back to musiikki O

joo se uus sinkku on mielestäni myös HYVÄ:))

Jep tää pliisu oli aika hyvän kuulonen.....en eka uskonu että se oli daruden biisi!!!tosi jees!!*sydän**super*

Kyl sitä aina pari pykälää nostaa volyymia ku tää biisi tulee. Villen tuotannoks yllättävän hyvää...

Mun on pakko tunnustaa, että se on koht. ok , koska mä sain tietää, kenelle tuotanto kuuluu vasta sen jälkeen kuin kuulin biisin.. ja se oli nimen mainitsemiseen saakka mielestäni ihan hyvä

meizi ei oo kyl kuullut vielä :|

Äh, huomasin joku aika sitten joltain sivulta että darudelta on tullut uus biisi, mut en oo vielä saanut sitä mistään.. noh, nähtävästi täytyy yrittää saada..:) mut oon siltikin epäilevä..ylläri...:)

joo mäkin olin positiivisesti yllättynyt tästä 'Music':ista. darude on varmaan halunnu tehä jotain ei-niin-popahtavaa, jotta arvostus vähän nousis näissä piireissä.

Toi todellakin oli hyvin positiivinen biisi.. itsekin kuulin ekaan biisin ja sen jälkeen esittäjän.. tunnelin päässä on valoa..*iloinen*

Niin... Paistaa se päivä risukasaankin...

On kyllä ihmeellisen hyvä kappale. En olisi uskonut sen olevan Daruden käsialaa...

noni.. nyt vihdoin kuuli sen ja kieltämättä nyt alkaa olla jo _vähän_ enemmän asennetta. Kieltämättä ei ihan heti uskois olevan daruden, no alku tääkin...:) Darude muistaakseni soitti tän jossain öö popfinlandiassa tos viimevuonna ja yleisö ei nyt ihan niin päkseis ollut kun ei tullutkaan ihan niin popahtavaa... no voi*vink*

Mäkin kans kuulin tän biisin ja vasta myöhemmin kuulin että Villen biisi, yllätti positiivisesti

nyt enään siitä kunnon miksaus niin tää voi edetä aika pitkälle... mut sen näkee sit joskus kai ehkä
:)

aika hyvä biisi kyllä, bostik remix siitä on mielestäni parempi.

meitsi diggaa....

No koht tulee uus "albumi".. saas nähä mitä sielt sitte löytyy...

*hymy*ei tarjoa mitään uutta mut ihan toimiva.villelle/jaakolle propsit!

Tuli heti soitto kännykkään kun ensimmäisen kerran esitettiin julkisesti... TYKKÄÄ!!

Paljon on tykätty.. Tahtois kuulla koko lätyn... Ihan jees tämä kipale. Juup-

Mit vidduu?!tää uus raita Villeltä rokkaa!vaikka en niin oo dikannu edellisiä,niin tää kyl roks!ett sillee.

*piis**hih**piis*

O