Darude - Music

Back to musiikki O

en oo viel kertaakaan kuullu tota kappaletta kokonaan... mut jotenkin en oo viel lämmenny... Pitää varmaan vähän enemmän maistella sita, kun kerran noinkin moni on pitäny siitä*justjoo*

missäs kaikki on kuullut tän biisin?...en oo viel kuullut...

sen pienen pätkän minkä kuulin street beatin sivuilla ja "liveversion" jossain konsertissa nii ei kyl paljo lämmittäny... en aio ainakaa ostaa...

idi:[q]missäs kaikki on kuullut tän biisin?...en oo viel kuullut...[/q]
kaveri on soittanut, ja yle x.ltä olen kuullut:)

Mikä sen biisiin nimi on? *täh*
Kiitos etukäteen..

Alex:[q]Mikä sen biisiin nimi on? *täh*
Kiitos etukäteen.. *joo*[/q]

topicissahan se lukee*hymy*music...

Onhan se aika jeesh viisu, taattua Darudea eikä siitä voi erehtyä. Kyllähän tuo jalka hieman nytkähteli kun sen kuulin..*joo*

*tykkää isosti* Ekan kerran kuulin tän joulu Everissä, tietämättä mikä ja kenen biisi. Sitte yllätyin kun kuulin eka kertaa radiosta.

Täytyy myöntää et mä tykkään*joo* Vähä tulee kyl mielee voodoo people paris kohtaa mut sehän oliki hyvä kipale mun mielestä. Pitää vissii alkaa ettii Sandstormii taas levykasast q alko taas kiinnostaa..*plur*

itselle kävi näin:

jokunen aika sitte hippasin yhes yökerhos ja jossain vaihees tuli ihan kivaa settiä*ökkö*kävin sitte biisin jälkeen kysymäs dj:ltä että kenenkäs biisi moinen oli. Dj:l hymy vissii korvissa asti q kerto et DarudeWillen biisihän se sunki jalkoja nostattaa*nauraa*

en tykkää

Aivan käsittämättömän karvaset ja elottomat soundit
Virtanen taas repiny, tästäkin tulee ikivanhat omat .mod-
rallatukset mieleen.

Rakennekin on yllättävän kökkendaali; suoraan asiaan
eikä mitään jännitettä. Yllättävää sikäli että edellisissä
biiseissä ja etenkin Salovaaran tuotannossa vastaavia
ongelmia ei ole ilmennyt.

Bassline on ihan jees, eli kai tästä on kohtuullisia remixejä
tulossa.

[muokattu 13.2.2003 17:07]

Kuuntelin sen ns.pakosta jotta voin sanoa että oon kuullu sen.*justjoo*
En oikeen oo lämmenny....
joku siinä vaan tökkii....*igor*

Unity(f):[q]Kuuntelin sen ns.pakosta jotta voin sanoa että oon kuullu sen.*justjoo*
En oikeen oo lämmenny....
joku siinä vaan tökkii....*igor*[/q]

kuulin sen yks päivä "vahingossa" nrj kautta ei oikein upponnu mut jos joku siit tykkää niin unity et kuisteskaa kehtaa myöntää et pidät da rude pojasta

*MURISEE*
Nokua mä muistan ton....
Mä ostan sulle se sun lemppari cd:n....
Sehän oli se gimmel....vai oliko se Katri Helenan parhaat....

mä en edelleenkää tykkää daruden uudesta biisistä. loppu.*igor*

[muokattu 14.2.2003 14:29]

mulle uppos... olin t-o-d-e-l-l-a yllättynyt kun kuulin tällä viikolla että se onki Daruuudin biisi... whoa.

En ole biisiä kuunnellut (vielä), mutta voin jo etukäteen sanoa, etten ole kyllä mitään luultavasti menettänytkään?!!

Saahan sitä yllättää..! *nauraa äänekkäästi*

En ole kuullut vielä sitä, eikä ole kauhee hinku kuunnellakkaan. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, vaikka tykkäisinkin siitä, niin kuin Unity(f)kin (kuulemma)*hih*

unity mulla on jo katri helenan parhaimmat mut gimmel on kuulema mm kiekon ammunnan virallinen kiekko mitä ammutaan kyl mä sulle villen cd:een ostan roger roger sulle siitä sit kopioit

[muokattu 17.2.2003 19:27]

Roger Roger:[q]En ole kuullut vielä sitä, eikä ole kauhee hinku kuunnellakkaan. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, vaikka tykkäisinkin siitä, niin kuin Unity(f)kin (kuulemma)*hih*[/q]

Sami prkl!!!
Taitaa olla sulla ja ´Timolla hauskaa kun saatte kiusata mua...*justjoo*
Mä vielä kostan... joku päivä kun vähiten sitä odotat..*pahis*

Miten mä saisin sen teijän aivoihin mahtumaan...
EN tykkää daruden tuotannosta..
Hmm... mut onko teil aivoja?*vink*

O