Tunnistusta
- « Edellinen
- 1
- ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- ...
- 129
- Seuraava »
Sattuuko kukaan tietämään biisiä jossa miesvokaalit, ja hoetaan "The world is mine.." Sellainen suht nopeahko,jumputtava biisi..?
ois hakusessa sellanen progehtava ralli jossa sanat menee jotenkin näin "come on dance with me, move your body and dance to the beat"... ei millään ite muista*blush* eli jos joku vois vähä vinkkaa ja kiitos jo nyt :)
nancy sinatran you shot me downin progeremixin nimi on hieman
kateissa... kyseessä ei ole audio bullysin versio. biisi tuli esim. eilen
friskyradion cloud nine mix sessionissa.
jos joku osaa tunnistaa tai heittää jotain arviota, että mikä ton biisin
nimi on, niin olisin ikuisesti kiitollinen :)
[q]Wert, 12.9.2005 17:16:
---
oiskohan vuosien takaa opus 3 - it's a fine daystä joku niiden remix..?
[/q]
Periaatteessa ei remix:) Loistoversio kylläkin. Saa palmutkin pumppaa basson tahdissa! ;)
[q]xcft, 28.7.2006 17:39:
Koitetaas vielä kerran onnea...
Eli hakusessa olis yks Konemetsässä kuultu biisi, Eewolin soittama, missä "lyriikat" menivät jotakuinkin näin: "What's your problem? I don't have a problem. I have fucking problems".
[/q]
Biisiä en tiiä mut voksut on ilmeisesti Tarantinon & Rodriguezin leffasta "Four Rooms" jossa Ted the Bellhop sanoo "Problem? I haven't got a problem. I've got fucking problems. Plural."
[q]Sting Ray, 25.7.2006 10:41:
---
mikä on toi toka trancebiisi tieston live-setissä ?
---
?? kiksuilijat herätys?
---
Carl B - All Day
[/q]
Just! Kiitti *hymy*!
[q]Aki A., 23.7.2006 17:34:
Jep, kuten Jussi jo sanoikin niin Hemstock & Jennings: Mirage (Of Hope) (Original Mix). Soi myös kia:n mainoksessa :)
[/q]
Spottasin kans saman ;)
[q]mikke, 18.11.2006 00:17:
---
Jago, 17.11.2006 19:21:
---
AlexS, 17.11.2006 19:19:
---
Jago, 17.11.2006 19:13:
mikä the future sound of londonin - papua uuden guinean versio on unitymix-6a:ssa n.8minuutin kohalla
---
Hmm siinä soi kyl BT - Godspeed...siis 8min kohdalla.
---
hups siis 3a*tirsk*
---
3a:ssa kaheksan minuutin kohdalla soi biisi Orkidea - Unity :)
[/q]
thanks.. en oo aikasemmin kuullutkaan tota biisii
[q]Skydiver:
Mulla ois tämmönen,eiks siitä unelmien sielunmessun tunnarista oo tehty psyke-biisikin.jos joku vois auttaa ja kertoo esittäjän ja biisin niin olisin kiitollinen
[/q]
Myös Native Radio - Kubus sisältää samaa sämpleä.
http://e.discogs.com/release/214287
Mitäs biisiä tossa on samplattu? Noi torvet...
[q]Timce, 7.3.2009 21:18:
Mitäs biisiä tossa on samplattu? Noi torvet...[/q]
Mousse T. vs. Hot 'N' Juicy - Horny >> Youtube video
[q]Verottaja:
Olis pari biisiä mitkä tarttis tunnistaa, samplet noin 1 - 1½ min:
Sample 1 (Trance)
Olen kiitollinen, jos joku nämä tunnistaa (tai edes jonkun).
[/q]
Ainakin orkkisbiisi on Kosmonova - Discover the world. Versiosta en oo niin varma.
[q]DagO:
Kuulimpas tossa netti radiosta sellasen Techno version Beverly Hillsin kyttä musasta[/q]
Westbam'lla on mun tietääkseni joku versio tosta, en ny millään muista sen biisin nimeä.
Mikäs atomipommi soi tässä Dubfiren Fuck Me I'm Famous setissä Ibizan Pachasta 28.9.07??? Samplet on Prince - Let's Go Crazy -biisistä
http://www.speedyshare.com/766154371.html
[q]Korak, 10.4.2005 13:49:
Mikä trancebiisi? Soi Orkidean & Tabin Trancenation 2-setin IV-osiossa Rusch&Murray-Epicin jälkeen.
http://koti.welho.com/lahmas/Orkidea&Tab-Trancenation2_part_IV.avi (352kb)
[/q]
Pacifica - haylo
[q]Exlex:
Kenenkäs tekele on tuo kaikille tutusta Tao Tao -biisistä väsätty koneistettu versio?[/q]
Vois olla Chorale "Tao-Tao (The Sound Of Chorale Mix)", löytyy Choralen ekalta epäviralliselta albumilta "Seconds Away".
Mulla ois tämmönen,eiks siitä unelmien sielunmessun tunnarista oo tehty psyke-biisikin.jos joku vois auttaa ja kertoo esittäjän ja biisin niin olisin kiitollinen
[q]Verottaja:
Olis pari biisiä mitkä tarttis tunnistaa, samplet noin 1 - 1½ min:
Sample 3 (Hardstyle)
Olen kiitollinen, jos joku nämä tunnistaa (tai edes jonkun).
[/q]
Kolmonen on Brain Ovulation: Kicks & Bass.
Kova biisi, mutta kenen tekemä ja minkä niminen? :)
Linkki:
Nyt tulee paha. Alex Nieminen veti joskus 90-luvun lopussa tietokonepelejä ja tietotekniikkaa käsittelevää ohjelmaa, jonka tunnarina oli nätti chill out-biisi. Muistaako joku mikä biisi oli kyseessä? Olen kuullut kappaleen muutamaankin kertaan Bassolta, mutta sen nimeä ei olla sanottu koskaan.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- ...
- 129
- Seuraava »