Tunnistusta
- « Edellinen
- 1
- ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- ...
- 129
- Seuraava »
[q]DiamonDie:
---
Exlex:
Kenenkäs tekele on tuo kaikille tutusta Tao Tao -biisistä väsätty koneistettu versio? Soinut pari kertaa Bassoradiossa ja on kaiketi Tamperelaista alkuperää. Kerran kuullut bileissä, olikohan se Kimi K joka sitä soitteli?
---
Tao Taosta on tehty useampiakin koneversioita Suomessa. Eräs tunnetuimmista lienee Omituisten Otusten Kerho - Tao Tao (hali remix).
[/q]
Tuo kyseinen versio taitaa olla U&K:n käsialaa, pesee kyllä nuo pilipalipsyket 120-0. <3
Voisiko joku kiltti ihminen pliis kertoa tän biisin nimen...??
linkki
[q]Viltsu:
-clips-
[/q]
Faijas oli pilipalipsyke. ;)
[q]Verottaja:
Sample 2 (Schranz?)
[/q]
[q]Niklas N.:
oiskohan toi mescalinum united - we have arrived (aphex twin qqt remix)
[/q]
Osu ja uppos, kiitos ja kumarrus.
1 down, 4 to go
Sehän se on! Kiitoksia!*aplodit*
Kenen biisi se on, missä breikeissä mies sanoo:" Let's get dirty... Let's get fucked" tai jotain siihen suuntaan?
[q]neppu*, 30.3.2005 18:27:
Voisiko joku kiltti ihminen pliis kertoa tän biisin nimen...??
linkki
[/q]
hahha. tieston keikalta?
kyseessä on Bigtop - Sub
Gabriel and Dresdenin Bloom albumilta löytyy.
Argh! Mulla soi kauniin kevätpäivän kunniaksi päässä biisi, joka menee jokseenkin näin:
'Saan jäädä nukkumaan / ei ole kiire minulla / pääni tyynyyn painan / ei ole töitä tarjolla / A-aa-aa-a, kun nukuttaa'
Google ei löyä mitään järkevää
Auttakee, apuuuva!!
[q]Timce, 2.4.2005 16:14:
---
DagO, 15.3.2005 17:13:
Kuulimpas tossa netti radiosta sellasen Techno version Beverly Hillsin kyttä musasta, Joris Voorinin soittamana, nyt haluisin tietää millä nimellä kyseisen levyn voi löytää.
Enkä nyt tarkota mitään Murphy Brownin kikkeli versioo. Oli ihan perus technoo.
---
Onko tämä?
Unknown - THE CRAZY FROG
[link=
http://c.decks.de/sound/sound_t/thecrazyfrog84fex.mp3
]linkki
Löytyy Decksistä.
[/q]
Eipä ollu toikaan. Paljon monotonisempaa.
[q]dmx-chick, 8.4.2007 03:55:
#2 tää toinen on varmaan huomattavasti tunnetumpi, koska se soi melkeen ihan kaikkissa klubeissa vähintään kerran illassa.. Biisi on 90-luvun rappia ja sanoissa vilahtaa "get up stand up come on put your hand up" ja kertsi menee jota kuinkin "to the wha" - repeat monta kertaa
[/q]
ainakin House of Pain - Jump Around -piisissä lauleskellaan noin.
(tosin on hyvinkin tunnistettava siitä jumpjumpjumpjump.. renkutuksesta..)
Ongelma edessä. Onko tietoa biisin alkuperäis-esittäjästä/LP:stä jolta löytyy? Kahdesti olen kuullut biisin, Yoji Biomehanikon Hardhouse -mixillä sekä eräällä Dj Shkuroffin mixillä. Biisissä hoetaan samplea: "Let's Rock." Pitkät ja ihanat nousut....
[q]aapee, 24.4.2005 20:28:
---
Biisin esittäjä on Enya mutta biisin nimeä en saa nyt päähäni.*joo*
[/q]
Kiitos. Nyt löytyi, biisi on Enya - Only Time
Biisi joka soi on?
http://www.laseronics-me.com/Beamshow.wmv
Tietääkö joku ihana immeinen näiden mixien track listiä:
Dj Ajg - Circulation (recorded live) vuodelta 2002
Dj unique - Ibiza summer mix 2000
*täh*
Missä biisissä hoetaan "Somethin bout those little pills unreal the thrills they yield until they kill a million brain cells" tjtn. kuullut vaikka missä mutta ei vaan saa päähän nimeä tai esittäjää.
Jep, sehän se oli. Kiitos molemmille.
[q]Lume, 6.2.2006 01:19:
Paul Oakenfoldin 1997 vuoden essential setistä. Sen verran tiedän et voksut on Goldie - Innercity City Life, mut kenelläkään tarkempaa tietoo mikä remix/bootleg vai jopa mashup ? Toimii kyllä vähän turhan hyvin ollakseen pelkkä acapellan sämpläys toisen biisin päälle. Essential tracklisteistä ei ollu apua.
http://beetseekers.sitesled.com/goldie.mp3
[/q]
ei tossa mun mielestä soi muuta kun tuo goldien inner city life
Taas tuli yks joka jäi vaivaamaan.. Sashan setissä laserpointissa tuli sellanen loistava ralli, jossa hoettiin: "everybody take take extacy". alotti mun bileet oikeen kunnolla. Ja olis siis kiva tietää biisin nimi/esittäjä.
Kova biisi, mutta kenen tekemä ja minkä niminen? :)
Linkki:
Nyt tulee paha. Alex Nieminen veti joskus 90-luvun lopussa tietokonepelejä ja tietotekniikkaa käsittelevää ohjelmaa, jonka tunnarina oli nätti chill out-biisi. Muistaako joku mikä biisi oli kyseessä? Olen kuullut kappaleen muutamaankin kertaan Bassolta, mutta sen nimeä ei olla sanottu koskaan.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- ...
- 129
- Seuraava »