Olisitko itsellesi hyvä kämppäkaveri?

Back to häröily O

[q]Fanatic, 1.4.2005 00:27:
kyllä olis nannaa jos olis kaks minää*hihu*

[/q]

Pelottava ajatus*hih*

En todellakaan... todennäköisesti heti aamusta vetäisisin sitä toista itseäni turpaan ja käskisin painumaan takaisin peiton alle

Juu ei, en todellakaan olisi hyvä kämppis itselleni Kaksi nipottajaa samassa kämpässä olisi jo täystuho meininkii. Siivottua tulisi, ruokana ei olisi mitään valmisruokia, sisustus olisi tuplasti synkempää, musiikki soisi niin kovaa että ei kuule seuraavaan viikkoon yhtään mitään, kumpikin huutaisi toisilleen jos tavarat on väärillä paikoilla, molemmat olisi selvinpäin almost aina, jne.
Tosin, nyt kun tarkemmin miettii, niin mähän olisin unelmakämppis itselleni

Kyllä olisin, luulen näin. Itse olen tottunut antamaan muille paljon omaa tilaa ja yksityisyyttä, ja odotan heiltä samaa - eli tässä ainakin tulisi hyvä mätsi. En ole kovin siivousintoinen (enkä aina jaksa muita jotka ovat), mutta kun kerran alkaa siivoamaan niin se tulee sitten tehtyä kunnolla (ja oletan että tämä kämppis olisi samanlainen, varsinkin jos on sovittu vaikkapa kuukausittainen siivouspäivä).

Kaikkia harrastuksia olisi paljon kivempi duunailla kaverin kanssa jolla on samat intressit ja samat asenteet kyseisiin harrastuksiin (roolipelit, keräilykorttipelit, bilettäminen, tietokoneilu)... Tulisi halvemmaksi tehdä yhteiset ruoat kun pidetään samoista safkoista... Voitaisiin lainailla vaatteita kun on täsmälleen samat koot...

Olisin, kyllä apina apinan tunnistaa, vois olla hauskaa*nauru*

minä ja toinen minä = yhteen? hmm..

No mä elän hallitun kaaoksen keskellä mut joskus innostun siivoamaan.. joten niin tekis mun toinen minä varmaan kanssa niin mikäs siinä.. Mut sitten astiakaappi on tarkka miten lasien ym pitää olla mut jos toinen on samanlainen kuin minä niin se ymmärtää mun logiikan mikä mulla pelaa keittiössä.

Mä oon tarkka siitä että mun ruoka on mun ruoka ja toisen ruoka on toisen ruoka ja niin olis varmaan mun toisella minällä kanssa niin ei olis sen suhteen kanssa ongelmia.. Yhteisiä ruokailtoja voitais järkkää ja leipoo ym ym kunhan ainekset ostetaan puokkiin ja oon varma että mun toinen minä olis kanssa samaa mieltä.

Musiikin suhteen niin se soi melkein 24h mut harvemmin luukuttelen täysii vaan ennemminkin kuuntelen aika normaali / hiljaisella musiikkia ja iltaisin aina klassista / chillii niin en usko että toinen minä valittais siitä myöskään.

vieraita täällä käy aika paljon miltei päivittäin ja toinen minä varmaan olis yhtä sosiaalinen kun minä niin se toimis. Mut sitten kun oltais kahestaan kotona niin me istuttais varmaan molemmat tietokoneen äärellä puhumatta mitään koska oltais klubbarissa / pelaamassa / kattomassa leffoja tjsp.. Et mikään maaaaailman seurallisin en kuitenkaan ole 24h ja niin uskon että toinen minä olis kanssa iloinen siitä että en olis kokoajan sen kimpussa :D

Koska itte nukun klo 04 -14 normaalisti niin toinen minä uskon että olis kanssa yö otuksia ja tsiiiiiiisus jos joku alkais metelöimään klo 09 ---> niin mä tappaisin varmaan ja niin uskon että tekis toinen minä kanssa :)

Et kyllä uskon että tultais toimeen ihan kivasti koska oltais molemmat tämmöisiä omituisia peikkoja.

Ei, en todellakaan olisi itelleni hyvä kämppis. Oon niin kontrollifriikki et edes toinen minä ei sitä kestäis. Mä en ikinä antais toisen itteni tehdä mitään, koska ite kun sen teen ni se tulee tehtyä ja hyvin, ja sit taas jos toinen minä ei tekis mitään ni luultavasti siitä tulis kolmas maailman sota. Äh. Mä en ikinä asuis itteni kanssa. :D

[q]alek száhala, 1.4.2005 00:22:
Pierujuttuja, räkäjuttuja ja polkkaa. *plur*[/q]
viimeksi näin yhtäkkiä oon alkanut nauramaan joskus kun luki dj iposta juttua :P

Enpä usko että olisin jotkut piirteet itessä on niin ärsyttäviä jo omastakin mielestä että sellasta ei jaksais jos olis vielä toinen samanlainen tässä kämpässä.
Mutta se,että täällä vois olla paikoittain vähän siistimpää mitä yleensä jos toinen minä olis samanlainen siivoon, niin ei tarvis kaikkee yksin hoitaa

Rehellisesti sanottuna... En.
Olen kontrollifriikki ja joskus suutun aivan turhista...

Tietty oisin! Ois tiskit aina tiskattu ja siistiä ^___^

Veikkaan että hauskaa voisi olla! Tylsää ei tulisi hetkeksikään, olisi kokoajan jotain puhuttavaa ja joku, joka todellakin jaksais häslätä tauotta! Kaikki kun ei jaksa*nauru* Jos jompikumpi kuuntelisi kovaa musiikkia, kumpaakaan ei haittaisi. Molemmat olisi innoissaan kun vois tanssia ja loikkia ilman et toinen pitää hulluna*jiihaa**aplodit*
Suunniteltaisiin varmaan kokoajan yhes kakenlaisii matkoja ja pääsisin matkustamaan usein, normaalisti kun kukaan ei pysty lähteä! Täähän alkaa kuulostaa kivalta ja mielenkiintoselta*joo**iihhih*
Tosin sotkusta olisi aina, lattialla kaikki vaatteet mut sit välilllä molemmat tekis kunnon siivouksia..Ruoka tosin saattais loppua ja kaupassa käynnit tulla kalliiks..............*ding* Ja muut vois olla kauhuissaan kun kaksi bimboa hengais ja juoksis joka paikassa yhdessä, tutut eivät innostuisi välttämättä*nauru**iloinen* Joo mutta voisin itseni kanssa asua!!!*joo*

Todennäköisesti kyllä. Tiskivuoria ei ilmaantuisi ja kämppä olisi todennäköisesti jopa siistimpi kuin nykyinen kämppä. Nykyiset kämppikset sotkevat enemmän (ja eri tavalla) kuin minä, joten siivousinto on tässä vuoden mittaan vähän laantunut. Toisen hygienianeurootikon kanssa ne vähäisetkin villakoirat ja tahrat katoaisivat suhteellisen hyvin, eikä yhtäkään kupposta tarvitsisi enää tiskata kahdesti. Jos molemmilla olisi lisäksi oma kunnon ovella varustettu huone, niin ongelmat olisivat ihan minimissä.

Yksi miinus voisi kyllä tulla siitä, että lähiverkossa pelaaminen saattaisi verottaa pahasti muulle elämälle tarkoitettua aikaa.

Kolme sanaa asiaan; Kill me now Mie oon sen verran erakko että hermot vaan menis... Joskus tunnun riitaantuvan pelkästään ihtenikin/peilikuvan kanssa ("Vittuakos siinä irvistelet?!?!" *grr*)
Nykynenkin kämppis on just muuttamassa pois (Luojan kiitos), ei kylläkään miun takia vaan ukkosa luokse

Vaikka se onkin mukava olla hengenheimolaisen kanssa, niin kämppäkaverina elämä voisi olla pidemmän päälle liiankin ennalta arvattavaa... IMO on paljon virkistävämpää ja "haasteellisempaa" kun toinen on jollain tavalla erilainenkin. Asioihin voi saada aivan erilaisia näkökulmia, joissa voi joskus piileä peräti se oma järkensäkin! Mutta kyllä niitä samanlaisia piirteitä saa kuitenkin olla enemmän kuin 50%!

Muuten varmasti voisi tulla kukoistava kämppissuhde mutta musiikin kanssa voisi tulla ongelmia. Itse kuuntelen n. 24/7 jotain eikä aina välttämättä pienimmillä volatasoilla. Nykyinen kämppis on siihen varmaan jo tottunut ja ei varmaan halua tunnustaa että se häntä häiritsisi.

Eipä siinä, siistimpää saattaisi olla ainakin. (Sanoisikohan kämppis samaan kysymykseen saman seikan..?)

Samaa mieltä olen curryn kanssa siitä että eri ajatuksilla varustettu kämppis on plussaa silloin kun jokin asia pännii niin saattaa kämppis tulla heittämään jonkin kommentin ohimennen asiaan liittyen samalla auttaen tilannetta valtaisasti vaikka hän itse ei sitä varmaan huomaakkaan. no, siis, vaikeasti selostettu mutta erilaisuuden takia saa juuri sitä eri perspektiiviä asioihin mikä on aina hyvä juttu.

en.

jup

En.

kyllä.

O