Olisitko itsellesi hyvä kämppäkaveri?

Back to häröily O

Tuskin olisin.. En todnäk jaksas omia mielialanvaihteluja ja kummallisia päähänpistoja, hyvänä esimerkkinä aamuyöllä tehty järjestyksen muutos. Kyllähän se yöllä näytti hyvältä, mut aamulla oli palattava takas vanhaan.Ja tämä siis ihan selvinpäin.
En myöskään ehkä jaksais jatkuvaa meteliä jota pidän.. Musiikki pauhaa, tv pölisee ja minä juoruun puhelimessa..Siivous ei olis ongelma,kukaan muu ei saa siivota mun asunnossa!
mun kummalliset tavat ei ehkä miellyttäis, ihan sama mitä kello on, minä teen mitä mieleen tulee. Yritän tietysti olla hiljaa mut en ehkä jaksais kattoa yöllisen heräämisen aiheuttamaa himoa siivota vaatekkaappi..

Kun tarkemmin ajattelee, niin en taitais olla hyvä kämppis kenellekkään

Toisinaan, eli yleensä muttei varmasti

Todennäkösesti kyllä. Musiikkia ei tule koskaan kuunneltua muutenkaan lujalla enkä pidä itse edes mitään meteliä. Olen aikamoinen siivoushullu mutta tunnustan kyllä et on kerran viikossa semmonen päivä et ne tiskit saattaa siihen jäädä. Ainakin aikasemmesta kämppiskokemuksesta voin sanoa että olin mä siinä se parempi osapuoli. Tiskasin usein jopa kämppiksen tiskit, kun se ite ei saanu mitään aikaseks ja imuroin.

Siis mähän oisin TÖRRRKEEEN hyvä kämppis... Mun ei tarttis tehä mitään koska mä hoitasin kaiken!!! Olis se elämä helppoa!

toisinaan olisin ja toisinaan en...
Tykkään järjestyksestä ja siitä, että on siistiä.
Tiskit tiskattu ja imuroitu kerran viikossa tyyliin.
Sitten toisaalta tuota musiikkia tulee soitettua
"nupit kaakossa" aina toisinaan.
Niin ja noita jatkojakin on toisinaan pidetty
vähän liian usein ja soitettu tosissaan sitä
musaakkia ihan liian kovalla, et kämppiksenä
olisin varmastikkin kelpo tavaraa.. :)
Ehkä mun tyttöystävä osaa tähän parhaiten
vastata :))

e

ehkä, mutta kelleen muulle varmaan en

Äärimmäisen ^__^

Mähän olen itseni kämppis koko ajan, välillä se toimii loistavasti, välillä perseeseen potkien ja välillä sekään ei auta.*vink*

siis ehdottomasti, ois ainakin kämppis josta tykkään*nauru*...
ihan tosissaan, enköhän mä jotenkin viihtyis, tää ylipirteys vaan vois ärsyttää*hmph*

paras. soittaisin aina oikeaan aikaan kiksua - perjantaisin töiden jälkeen. olisin aina paikalla pitämässä seuraa ja tarjoamassa ruokaa ja juomaa. joskus jopa syliä ja halia. ah löytyispä kämppikseks joku niin mainio kuin minä. vaan eipä taida löytyä.

Aika hyvä olisin siisti, mutta en kuitenkaan sellainen hirmu nipo

en, mä en kestäis toista tällästä hauskaa osattais pitää , mut sit mistään muusta ei tuliskaan mitään..

kaikkee muuta

Kyl mä varmaan itelleni oon hyvä kämppäkaveri,mut en sit tiiä että olisinko muille*nauru* Mä oon ehkä vähänkin liian siisti ihminen,aina siivomassa,tiskaamassa,laittamassa mattoja/varhoja suoraan..Eli toisin sanoen luutu koko ajan kädessä*nauru* Ja melkeen kaikki jotka ovat olleet mun luona käymässä kylässä tai asumassa,niin niillä on mennyt hermo mun ainiaiseen ja jatkuvaan siivoomiseen..Mulla on varmaan pahasti päässä niin sanotusti vikaa..*SIIVOUSHULLU*

Luultavasti kyllä.

sanalla sanoen EN

oon niin erakko et en kestäis varmaan ees itteeni

tässä mielentilassa: kyllä!

jyrkkä ehkä!

O