Mitä söit tänään?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- ...
- 65
- Seuraava »
Kinkku-Foccaciona.
en vielä mitään = hurja nälkä *hmph**nauru*
kolme kalkkunavoileipää, puolikas verigreippi, 2 kuppia kahvia ja tuoremehua aamiaiseksi, tosin heräsinkin vasta äsken .*iloinen*
Kanaviillokkia 500g
Unicafe
spagettia ja jauhelihakastiketta
aamulla iso lautasellinen puuroa, leipä päällisineen (polar5 ja keittokinkkua) ja muki kahvia.
Lounas: purkki rahkaa ja purkki tonnikalaa (haarukalla purkista! jee!)
nyt: mandariini...
Söinpäs Gastonessa törkeen hyvää broiskun rintaa marsalasoosis ja jälkkäriksi suklaakakkua vaniljajäätelön kera*kuolaa**slurps*
Oli erittäin hyvää*hymy*
mummon tekemiä karjalanpiirakoita ja munavoita..
Liian vähän ja liian huonosti, ei jaksanut alkaa kokkailee vain itselleen.
estrellan manhattan shibee ja 3 pussii mama kana nuudeleit, mmmm
en mitään..enkä syö..pitää päästä kesäkuntoon*joo*..ja mun mahalaukku muutenkin varmaan kutistu viikonloppuna..*iloinen*
vuan minäpä söin kiviä. Juomana minulla oli bensa-afrikola ja startterina jalopenoja, suu paloi mutta mitäs tuosta turha sitä on tyhjin suin juosta.*hih*
let's 'ave it - kronologisessa järjestyksessä :
*2871 riisiä
*kuusi broileripyörykkää
*yhden ruisleivän käntyn
*kaksi atrian kevyt snack-nakkia halkaistuna
*kaksi lihapiirakkaa
*7 siivua valion oltermannia
*8 cm kotimaista kurkkua
*kolme LU-bastong - keksiä
*cocktail-aakkoset 195g
musta tuntuu et ei järin terveellistä. äh. nolottaa.
*neste-EDIT :
*2dl kahvia
*1L maitoa
*4dl kahvia
*4dl vettä
[ja nyt oon keittämässä 4dl kahvia että jaksaa valvoa vielä pari tuntia]
ruokavaliovinkkejä kiitos
[muokattu 30.3.2004 03:04]
En mitään, ei maistu ruoka, eikä uni...
unicafen ainoa kunnon liharuokavaihtoehto oli tänään liha-pekoni -pata, en edes halua miettiä kuinka paljon siinä oli rasvaa ei siellä taas tajuta, että kaikki terveellisesti syövät ei halua puputtaa pelkkiä kasviksia... ostin huonossa omassatunnossani rasvatonta jugurttia kaupastakin, kun tuli niin plösö olo (ei ole mun tapaista).
[muokattu 30.3.2004 13:48]
muutaman hapankorpun...
ja viimeeks eilen aamul yhen leivän....
Ei tuu täst mitään näin... mut ei voi syödä ku on niin paha fiilis
Kookosmaidolla & Limellä maustettua kana-nuudeli-wokkia :)
oli muute hyvää :)
.m
Rehuja, leipää, Kalinka-jugurttia ja mysliä.. nam Ja kotiin syömään wieninleikettä ja ranskiksia.. DRUUL!
kerpele, mä en oo ehtinyt tänään syödä vielä mitään... onkin ollut niin kovin kiire päällä, mitään saanut aikaseks... pyh... mut nyt syömään lasagnea... nami nami..
Niin, ajattelin et tää olis tarpeeks häröö tänne...tänne voi käydä kirjotteleen et mitä on syöny ja jos muut ei tiä mitä söis ni voi tulla tänne kattoon vinkkei.Okei?
Mä alotan, oon syöny tänään aamul kaks paahtoleipää(kalkkunaleikettä päällä) ja join kupin kahvia.Tos hetki sitten safkiksel vedin heses kana-aterian ja otin siihe isommat ranskalaiset ja juoman.Nii ja kurkkumajoneesii....
- « Edellinen
- 1
- ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- ...
- 65
- Seuraava »