nukkuminen ja vaatetus

Back to häröily O

Vaihtelee boxereista alastomuuteen...

No alati alasti...

Kännissä nyt nukutaan miten sattuu :D muuten nukun pääosin älästi!

no nyt on vedetty normivaatteilla ku en oo reiluu viikkoo jaksanu laittaa lakanoita sänkyy ja oon vetäny unta sohvalla =P
mut normisti pyjamahousut jalassa ja joku randompeite torson päällä ja jonkinlaiset sukat jalassa useimmiten

Talviaikaan väsyneissä sarjisyökkäreissä (Karvinen, Aku Ankka, yms. pukintuomiset), kesäaikaan munasillaan.

Going commando paitti noh,kaverilla kyläillessä saatan olla sen verran siveellinen että boxerit on yön jalassa

mä oon niin vilukissa että syksy ja talvi plus pitkälle kevääseenkin varmaan vielä menee kunnon vaatetuksessa (ja joo, patterit on varmaan jo täysillä).
yöpaita/vanha t-paita tai toppi, jotku kotihousut, pörrösukat ja mahdollisesti myös huppari... pitkähihanen kyl lähtee jossain kohtaa yötä jos sellasen oon laittanu.

kesällä pikkuhousut ja toppi> joka lähtee hätäseen jos on liian kuuma. ilman alushousuja en jostain syystä oikeen osaa nukkua.

mitäpä sen niin väliä mitä yöksi pukee. hah varsinkin ku yksin asuu ni ei tartte ees yrittää näyttää mitenkään viehättävältä

Äitin lempiyöpukuja ovat aina olleet puuvillaiset haalarit. Teininä mua ärsytti, kun se vuodesta toiseen piti samaa dalmatialaiskuvioitua, kulahtanutta haalaria, jonka perssauma alko repeen ja perse vilkkui minne ikinä katsoinkaan. No, ei se siitä välittänyt - ei edes ommellut sitä umpeen - vaan jatkoa käyttöä todeten: "Sen on hyvä antaa tuulettua välillä". Siinä vaiheessa, kun koiramaisen mustat pilkut olivat jo lähteneet tuhansien pesujen myötä ja persesauma oli täysin risa, se heitti rakkaan yöpukunsa menemään ja osti uuden haalarin tilalle. Jes.
No, havahduin tässä yks päivä ilmavirtaan, että mun lempiyöhousut - vaaleanpunaiset ja puuvillaiset - ovat täysin kulahtaneet ja perssauma noin puolimetriä auki. Pitäisköhän ostaa seuraavaks haalari.

[q]sativa, 4.7.2009 18:43:
Äitin lempiyöpukuja ovat aina olleet puuvillaiset haalarit. Teininä mua ärsytti, kun se vuodesta toiseen piti samaa dalmatialaiskuvioitua, kulahtanutta haalaria, jonka perssauma alko repeen ja perse vilkkui minne ikinä katsoinkaan. No, ei se siitä välittänyt - ei edes ommellut sitä umpeen - vaan jatkoa käyttöä todeten: "Sen on hyvä antaa tuulettua välillä". Siinä vaiheessa, kun koiramaisen mustat pilkut olivat jo lähteneet tuhansien pesujen myötä ja persesauma oli täysin risa, se heitti rakkaan yöpukunsa menemään ja osti uuden haalarin tilalle. Jes.
No, havahduin tässä yks päivä ilmavirtaan, että mun lempiyöhousut - vaaleanpunaiset ja puuvillaiset - ovat täysin kulahtaneet ja perssauma noin puolimetriä auki. Pitäisköhän ostaa seuraavaks haalari.
[/q]

awwww!!! HaaLaRi!!! muLLakin on joskus piKKu-possuna ollut sellanen.. tästä mieLeen tulleena vois kans harkita uuDen ostaMista

Nykyään tulee nukuttua lähes aina joku toppi/t-paita ja alushousut päällä..
Ei vaan innosta aamuhörhönä sit kiskoa pikavauhtia jotain päälle(ne kun menee sit lähes poikkeuksetta väärinpäin) kun juniorit ilmoittaa että ois aika nousta..

Joka toinen viikonloppu kun olen yksin, nukun iiihan älästi
Ja se jos joku on luksusta

Alasti tietty.

http://www.anorak.co.uk/wp-content/uploads/padma-naked1.jpg

Alasti. Vaikka välillä olisi vähän kylmä, en osaa oikein nukkua vaatteilla, tulee ihan sellainen olo, että olisin kipeänä. Silloin laitan toki vaatetta päälle, jos joku nukkuu mun vieressä.

Bokserit :)

Vähän vaihtelevasti tulee käytettyä vaatteita tai oltua käyttämättä. Mut villasukat on kyllä lähes aina jalassa, vaikka ei muuta oliskaan. Muuten ei tarkene.*hihu*

joskus saunasta suoraan maate mennessä nukun alasti, tai aktin jälkeen muuten bokseri jalassa & t-paita päällä tai kesällä pelkät bokserit jalassa

[q]Mai, 7.12.2009 13:19:
Alasti tietty.

+kuva
[/q]

Omakuva? ;)

[q]Decion, 8.12.2009 22:34:
joskus saunasta suoraan maate mennessä nukun alasti, tai aktin jälkeen muuten bokseri jalassa & t-paita päällä tai kesällä pelkät bokserit jalassa
[/q]

Eihä sitä jaksa panon (ja toivottavasti laukeamisen) jälkeen ruveta pukee, sillo väsyttää iha vitusti, hyvä, et jaksaa ees kiitosta sanoo ku jo goisii.

naisella ei oo yleensä muuta päällä ku meigä.

hähä.

Vanhassa -50 luvun talossa kun asutaan niin ei oo lattialämmitystä eikä muita hömpötyksiä

Musta huopakatto takaa sen, että kesällä yläkerrassa on helvetin kuuma > pelkät boxerit

Talvella taas sitten joutaa olla pyjamanhousut ja paita, kun joka nurkasta ja ikkunasta vetää kylmää ilmaa.

alushousut jalas .. paita tuntuu liian tukalalle tai jotkut yöhousut :s

O