nukkuminen ja vaatetus

Back to häröily O

Nykyään alasti, kun mies saa raivarit jos on vaatetta päällä xD Mut mä oon aika vilukissa ja sit kun tulee talvi niin on pakko olla ainakin villasukat..

no korkeintaan pikkarit. ei sitä nyt voi mitään ylimäärästä pitää päällä kun nukkuu, on sitten talvi tai kesä. flunssa on sitten eri juttu.

Kesäisin ja jossain seurassa alasti tai alushousut jalassa. Talvisin tulee puettua jonkun sortin yöpuku päälle, edes joku paita.

Höh, ei mitään vaatteita!

Mä en osaa nukkua ilman peittoa, pelkkä lakana ahdistaa mua suunnattomasti. Kesän helteet ja kuumuus + peiton kanssa nukkuminen merkitsee siis mahdollisimman vähäistä vaatetusta öisin. Talvisin sen sijaan palelen niin paljon, että villasukat ovat ehdottomat, vaikkakin lähes aina keskellä yötä unissani potkin ne jaloista pois.

Haa, aihe johon en oo vielä vastannu Pelkät alushousut meikäläiselle, kiitos Jossain vaiheessa löysä t-paita kuulu perusvarustukseen mutta opin siitä eroon kun mun kehokarvat sai faneja Nakkena (kiva ilmaus btw) tulee välillä kokeiltua, mut jotenkaa ei osaa rentoutua silleen

nakupelleillen paitsi pikkareilla pelleillen puolukkapäivillä
tosin jos o joku sohvamajottuja ni sit joku toppi tai joku.. vaik käynhän mä alasti kavereiden kanssa saunassaki mut en mä nyt haluuu et unissani revitän ihan kunnolla ja kaveri joka o heränny näkee mun yölliset oma-orgiat joista en tiedä mitään
oma petikaveri o sit luku erikseen

ja se nukkuminen.. jossen revitä iha täysillä selälleen ni sitte mahaltee. ja toi peiton halaus on aika pop, mut useimmiten my little horny saa olla syleilyssä. Nukahdan vaa kylkimahaltein poni puoliksi tyynynä

Kommando! Joskus siveyssyistä bokserit tai löyhä pyjama.

nyt raskauden myötä ISO siis ISO kaikista ISOIN paituli mikä löyty anttilasta joka ei kiristä ja purista kasvavaa masuu. sitten kun synnytän niin samppu voi tulla kanssa tän paitulin sisää ja niin meillä on 2 in 1 yöpaitis

boxerit!2!"!"!!!"!!

Kyllä se boxereissa mullakin on! Jotenkin vähän vaikee vaan rentoutuu alasti. Ja mitään pyjamaahan ei tod vois edes kuvitella! Mähän en mikään -70 luvun peräkammarin poika ole!

Yleensä pilkkihaalareissa tai sit jos on yli +30C lämmintä kämpässä niin saatan keventää hieman ja vaihdan sukelluspukuun.

Munasillaan.

Tänä kesänä ollu kyl tod järkkyä nukkuu*hikoil* Niin kuuma et lattia+lakana o ollu välil paras vaihtoehto.

Äläshti

En muista oonko vastannut, mutta Aatamin asussa totta kai. Kesät, talvet.

[q]emppu, 11.8.2006 13:13:
Tänä kesänä ollu kyl tod järkkyä nukkuu*hikoil* Niin kuuma et lattia+lakana o ollu välil paras vaihtoehto.
[/q]

Mun kämpässä taas on ollut niin viileä että oon välillä palellut siellä Osan öistä oon nukkunu peiton ja huovan alla Talvea odotellessa*igor* ja mä oon viel varsinainen vilu*hellokitty*

Mulla vaatetuksena yleensä joku paita ja pikkarit..suosikki on ehdottomasti eräs punaraitainen nallepuhpaita jota en raaski ehkä ikinä palauttaa oikealle omistajalleen, kun pidän sitä muutenkin päällä _kokoajan_ (sori mirri)*blush* ja sit pupuyökkäri*sydän* Sukat jalassa en pysty nukkumaan millään*sars*

Näin kesällä vaan jotkut boxerit tms. Talvella ihan yöpaita.

Välillä nukun alasti, mut useimmiten ainakin pikkarit jalas ja sit joku paita. Ei oo nyt viimeaikoin ollu mitään vakkarii. Sukat jalas ei onnaa

Nukkuminen ja vaatetus ei sovi yhteen.
Peitto riittää.
Ja kullan kainalo...

O