SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]flaikku:
Me ollaanki seukattu kohta puol vuotta ja tossa pari vkoa sitten muutettiin virallisesti saman
katon alle. Välillä on kyl ollu vaikeeta, mut yleisesti meillä menee ihan hyvin :)

Tanjasta voin sen verran sanoa että ketään en ole ikinä yhtä suuresti rakastanut ja eikä ole ketään muuta joka olis saanut mussa heräämään näin paljoa tunteita.

piis,
.m

*sydän**sydän**sydän*
[/q]

milloin on luvassa pieniä seeprapeipposia?

Jani, Amen to that. Olet ilmeisesti saanut vetää kohtuullisen vitutukset päälle suhteellisen samoista asioista, joista itsekin olen herne nenässä ja/tai paskana jotakuinkin säännöllisesti. Mitä tulee erityisesti likipitäen tuntemattomiin kriitikoihin, joilla tuntuu aina olevan painava sanansa sanottavaksi sellaisten parisuhteiden tiloista, joista heillä ei yleensä ole minkäänlaista käsitystä, niin ehkä siihen auttaisi se että kehittää itselleen omankin elämän.

[muokattu 29.12.2003 19:29]

Me ollaanki seukattu kohta puol vuotta ja tossa pari vkoa sitten muutettiin virallisesti saman
katon alle. Välillä on kyl ollu vaikeeta, mut yleisesti meillä menee ihan hyvin :)

Tanjasta voin sen verran sanoa että ketään en ole ikinä yhtä suuresti rakastanut ja eikä ole ketään muuta joka olis saanut mussa heräämään näin paljoa tunteita.

piis,
.m

*sydän**sydän**sydän*

Jone armas karvaperseeni todelakin näin on päässyt käymään.. syy siihen miksi sen heti tänne julkiseen laitoin on se että a) kyseiset ihmiset tajuisivat että me keskustelemme kultani kanssa kaikesta ja ehken tajuisivat osittaa jonkin sortin katumusta ja ehkä jopoa ymmärtäisiävt muuttua joh mä tiiän toivossa on hyvä elää.. ja b) se että uusia vastaavia ei ehkä tulisi niin paljon ja jooh tiiän tässäkin toivossa on hyvä elää;)

on se vaan niin kumma että ihmisillä on tarve tunkea nenäänsä toisten asioihin omilla johtopäätöksillä ja kuitenkin oikeat tiedot asiasta ovat niin vähissä.. noo ehkä joku päivä he tulevat kokemaan saman joltakin vielä vähä-älysemmältä ja sitten tietävät ja jopa ymmärtävät olla tekemättä sitä enää:)

[q]Taika:
Tänään aika tasan kolme kuukautta täällä..*pihkassa*
Ihme on siis tapahtunut..*vink**plur*
[/q]

Onneks olkoo
Meilläki tulee ens viikolla 3 kuukautta täytee...niin se aikavaan rientää

Tänään aika tasan kolme kuukautta täällä..*pihkassa*
Ihme on siis tapahtunut..*vink**plur*

[q]purrr:
Exät on exia ja voi niitä nähdä. That\'s it. Miksi siihen pitäisi liittää jotain suurta draamaa..

[/q]

Olet aivan oikeassa. Ne pari exääni ns. vakavemmista suhteista ovat kumpikin nyt ystäviäni, olisi tiukempi paikka tuolle nykyiselle halinallelle ellei hän hyväksyisi exien kanssa kaveeraamista.

[q]Myfinesthour:
tiipi:
---
enpä osaa sanoo minkä takii ihmiset pettää. mut kyllä se varmaan on ollut aina samanlaista, vuosisadasta , tai -tuhannesta, riippumatta.

mutta haluaisinki tietää, että kuinka moni olisi valmis antamaan anteeksi, jos toinen pettäisi?

mä uskoisin että yhden kerran voisin antaa anteeksi, mutta sen jälkeen en. tietenkin seki riippuu siitä, kuinka vakavissaan on suhteessa. ja voi olla että jos olisin tullut joskus petetyksi, niin voisin olla eri mieltä. vielä en tiedä, kuinka paljon se satuttaa. voin vain kuvitella.
---

Olen joskus antanut anteeksi, mutta en enää koskaan antaisi. Vaikutti ainakin mulla koko persoonaan ja loppujen lopuksi koko suhteen päättymiseen. Vie vuosia parantaa haavat sellasen jälkeen.. ainakin jos on ollut täysillä sitoutunut ja vakavissaan.
[/q]

Tuttu juttu päättänyt kanssa että jos seurustelee ja toinen pettää niin en enään ikinä katso sitä läpi sormien .. sellaset arvet on joo että häiritsee elämää varmaan pitkään vielä ...
Itse en sellasta aio toiselle ikinä tehdä jos vielä seurustelemaan alan ..

[q]cosmikki:
seukkailussa on kyllä aina pimeä puolensa - koskaan ei voi tietää kuinka kauan suhde tulee kestämään.
[/q]

Se on totta ... ja kannattaa yrittää oppia virheistään .. T:Erittäin paljon niitä tehnyt (ei pettämistä mutta muuta).Itse olen aika paljon oppinut ... vielä on paljon opittavaa ...

ilmoittautuu
yli 2 vuotta takana päin ja vieläkin todella rakastunut *plur**plur*
Ennen diggailin sinkkuudestani ihan liiaksi asti, en vaan tiennyt parempaa kun saada juoksennella bileissä tukka putkella, sinkkuna, vapaana. Sitten tuli kundi ja vei sydämmen. Ei olla oltu hirveesti erossa sen jälkeen. Muutettiin tosi nopeesti sitten yhteen kun tuli tilaisuus mulle päästä kouluun tänne stadiin. Kumma juttu, vaik olin aina kauhistellu etten salee muuta ihan sekunissa kenenkään kaa yhteen, niin meille tää ratkaisu ei ois voinu olla parempi Jos sielunkumppanuuteen uskoo, niin voisin sen kuvitella olevan tän jutun case jussi on mun paras frendi kenen kaa on kiva tehdä mitä vaan. Jotkut frendit on valitellut, kun me ei enää jakseta hillua bileissä ja rafloissa yö myöhään vaa lähdetää yleensä himaan ajoissa tai skipataan bileitä tosta noin vaan ja joku jengi tuntuu kummastuvan sitä kun sanotaan, että ei voi mitää mutt me vaa viihdytää toistemme seurassa liikaa. Ja kun meillä on vielä kaksi ihanaa kissaa, meidän vauvoja *sydän*, on perheidylli täydellinen
ei oo kuitenkaa ollu kiire mihinkään (kihlaus yms yms jutut) ideana vaan se että koska halutaa olla yhdessä lopun elämää, niin miks hitossa on kiire mihinkään! jotenkin vaan on koko tän jutun aikana tehny mieli tehdä kaikki vaan jotenkin viisaasti, tai siis tätä en vaan pilaa ikinä millään *pihkassa**plur*

mä taas voisin pyrkiä tänne..

Täällä olen ollut jo kohta 4 vuotta. Toivottavasti pysynkin seurustelevana.*pihkassa*

Mites nyt näin on päässyt käymään, että minäkin olen lipsahtanut tälle puolelle *sydän*

[q]ezzy:
Pian 14kk takana ja edelleen
Kullan valmistuttua keväällä onkin yhteisen kämpän etsintä ajankohtaista :)
[/q]
yhteinen koti, koira ja volvo... siitähän se aina lähtee.

Vai oliks teil kissoi.

[q]Itis:
Se tapahtuu heti kun ryhtyy seurustelemaan -ihmiset suorastaan ui liiveihin ja on kaikki ihania - äh. Mä en kestä. Kuitenkin se kotona olevakin on tosi kulta...
[/q]

Toi on kyllä harvinaisen totta.Ennen kun seurustelin, niin tuntu, että niitä miehiä olisi saanut paremmin.Mutta nyt kun sinkkuilen, niin ne on kaikki hävinnyt johoskin

Ihan kohta tulee 2 vuotta täytee oman kyltsin kassa *sydän*

pari vuotta täälläkin juu...
*plur**plur**plur**plur**plur*

Toivottavasti tänne kuuluminen ei tarkoita sitä, että seuraavien vuosien aikana
a) menen naimisiin
b) teen lapsia
c) ostan talon ja koiran
d) eroan miehestäni
e) valitan maikkarin tsätissä, kun yh-äidit ei saa tarpeeksi rahaa ja kukaan mies ei kiinnostu ja se vauvakin vaan kakkaa.

Tahtoisin siinä mielessä perinteisestä poikkeavan suhteen, että toivoisin olevani onnellinen. Nyt ja ikuisesti.

jahas. täällä siis oltu jo pari viikkoa

Ihmetelkääs tätä: Mitä sitten kun on onnellinen suhde, eikä huvittais toisen takia kusettaa, eikä itsenkään kun se kuitenkin kolahtaa omaan lonkkaan... Mut silti se pieni iskee usein ja katselee että ompas tuossa namu typy joka vielä räpyttelee mulle päin.. ja tuossa ja tuossa... jne. Se tapahtuu heti kun ryhtyy seurustelemaan -ihmiset suorastaan ui liiveihin ja on kaikki ihania - äh. Mä en kestä. Kuitenkin se kotona olevakin on tosi kulta...

O