SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- ...
- 138
- Seuraava »
Mitämitämitä? Täällä tällanenki *täh*
Ilmottaudun *sydän*
hmmm ai riitely alkuvaiheessa me jonkin verran nahisteltiin mutta vain väärinkäsitysten takia, kun ei vielä täydellisesti kuitenkaan tuntenut toista yms. Mutta nykyään me ainakaan ei kyllä millään saada riitaa aikaseksi. Ja jos sanaharkkaa tulee niin siitä ei aleta ees mököttämään ja itse sanaharkka alkaa yleensä jostain maailman pienimmistä asioista, joista ei oikeasti voi riitaa kehkeytyäkään *hih**iloinen* tyyliin: no onpas eiku eihän oo onpas eipäs näin
En tiedä sitte onko se paha juttu että ei ikinä riitele. Pitäis varmaan haastaa riitaa joskus että sitte loppujen lopuksi ois niiiiiiiin ihana sopia oikein kunnolla sitten
Joillakin on jotain liimaa varmaan millä ne pitää sen kumppanin(tai itsensä) vuosia kiinni itsessään
Voisitte alkaan jakaa sitä meille muillekin
Niiih juuu
[q]Elwira:
Seukattu ollaan ja naimisiin tarkoitus mennä ensi kesänä. Häävalmisetelut alkanu jo, mutta hitaasti ja ei panikoiden. Onneksi mun vanhemmat tai siipan vanhemmat ei ole niin hyysteerisiä.
Ihan kivaa, meillä kun on kivaa ja kaikki on hyvin suhteessa. Eka riitakin tuli vasta tasan vuos kun oltiin seurusteltu. Sormukset lenteli ja huhhuh! Sen jälkeen on ollut taas rauhallista. Kyllä mä oon *sydän* Markoon. Päivä päivältä suhde vaan syvenee. *pihkassa**pihkassa**plur**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
[/q]
Love you my dear! *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
[q]hölöpölö:
---
elisak:
Viides vuosi yhteiseloa alkanut...On tää aika kummaa..*justjoo*
---
kummaa mutta silti ihanaa *sydän*
[/q]
Niinpä puspus*sydän*
Viides vuosi yhteiseloa alkanut...On tää aika kummaa..*justjoo*
[q]J-Tone:
Ihme, ettei kukaan ole puuttunut seurustelun huonoihin puoliin, joista yksi takuuvarma hitti on riiteleminen. Toisaalta on sekin joskus hyväksi tai ainut väylä selvittää tilanne. Lopulta kaikki kääntyy hyväksi jos on kääntyäkseen, mutta onko se aina monen päivän (joskus yli viikon) riidan arvoista?
Kaikki varmaan ovat kokeilleet riitelemistä tekstiviestien välityksellä, mikäli soittaminen estyy.. Eikös olekin erinäisen huvittavaa puuhaa?
[/q]
me ainakin riidellään ainoastaan ja vain kasvotusten väärinkäsitysten välttämiseks.. eikä kumpikaan olla pitkävihaisia että tulis mitään päivän tai viikon pitusia riitoja.. ne riidellään suhteellisen hetkessä ohi että saa vähän purettua kiukkuaan ja sit taas ollaan iloisia.. ei sitä pientä riitelyä tartte niin vakavasti ottaa..
ei ollakaan piiiiiitkään aikaan riidelty.. pitäisköhän mennä kiusaamaan
[q]hallucinogen:
Joillakin on jotain liimaa varmaan millä ne pitää sen kumppanin(tai itsensä) vuosia kiinni itsessään
Voisitte alkaan jakaa sitä meille muillekin
[/q]Se on sellasta valkoista, limaista sekä hieman suolaista ja sitä pitäis löytyy noin puolelta ihmisistä omasta takaa...*iihhih*
[q]Jii-75:
dodiih..eli siis näin siinä kävi että kun täs nyt on reilu kuukaus tullut hengailtuu yhden tyttösen kanssa niin tänne sitä nyt on tultava;) *wirn* siis eihän sitä oikeen voi vastaanpanna jos joku viel tälläsen vanhuksen kainaloonsa halus *wirn*
[/q]
Hihi, onneks olkohon *sydän*
dodiih..eli siis näin siinä kävi että kun täs nyt on reilu kuukaus tullut hengailtuu yhden tyttösen kanssa niin tänne sitä nyt on tultava;) *wirn* siis eihän sitä oikeen voi vastaanpanna jos joku viel tälläsen vanhuksen kainaloonsa halus *wirn*
[q]Jii-75:
[/q]
Onnex olkoon kamuseni *hali**sydän**piis*
Taidan kuulua tänne... 1 vuosi ollaan oltu jo yhessä, mut tuntuu että vasta eilen tavattiin ekan kerran. *sydän* Niin se aika taitaa vaan mennä...
2v tullut nyt täyteen yhen tytsin kanssa...
Nyt muutto yhteen ja katsotaan sit miten siitä eteenpäin...*sydän*
about 4kk oon kultani kanssa ollut yhdessä kohta häämöttää jo puolvuotisjuhla *sydän**pupu*
Vasta kolme kk:ta tulee täyteen tyttöni kanssa *hali**plur* *sydän*
[q]alien:
höh *eiei*... seukatkaa, jos se tuntuu oikealta ja hyvältä!
[/q]
Tutntuu
[q]kuu:
Heiii älkää seukatko *poks**iihhih*
[/q]Seukataanpas...*hymy*
Täytynee ilmoittautua, vaikka en oo varma uskallanko vielä tähän luukkuun kokonaan heittäytyä *iihhih*.. Kolme viikkoa mä tänne kumminkin oon \'jo\' kuulunu*blush*
_o/
- « Edellinen
- 1
- ...
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- ...
- 138
- Seuraava »