Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Jeps..

Avaan sanallisen arkkuni vaihteeksi, enpä ole Klubitukseen liikaa kirjoitellut..

Kuin muutkin, nostan hatun ylös Jukelle, Kallelle ja Jerelle.. Hienoa, että jaksoitte nähdä vaivaa RSSS:n eteen. Ilman olisimme kaikki varmaan rämpineet jossain festareiden mutaliejussa.

Juhannus oli mahtava, mutta taitaa joutua keräilemään itseään hetken aikaa tämän jälkeen..

*kiittää ja kumartaa tuttuille ja tutuksi tulleille*

Saavuttiin paikalle 23:30 ja jessus mikä meno. Hyvä ettei muuttunu laamaksi Sitten alko taas biletys kun dj vaihtus. Kannatti EHDOTTOMASTI tulla Turusta asti! Täytynee kattoa koska tulee uudestaan ...

ps. Näkikö kukaan mun hienoja housuja?

[q]Late:
Kuvia tulossa.

Kunhan saan lähetettyä ne tänne..
[/q]

Jumalavita Late ... odotellu niitä ku kuutanousevaa ... voit muuten lähettää ne mun ultimate poseerauskuvat ozma@mbnet.fi osotteeseen suoraan josset tänne julkee laittaa xD

Joo sinne piti mennä mut ois tullu liian kalliiks.... Ferry Corstenhan siellä soitti.

eli : http://www.doghouseboys.com/valborgkryss03.asp

[muokattu 21.9.2003 19:20]

Limu 4 egee *aplodit*...

[q]Jone:
---
Kekki:
niin juuri, antakaa olla.. tai tehkää oma topic koneisto väittelylle.

---

Missähän topicissa Koneistosta pitäisi väitellä ellei sen omassa? IMO on aina niin hellyttävää kun joku 15 viestin n00bero tulee opettamaan isäänsä nussimaan.

[/q]

jatka samaa rataa ! onko nyt parempi..*hih*
älä nyt itseesi ota. hyvä mies.
viestien suhteen.. kyllä mä täältä vielä kirin.

[muokattu 30.7.2003 11:42]

[muokattu 30.7.2003 11:42]

Hirveesti ihmisii, ja jonoki oli kammottava ulkona, onneks ei joutunu jonottaan ite missasin kaikki noi lentelevät stobet sun liian kuuman ilmaston viileenä ku taas oltiin lopus kyl taisin nähdä vilauksen siitä stobesta päähän saaneesta veikosta, otan osaa,, tuli taas litkittyy vodka battereita edulliseen hintaan ja paljon, baaritiskin muijaki naureskeli välillä ku pelkkä vodkaki tais kelvata pienellä lurauksella batteryä iha kivaa oli, vanhoja tuttujaki näky pitkästkä aikaa, ei kyllä hirveesti se orkidea setti nostattanu mutta menettelihän seki, parit loisto viisut sieltäki tuli

[q]Angelus:
minä <3<3
[/q]

sinä <8 <8 (jäätelöä)

:D

Oli aivan tajuttomat kinkerit*plur*
Ei nyt ihan äkkiseltä tule mieleen mitään tämän veroista ”eikä varmaan tule”

Liput hallussa vuoden viimeiseen orgasmiin*joo*

Street Beatissa riitti kiirusta heti aamusta*pelle*

Mitä vähemmän ihmisiä, sitä enemmän tilaa häröillä, pomppia ja what ever. Eli mun mielestä täällä oli sopivasti porukkaa.
Mua ei maniacin setti oikein sytyttänyt (paitsi age of love), mut sen jälkeen olikin jo oikein roketirok musaa ihan loppuun asti. Ai niin. Hitto et nosturissa on KUUMA!

Oli hiton kivaa, kiitsat siitä hyvälle musalle ja ystävällisille ihmisille.

[q]ohscary:
En ees huomannut kameraa :D:D
[/q]

Humala miehen tiellä pitää =) tää o jonku ufon töitä koska ei siellä mitää kameraa ollu*iloinen*
Kivaa oli, ehkä ens kerralla ei olla iha noi lärvit, vois muistaakki kaiken mitä pölhöä o taas tullu tehtyy*pahis**iloinen**pahis*

Oli kyl ihan makoisaa musiikkii... Orkidean setti oli kyl loistava. Just oli päässy vähän vauhtiin ja sit Orkidea alotti soittamisen... Kiitos hänelle suuresti jälleen!
Ainoo mikä vähän otti päähän oli eräs kanssa juhlija, joka kokoajan tuli mun eteen ottamaan jotain hiivatin kuvaa tai kättelemään dj:tä tai muuten vaan kuikuilemaan.. Ja sit se viel alko tönii muo pois ku halus ottaa kuvan itsestään ja jostain tytöstä.. Alko vähän mennä hermot, mut mitä pienistä..

Ja muuten suuri KIITOS myös jollekkin tuntemattomalle juhlijalle, joka vieressäni tanssahteli (ja välillä siinä pömpelissäkin)..... Oli erittäin mukava heppu ja unohdin kysyy nimee.. Jos tunnistat itsesi niin ilmoita ihmeessä..

Mark:[q]
niin.. eri ihmiset kokevat eri asiat bileistä hyviksi / huonoiksi ja ne liikuttavat eri ihmisiä eri verran. Miks siis puutuit siihen jos joillakin muilla kun sulla on eri asiat tärkeitä bileissä?
Eikä tässä mun mielestä kukaan ole teilannut pileitä sen takia että jengi oli sekasin, lähinnä todennut että näin oli, ja näyttäs myös siltä että kaikilla oli kumminkin hauskaa. Joten plondi tanja nyt ihan vapaasti on välittämättä sekisääliöistä ja antaa muiden välittää ja valittaa eikö?
*vink*[/q]
Mäkin vain olen todennut että onpas jännä kun jää erilaisia mielikuvia, ja se ei liittynyt mitenkään siihen miksi huomautin että jaksattepas te valittaa.
Älä näe yhteyksiä siellä, missä niitä ei ole.

Te saatte valittaa, ja minä saan valittaa teidän valittamisesta.

[q]alex kunnari:
- Äänestoistomme oli täysin sama setti kuin on ollut Hallmarkin käytössä Maestrossa. Samat säädöt yms.
[/q]

Ehkä vika olikin juuri tässä. Itse en paikalla ollut mutta Hallmarkeissa kaiuttimet on aina perinteisesti sijoiteltu täysin käsittömättömästi. Uskokaa jo hyvät ihmiset ettei nelipisteääni kuulu musiikin kuunteluun. Jokainen joka ymmärtää ihan perus jutut äänestä tajuaa miten hölmöä on sitä edes yrittää. Ihan näin tiivistettynä. Noinkin isossa tilassa tulee ongelmaksi viiveet, jotka tekevät koko saundista puurosen suuressa osassa tanssilattiiaa samaten vaiheiden kanssa tulee todella pahoja ongelmia kun osa taajuuksista summautuu tai kuolee täysin riippuen kuuntelupaikasta. Rakentakaa viivelinja jos ääni ei kanna tarpeeksi pitkälle tai vuokratkaa linearray setti. Jälkimmäine olisi helpompi vaihtoehto, mutta melkovarmasti myös hivenen kalliimpi.

Jos jotakuta kiinnostaa enemmän niin http://www.prosoundweb.com/studyhall/ tarjoaa poskettoman paljon hyvää informaatiota.

oli kivat bileet, vaikka jalat eivät toiminetkaan. tuli kuitenkin nautittua hyvästä musiikista ja fiilisteltyä paikallaan.

kaikille muruille *iso hug*

ps. shiva, otan ensikerralla super soakerin mukaan ja katotaan sitten, kuka on kuka. *vink*...*nauraa**nauraa**nauraa*

[q]Derivaatta:
Olix Southern Sun Dj-Tiesto mixi vai oliko joku muu ?
[/q]

Oli mielestäni Tieston mix, mutta ehkä joku vahvistaa asian...

tonppa:[q]Kuka oli se hullu humalainen, joka tanssi siel edessä väärin päin ?[/q]

joku "ei sceneläinen" varmaan

Sateista ja myöhästelystä huolimatta oli kyl aika jees meiniki. Tiivis oli kyl tunnelma joka puolel mut kyl tanssimaan pystyi

Eli kaikin puolin hienot bileet

juuh..haki taas hiukan aikaa, mut onneks muisti ei kuitenkaa pettäny.. se tekee sen harmittavan usein..

mites sun loppuaamu sujui?

O