Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Zombailin ensimmäistä kertaa Koneistossa perjantaina.
Ainoa todellinen ongelma mulle oli hapenpuute varsinkin Molokon aikaan - oli pakko mennä ulos hengittämään ja yrittää kuunnella siellä keikkaa.
Toinen ongelma oli se, että olis pitäny pystyä repeemään noin 10 paikkaan yhtä aikaa, kun oikeestaan kaikki paikat oli hyviä...
Yleisesti lisäplussana iloiset ja hyvännäköiset ihmiset.
Kaiken kaikkiaan positiivinen kokemus, tosin 3 päivää putkeen ois varmaankin vieny hengen...

minä tykkäsin, näin ensikertailaisena koneistossa.
Pahin moka joka siellä sattui oli oma moka.. liian vähä juominen ja syöminen menneellä viikolla kostautui armottomalla päänsäryllä puoli kahden aikaan, ja oli pakko luovuttaa
mutta mieltä lämmittää mukavat ihmiset, jumputus,valot ja vaatteet.. koko fiilis ja tunnelma
Joka kerralta oppii jotain, ja mä opin että vaikkei kesäkuumalla syöminen/juominen kiinnostais ni se on pakko jos haluaa jaksaa

Siis robbien mä voin viel jotenkin kaukasest käsittää jonkun teinitytön päässä pyörivänä fantasiana mutta sit danny?!? Nyt taitaa pojalla olla väärät foorumit, tai ainakin sukulaissieluja tolle dannylle voi olla vaikee löytää, mut ei sitä koskaan tiedä

ISO KIITOS SÄTEELLE!*joo**hymy*
Oli hauskaa, sopivasti ihmisii, hyvää musaa! varsinkin perjantaina meni miitin jälkeen ilman taukoi koko loppu ilta 4h putkeen*iloinen* ei tullu edes juotua mitään ( liian hyvää musaa) piti lähtee,kun jano ois ollu! Mut ei vaan voinu poistuu lavalta

Lauantaina taas loisto meno*joo* heti alusta alkaen! infinytyn/ Mexicanin aikana oli kiva tapaa tuttuja ja tankkaa nestettä. sit Harri piti taas meikäläisen lavalla loppuun asti. ja se vika biisi*sydän*
kiitokset Tritonille ja e-nrg;lle levystä!
KIITOS: TRITON, IONI, FRIIK, OCTAN, PROTEUS, NEON*hymy**hymy*

*sydän* S*sydän* Ä *sydän* D*sydän* E*sydän*

Tyhmänä kysyn mikäs oli tää Southern sun? Ja mikä oli lopussa soinut kaunis naisvokaalikipale joka soi päässä bileistä lähtiessä ja vielä aamujenkin jälkeen. Sama tapaus?

Mikä perjantai ilta ja aamu olikaan. Ihmiset valittaneet näköjään kovasti oakenfoldista, setistä ja bilieistä.. mutta mulle toi oli aika pitkälle mitä olin odottanutkin: 1200 nuorta transeilijaa mahtavassa maestrossa, helvetin hyvä _meininki_ ja kihelmöivän tanssittavaa settiä. ei mitään ylimaallista musiikillista antia, mutta kuitenkin.

Musa oli kovalla, mutta niin se on imo melkein aina kaikkialla (koneisto!! argh!!). Vähän jotain korviin niin ei tarvii kärsii, kun hiljemmalle en sitä valittamalla saa..

Aamut *sydän* oli kuin ois ollu lauantai-ilta. Jatkot on yleensä kuin kirosana... Paria cattaneon settiä kuunnelleena osasin odottaa juuri tuollaista, mutta silti pisti astetta maistuvampaa, tanssittavampaa ja energisempaa kun osas kuvitella. Juuri oikeaa aamufiilistelyyn.

kiitos colors että toitte nämä kaksi tähteä suomeen. Hei vaan kaikki valittajat, musta lopputulos on pääasia = kemut ja dj:t jollaisia harvoin suomessa näkee!

Huih*plur* mulla ainakin oli aivan mega kivaa!!

Hyvä musiikki heilutti hippa-jalkaa mukavasti pitkin iltaa!!*plur*

*nauru**nauru* kivAa oLi *nauru**nauru*

Kivat oli kemut, hyvä tunnelma(ainakin itselläni)
heti kympiltä sisään, ulkona oli aika viilee ilma.

tanssimiset toteutettiin enemmän tällä kertaa pienellä puolella. Säteen kamut piti kyl laval koko settien ajan,
välil meinas olla ahdasta.
Joku örvelö halus sit ampuu papatteja siin laval*mur*

Unity(f):lle kiitokset jaffa hörpystä :)
kiitos järjestäjille*hymy*

[q]elisak:
Tonppa kulta! Ne sun kuvat on JULKAISUKELVOTTOMIA!!!!*ding*[/q]
Lähetä minulle vain ne kuvat niin mä julkaisen mitä julkaisen

Uhuu:[q]mut unity sul oli silti oikea asenne... sun hymy viimeisten biisien aikana siel yläkerran tuolissa kertoi kaiken. yhtä hauskaa ens kerralla

-tanssivainviimeiset"hitaat"uhuu[/q]

Joo.. no mun hymy oli korvissa saakka kun tuli nii hiton hyviä biisejä..*plur* Seuraavalla kerralla mä kyllä jaxan sit taas täysillä*plur*
Oli ihkuu nähdä *mega hug**sydän*

Aika porvariristeily...

JUUH!
Jopa minäkin pöllistelin paikan päälle ja pistin jalalla koreasti..tai no mitä siinä heiluin*justjoo*
Tunnelma oli iha Katos varsinkin ku Harri tuli vääntämään miksiä...mutta tosi hyvä maku jäi itselleni tästä peikko retkestä..*iloinen**plur*
Ja todella iso THX! järkkääjille!

Taika:[q]Late:Oli jees bileet, oli vaan liikaa ihmisiä ja liian kuuma. Joten meni taas ihan pousailuks koko homma. Harmittaa kyllä snadisti ettei tullu tanssittua enempää, ei vaan jaksanu.
-Kiitoskia seurasta, oli tosi mukavaa.

I *sydän* Hallmark!
[muokattu 18.5.2003 15:17]
*justjoo**blush*
Nipsukeiju, harjoitellaan ens kertaa varten se Säkkijärven polkka, saadaan vaihtelua meidän soittolistaan eikä vaikuteta niin säälittäviltä*vink*
Oli mulla kyllä ihan kivaa...*pelle*[/q]

Sovittu *joo**iloinen* Meist tulee viel maailman parhait melodypopstikkarihuilun soittajii mut ens kerral pitää ottaa enemmän tikkareit mukaa ettei lopu kesken

NICE ONE BROTHER.

kaikki suju tosi jees, vj:lle iso käsi tosihyvää matskua, ehkä vähän liian psykeä mutta...

ainut mikä bileistä puuttui oli ihmismassat, mikä on kun ei salit (enää) täyty ? *täh* kai se vaan oli että kuun loppuun likaa isoja bileitä (karlkox, rush, hallut, fucked up, säde jne.) ja jengillä ei oo rahaa tai jotain.

Setti oli hyvää ja maistui loppuun asti. thanks to you all, who were present.*hih*

[q]Elwira:
Mexikacan yllätti minut todella paljon. Jäbä osasi miksaa perfect ja niin kymmenen pointsii hänelle. Oli loisto setti kyllä jäbältä. *joo**nauru**iloinen**plur**blush**heiii*
[/q]

joo näin on paitsi että en ennestään oikeen tiennyt mitä odottaa mutta aavistus oli joka jäi aika kauas tod.suudesta...joo oli kyl aamul mestat niin kipeenä et huh huh.mut helvetin hyvä fiilis jäi!!!!

*joo**iloinen**heiii*

[muokattu 13.7.2003 19:45]

[muokattu 13.7.2003 19:46]

[q]insejn:
no olin kyl aika monessa useammassa, eihän klubituskaan ole kaikkitietäväinen *täh*
[/q]
olin jokaisessa, enka tod tarkista tietojani mistaan hevosmiestentietotoimistosta

Muuten paskat pileet mutta WCDJ!!! *sydän*

Kuka puhu ,että tää on marginaalimusiikkia tai ois niin ”undergroundia”? pontti oli vaan se ,että bileissä käy vielä suht vähäsen jengiä verrattuna baareihin ja porukka bileissä osaa käyttäytyä todella hyvin oli ne sit selvinpäin, kännissä tai kuosissa mut baarissa palaa aina hihat kun aina on niitä ördääjiä ja paljon... En mä ainakaan nauttis siitä et bileet muuttuis kuin normiraflaksi joka erois nykyisestä baarimenosta ainoastaan musiikillisesti.

Turku oli jo tukemassa tämänkin vuoden koneistoa, mutta päätös tuli niin myöhään että pileet oli jo siirretty kaapelille...
sählinkiä siis oikein kunnolla.
luotettavan huhun mukaan siis...

[q]Avernian:
---
akir0:
Kuvat by allekirjoittanut.

---

Oho. Siellähän oli Nähtävyyksiäkin.
[/q]
kuva 16...huhhhhh..tulipas kuuma..*hih*

Täällä oli kyllä taas todella kivaa*plur*

O