Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

käykää imuttaa se rekkaturvat...jäi jo koukkuun

Ei kyllä ihan 25 euron bileet...Musa oli hyvää joo,mutta minkä ihmeen vuoksi menevää soitantoa kuuli vasta joskus yhdentoista jälkeen...?Ja minkä ihmeen vuoksi bileet ylipäänsä alkoivat kello 18.00?Mutta joo...ei jaksa enempää avautua.Kaikesta huolimatta tuli nautittua musiikista.Sehän se on pääasia.

[muokattu 8.6.2003 05:23]

[q]MaSari:
No johan on palvelua Ei voi ainakaan syyttää henkilökuntaa ihmisystävällisestä palvelusta
[/q]

Siellä oli mm myös kiukkuinen setä portaissakin sanomassa ystävällisesti et JOS EI RAMPATTAIS TÄSSÄ EES TAKAS.
mikä oli vähän hämmentävää, koska, en todellakaan rampannut siinä yhtään mitään. :´( buhuu. ilkee jäbä.

--
niinjoo. palautteeni bileistä ei siis ehkä ihan maailman parhainta varmaan ole.. :|
kamalimmat hallmarkit kyl tähän mennessä.
noin niinkuin vaan sen takia et toi paikka oli kyl :(
kun en koskaan aikaisemmin la tourissa ollu käyny niin emmä sit tiedä mitä mä odotin.
ehkis ainakin jotain isompaa..

olliSn setti oli kyl loistoa! *sydän*
harmillisen tukkoinen tanssilattia kyl vähän VÄISTYKÄÄTIELTMEITSITULEEEE.

ja joku sanoi siitä jalkojenpäälle tallaamisesta? mä valitettavasti tunsin varpaita omien kenkieni alla siellä yläkerrassa, oon pahoillani mut siel oikeesti ei vaan päässy eteenpäin ilman et ois sit astunut :(
plus et sain mäkin siitä ilosta osani.. :P

nohnj. Kiitti tytöt kuitenkin, kun teitte mun illasta miellyttävän :)(:

[q]akir0:
Ja kuviakin ehdin jossain välissä ottaa - http://www.akir0.com/impulse150803/
[/q]

hyviä kuvia...*plur**joo*

oli kyl ihanat bileet....*plur*

nemo:[q]
Jos en ihan väärin muista niin ruoskit kyllä muakin.

[/q]

hehee, en ollut ainut... *nauru**nauraa**iloinen*

aika perusteellisesti täs nyt jokainen on käynny läpi et kuinka ahdasta ja kuumaa bileis oli, eli tyydyn vaan sanomaan et oon aika samoilla linjoilla. Tulin itse paikalle joskus puol yhdentoista aikaan ja sillon viel oli jopa vara valita et mihin kohtaa haluu mennä nostaan jalkaa. Fiksuna tyttönä osasin ennakoida tulevan tungoksen ja asetuin turvallisesti dj kopin läheisyyteen ja pistin jalalla koreasti...*plur* illan parasta antia oli tuttujen tapaaminen ja musiikki joka kyllä jossain vaihees oli sellasta leijuntaa et meinas vallan nukahtaa pystyyn...*nauru* ja kuten moni muukin, niin minä myös poistuin ennen pilkkuu...mutta en sen takia että bileet olis ollu huonot, vaan koska henkinen vitutus kasvoi sellaisiin lukemiin että päätin poistua paikalta ennenkuin olisi tullut ruumiita...*piru*

päin v*ttua säädetty PA, mutta meno oli kuitenkin ok.

jokke veti klasaria klasarin perään :)

Tulipa vaan mieleen että tossa oli mun ekat oikeet upeet ja tosi hienot bileet, sillon todellakin ennen ajanlaskumme alkua..
*huokaus* sillon kun vielä Oulussakin oli tapahtumia ja kaikki oli niin ihanaa 16-vuotiaana..

Oliko kukaan Oulussa silloin, tai onko kukaan edes kuullut ko. tapahtumasta?
Muistaakseni soittamassa oli ainakin, good-ole-rave-tyyliin, Robert Miles, RMB, Elliott Ness, ja hmm olihan siellä varmasti muitakin, ei vaan tule enää mieleen. Oliskohan se lippu enää tallella.
Mutta kyllä seuraavana päivänä pystyi jalkojen särystä päättelemään yhtä ja toista, mitä oli edellisenä iltana tehnyt.

[q]olivia:
Voisihan sitä valittaa ummet ja lammet että se homma kusi ja se ja sitte vielä sato ja siinä missä Mä tm tanssin oli kauheesti rikottuja mukeja ja kun menin tiskille lensi mun päälle yksi tippa siideriä OU NOU!!!!!.........
..........pliis hei. Se kenellä on pokkaa valittaa jos tollaisessa tungoksessa saa vähän tai vaikka vähän enemmänkin juomaa päällensä niin ehkä on ansainnutkin hieman viilennystä.
[/q]

”Pliis hei” STFU, mkay?

Eli sun mielestäsi mun valitukseni siitä että saatuani 2 kokonaista juomaa päälleni kumpikaan ne kaataneista ei tehnyt minkäänlaista anteeksipyytävää elettä on kohtuutonta? Tai ylipäätään bileiden epäonnistuneiden kohtien kritisointi tuntuu olevan mielestäsi jotenkin paha juttu? Vastineeksi mä olen sitä mieltä että sun kirjoituksesi on asiaton ja että se ei anna juuri mitään lisäarvoa koko tähän threadiin.

Et PLUR vaan ja silleen.

PS. Mark saat sitten juomasi jossain muualla, en löytänyt sua tungoksesta mitenkään.

[muokattu 11.8.2003 16:42]

Ajateltiin kallen kanssa järjestää risteily samalla meiningillä ja porukalla syksymmällä...ja mitä olen kysellyt niin todennäköisesti tupla määrä olisi lähtiöitä..mutta se onkin toinen tarina sitten kun sen aika koittaa..*hymy*

meillä duunissa on niin hiras netti et ei oo saumoja lähtee metsästää*nyyh* muuten kyllä ettisin sulle linkit

tonppa:[q]Kuka oli se hullu humalainen, joka tanssi siel edessä väärin päin ?[/q]

väärinpäin? siis päällänsä vai???

Aika julmaa pilaa. Mulla ainaki saattais loppuu huumori kesken jos oisin ajanu 250km bileisiin.

Tuleekin mieleen, että ehkä kalenterissa pitäis ihan yleisesti lukea kenen ilmoittama bile on.

Ei jaksa valittaa pienistä asioista, hymy on ollut huulilla siitä asti kun pääsin aamulla kotiin, KIITOS UNITY!!*sydän*

Oli kiva nähdä paljon tuttuja, erityiskiitokset Latelle jonka ”ansiosta” viihdyin tanssimassa melkein koko illan(enhän mä nyt sua huonompi voi olla*vink**iloinen*)..

Ensi kesää odotellessa..
*piis**plur**piis*

mihin oi mihin on se trance-musiikki kadonnu illuista?

SO NOT mun bileet, voi kiesus mitä musaa...

edit: lähettiin ennen tabii menee, ku tultii jo kuudelta, ja parin tunnin kuuntelun jälkee tuli päänsärkyä siitä musiikista

[muokattu 27.7.2003 21:01]

ezzy.... todella kauniita kuvia oot ottanu...*sydän*

Nyt kun vähitellen alkaa varmistumaan että elämä todellakin jatkuu, voin myös omista hatarista muistikuvistani päätellä että varsin luksus retki oli. edustus oli ainakin omaa luokkaansa...kiitos kaikille ketkä jaksoi sitä katsella

Sergei soitti siinä 23.15-00.30? äijä pisti niin hittii hitin perään et aaah, sit tykkäsin kyllä danny d:stäkin vaikka siinä puol välis tuli vähän hiljasempi vaihe.... Proteusta kuuntelin puol tuntia ja lähin sit himaan lohjalle päin, oltiinhan sitä nukkumassa jo 5.30 ja kilometrejä kerty 400-500 mut kyllä kannatti, varsinkin kun en ite maksanu menovesiä

uniting by whatever cost ..todellakin..

no toivottavasti pitivät kivaa koko ”rahan” edestä :O

Sininen L&M

O