Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- ...
- 148
- Seuraava »
Oli kyllä ihan sairaan kivaa..
Ihmiset on niin ihania.. mostly I love meny!
Oikeen hyvää musaa ja harri oli innostava ja kaikkee ihanaa. Punkkua & Fiilistä
Lisää näitä *sydän*
tjoo toi 25e pikkasen latisti, mut aamulla kun kuunteli pikkasen koxboxii ni kiroili kovaan ääneen kun ei menny noihin kemuihin. Psyke se kuitenkin on mikä mielen virkeänä pitää.
kiva kuulla ett oli mukavat kemut. Seuraavaksi odotellaan Hallucinigenin retkeä kaapelille ja ennen sitä toivottavasti pääsee ulkomailla kurkkaamaan avaruus kissoja
[q]RiikkaPia:
siinä klo 23-01..aika järkyttävää musiikkia.en muista ketä oli.ei voi mennä tollaseen pelkkään paukkeeseen.kyl vähän täytyy melodiaa olla päätähän sellasesta alko särkee -> himaan.
[/q]
OMFG.
Jos jo etukäteen sinunkin tiedossasi oli, että luvassa on hyvinkin teknoa soundia, niin onhan toi nyt aika koomista tulla jälkikäteen kommentoimaan että sai mitä luvattiin. Toi on about sama kun menisi tietoisesti kiksubileisiin ja valittaisi liian melodisesta tarjonnasta.
angel83:[q]unityf ja MaoTse: ettehän te mua vois kastella, ettehän... *puppy eyes-katse*...
shiva kastuu kyl seuraavis bileis... *piru*:llista *nauru*:a... wait and see...*nauraa**nauraa**nauraa*
*enkeli*[/q]
Ei... Sä tuut mukaan meijän jengiin...
shiva.. suosittelen sadeviittaa....
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**vink**plur*
hmmm ois kait pitäny sittenkin tulla tänne tapahtumaan koska ois luultavasti ollut pussyt mun osalta siinä. Kermaan en mitä ilmeisimmin astu jalallanikaan koska se paikka on paska *eiei**piru**igor*
oli kyl sit ihan kivat bileet.. Tabin setin aikana väsähti aika pahasti ni tuli sit lähettyy vähän aikasemmin.. no ehkä ihan hyvä ni pääs pois ton kahakan alta..
..olipas kemut!
Alexin setti oli aika mieluisaa matskuu!...ja Oakie oli kyl näkemisen arvoinen heppu! paljon oli tuttuja ja tuntemattomia, se _fiilis_....
..bussimatkakin oli ..pitkästä aikaa bussilla liikenteessä..ja oli kyl kivaa..ja sit ku voi nukkuu kotimatkalla, kun kerrankin oli niin ettei tarvinnu ite ajaa.. ..Defalle kiitokset reisusta!..ja Mc Sebille kans
-kiitos Alex ja muu colors posse!-
[q]H:
Shivan kaa fotattu kax rullaa, anna yhen. Sendataan heti ku keretään!!!
[/q]
Auts..niin paljon... Sillanen olo, et Etkoita ja jatkoilta yxikin kuva on liikaa...*nauru* Hauskaa oli kyl... *nauru**nauru*
ei tuu krapulaa.. vettä vaan ennen nukkumaan menoa..*hymy* MUTTA vaikka ilta oli hauska niin kaiken kruunas RMB:n Spring jossain vaiheessa*sydän*... jäi vaan puuuttumaan ainakin mun korvista Westbamin wizards of the sonic.. hmh.. kivaa muuten oli!!!*plur*
[muokattu 9.8.2003 05:14]
Mun mielestä se chillimusa kuuluu alas. Sinne ne sohvat vois raahata.
Bileet oli kyl yhdet parhaimmista illuista, joissa olen käynyt *joo*. Kiki soitti niin maistuvaa settiä, jotta hymyä oli vaikea estää. 5h:n tanssimisesta jäi hyvä mieli...ja kipeät jalat *iloinen*. Kiitokset vielä minnylle kiksukaraoke-seurasta
Jumaleissön... Henrik B, Adam Beyer, Thomas Krome, Tobias Von Hofsten, Devilfist, Joel Mull, jne... prke ku ton ois tienny ni oisin menny! Rok on!
ei musiikki ollu mitenkää koval ku ei ees korvat soinu tänä aamuna
olin vähällä seota ihan täysin, kun neon soitti niin loistavaa musiikkia ärsyttävää on tosin se, että aina löytyy niitä hyttysiä, jotka on perseessä kiinno koko ajan.
se tosin oli miinusta, että musiikki oli todellakin ihan liian kovalla. Keitä sellainen palvelee? en haluais käyttää korvatulppia, mutta kun oli pakko.
[q]Big_O:
Ainoa negatiivinen juttu tosiaan oli se rannekkeiden loppuminen, jolloin narikkajono seisoi sateessa puolisen tuntia koska tuolloin ei tavaroita narikkaan otettu. Sitten saatiin liput vaihdettua käteen tussitettuun merkkiin. Sinällään hassu juttu, koska rannekkeet loppuivat jo ensimmäisessäkin Unity-saaressa.
[/q]
saaressa liikku villi huhu että (taas) oli lippuja skannailtu jonninverran*eiei*
-M
[muokattu 15.8.2003 14:22]
mut unohdetaan aina... *suru*....*nyyh* *nyyh*...
heh... *vink*.... *punoo yxin juonia shivaa vasten, eikä kerro muille*...*nauraa**nauraa**nauraa*
http://www.click-smilies.de/sammlung/engel/angel-smiley-007.gif
Oli kyllä ihan hauskat bileet. Hallucinogen räjäytti potin. Younger Brother ja Ott olivat hyviä. Iso miinus siitä kun ei edes vesipulloa saanut viedä tanssilattialle joten piti salakuljettaa
Edessä kyllä jollain ihmisillä oli pystyssä sellainen ns. Capoeira näytös, että oli koko ajan kyynärpää suussa. Mutta sopu sijaa antaa
Proteuksen ja Karimin setit tykittivät ihan huolel alusta loppuun! =)
Ensimmäinen retkeni metsään ja täytyy kyllä sanoa että ei olisi ensi kerta voinnut olla parempi . Kiitos BL
Sininen L&M
- « Edellinen
- 1
- ...
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- ...
- 148
- Seuraava »