Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

ja pah, mä sanon teille! ette te mulle mitään voi..

Tuosta ihmisvähyydestä: Ainakin täällä Helsingissä päin riehuu parhaillaan todella äkäinen flunssa aalto, joka hyydytti ainakin meikäläisen lähipiirin ja vähän kaukaisemmatkin kaverit tänä viikonloppuna. Onneksi Sars ei ole yhtä tehokkaasti leviävä

huomenna vielä kovempaa,*pahis* ja siitt alkaa nivelten paikkailu*nauru* muuten hyvä meno
mut se yks joka flippas pahasti toivotaan sille hyvää

hmm kivat bileet.. lössiä oli sopivasti; ei liikaa, yllättävän kova setti ja itse dj'lläkin näytti olevan hauskaa. ehkä hieman lisää volumea olisi kaivannut..

[q]Lost-Soul:Oli erittäin mukava heppu ja unohdin kysyy nimee.. Jos tunnistat itsesi niin ilmoita ihmeessä..[/q]
Mäkin mietin samaa, joku ihme kiinalainen tai joku tais olla... pitää ens kerralla hieman tarkemmin tiirailla

[q]RadiaC:
radiaksen osuus oli jjotai tälläst..

mark otten: tranquility
yks siideri
quicksilver:rising up
toinen siideri
outback : minds in motion
lisää siiderii
kuffdan & plant : seduction
hui helvetti
filo & peri : elevation
redbull jääkkis
matt darey : electro buzz
hollen siiderit
signum : second wave
mis mun puhelin on ?
euphonic : state of evolution

ainaki melke noini...
[/q]

Janne lataa, hah! Meitsi repes!!!

Oli kyl jees meno.. tai no niin jees meno kun Factoryssa voi nyt olla ;)

-- xybo

Sama juttu, tosin itseni bongasin Texas Faggottin keikalta. Tosi jees nähdä Koneistoa telkkarissakin, tosin saman tien olisivat voineet näyttää ainakin 3-4h. Texas Faggottin keikkashow'n esittäminen oli kyllä selkeä kulttuuritapaus, löytyy nyt netissäkin osoitteessa http://gehennom.org/~fizban/tmp/koneisto-tf.avi

Näihin keskusteluihin voi kai vastata, että jos äijä on niin sekaisin, että nukkuu pöydässä, voi kai olettaa ettei se kovin tukevasti jaloillaankaan seiso... Kun minua tultiin ahdistelemaan, jaksoin minuutin kuunnella sitä kännistä örinää ja aloin lähteä pois. Silloin käsi kahmaisi topin edustaa ja yritti perseestä puristaa..

Ei tuossa tilanteessa mitään auttajaa tarvita, minun 165 senttinen ja 57 kiloinen kroppa jaksoi hyvin työntää äijän kumoon!! Illan kavaljeeri nauroi ratketakseen, kun painovoima veti miestä alas

Tilanteessa, jossa jotakuta muuta ahdistellaan, en kyllä itsekään mene hevillä väliin... Juuri tämä olematon kroppa asettaa esteitä, mutta myös itsesuojeluvaisto. Ennemmin haen apua muualta kuin asetun itse kohteeksi tai saan tunti turpaan

Edellisellä avopuolisolla oli TODELLA inhottava tapa mennä väliin kaikkiin mahdollisiin tappeluihin... Ikinä herra ei tappelua alottanu, mut karaten taitajana oli helppo käydä rauhoittelemassa isompiakin ihmisiä Minusta vain ei ollu yhtään mukavaa seisoa kymmenen metrin välein odottelemassa että herra Erotuomari suvaitsisi saapua jatkamaan matkaa... Toisaalta aika turvallinen olo oli sen seurassa kulkee!!

[muokattu 4.2.2003 16:56]

*plur**plur**plur*UNITY*plur**plur**plur*

voiko enempää sanoo... Oli aivan mahtavat bileet. Musiikki alussa ei ollu ihan mun makuun mut parani loppua kohden oikeen paljon...

Paikalla oli tosi paljon tuttuja ystäviä kavereita.. ja uusia tuttavuuksia.. kiitos kaikille oli todella hauskaa.*plur*

Musiikki oli mun mielestä ihan sopivalla... Tosin mä tanssin ihan takana kun siel oli viileämpää..Kyl mä pari kertaa siel edessäkin pyörähdin mut siel oli liikaa tungosta ja liian kuuma..*ding*

Nyt vaan odottamaan seuraavia bileitä.... Niit
en missaan mistään hinnasta...*sydän*

Kiitos Unityn väki.*sydän*

*plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur*

Pitihän nyt illuihin tulla piruilemaan koneiston jälkeen.
Tuli nähtyä vihdoinkin Nosturin katto auki.
Kiki *sydän*
Miika Kuisma *sydän*

niiiiiiih... mä unohin kehua pietarin settii... se oli aivan mahtava.. mä tykkäsin todella paljon vaikka en uskaltanu koko settii tanssii jotta ei tullu uudestaan lämppärii.... mut joo.. pietari rulez!!!!*sydän*

kävikös siellä poliisi setä kattomassa menoa??

Hmm....Tulihan kerran kaytyä...

ranneke oli mutta annoin sen jollekin...

[q]Rx:
OFFTOPIC
[/q]

niin juuri, antakaa olla.. tai tehkää oma topic koneisto väittelylle.

mieli kyl teki ampua pyssyllä kaikki päin otsaa.. mut onnistuin hillitseen ittseni. kerrankin!
kivaa oli..ja millos uudestaan?

*sydän*

älkää tappako!!*piis*
olen onnistuneesti hävittänyt unityssä kuvaamani filmin.
etsinnät alkakoon..anteeks kaikki!!

Sininen L&M

O