Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- ...
- 148
- Seuraava »
Tuosta savusta vielä... Ehkä sä juuri ja juuri saat anteeks...
No savuuhan oli sen takia niin paljon kun me oltiin niin tyhmän näkösiä kun bilettiin. Savua vaan paljon niin DJ:n ei tarvinnut kattella meitä
koneisto oli ekaksi kerraksi ihan kiva tapahtuma... paitsi et meikäläinen oli vaan polttanut itseni pahasti niin ei oikein jaksanut tampata niin paljon kuin olisi halunut..... =( PS. TIETÄÄKÖ KUKAAN KETÄ MEDIAN IHMISIÄ SIEL OLI KUVAAMASSA ?? KUN MIELESTÄNI TAISIN PÄÄSTÄ MUUTAMAAN KUVAAN.. ET JOS JOKU TIETÄÄ MISSÄ NÄITÄ KUVIA MAHD. JULKAISTAAN NIIN ILMOITTLEHAN MULLE ??? TNX!!!
Charly:[q]DAMIEN--> ..joku joka napsi niitä kuvia, nii vois laittaa vaikka tälle osastolle linkin, jotta näkis minkä näkönen meininki siellä oli! Kiitos!
[muokattu 12.5.2003 16:17][/q]
Ai, kuviakin otettiin, enpä huomannut...
Mut ois joo hauska nähdä niitä.
meiksil on nettiyhteys paskana pistän kuvia osoitteeseen http://www.dj-rx.com kuhan saan sen taas online.. =)
Late:[q]Oli jees bileet, oli vaan liikaa ihmisiä ja liian kuuma[/q]
que?
liian kuuma tod, mut liikaa porukkaa noway. toihan oli just hyvä määrä. tosin ne riehuneet kilipäät ois voinu jättää tulematta
[q]Avernian:
milla:
Ei saa enää. Mä ostin varastot tyhjiksi.
[/q]
näköjään..
oli kyllä hävyttömän hienot kinkerit taas kerran.
Joo... täytyy sanoo et olipas muistorikas reissu. Oli ihan sairaan hyvä fiilis ja tannsijalka nous "nicelysti" kunnes tul tuopista päähän. Toks..mit vit...jaahas ja sairaalaan. Tuloksena vaatimattomat 2 tikkiä ja 2 TUNTIA istumista sairaalas....booring. TOSI BILETTÄJÄ OIS VETÄNY LOPPUN ASTI*pahis*
Kiitokset viel kuskille ja uhuulle ku lähitte heitää mua lasarettiin.*piis**piis*
Late:[q]Oli jees bileet, oli vaan liikaa ihmisiä ja liian kuuma. Joten meni taas ihan pousailuks koko homma. Harmittaa kyllä snadisti ettei tullu tanssittua enempää, ei vaan jaksanu.
-Kiitoskia seurasta, oli tosi mukavaa.
I *sydän* Hallmark!
[muokattu 18.5.2003 15:17][/q]
*justjoo**blush*
Nipsukeiju, harjoitellaan ens kertaa varten se Säkkijärven polkka, saadaan vaihtelua meidän soittolistaan eikä vaikuteta niin säälittäviltä*vink*
Oli mulla kyllä ihan kivaa...*pelle*
Morpheus:[q]
joo oli ihan mieletön kisu. Tappelun jälkeen se nyhjötti yksin ehkä vähän peloissaan siinä pihalla , miksi en mennyt tarjoamaan turvaa sille *nyyh**nyyh**nyyh*
*klubitus*[/q]
mä voisin antaa hänelle turvaa ja koko sydämeni! *sydän*
nemo:[q]psysex:oli joo ihan siistii siihen asti ku joku pelle ehti laitta jotain saatanan tippoja mun juomaan...ei varmaa 1 lonkerosta siihen kuntoon pääse missä olin.että niitäkin on näissä bileissä liikkeellä..*dissaa*
Tääkin on vähän sellanen urbaani legenda että aina kuulee jollekkin muka noin tapahtuneen ja aina vaan kelaa että eihän tollasta nyt oikeesti tapahdu. Mut kai sit näköjään tapahtuu? Mitäköhän kiksejä jengi tosta sitten saa?!? *täh*[/q]
...kyl tätä menoa vielä loppuu bileissä käynti
tonppa:[q]
joo, hyvä vaan. Meitä on siis ollut monia *nauraa*. Huh, tuli kyl välillä vedettyy sellasii "Chicken Tonight"-liikkeitä, että kyllä saa taas hävetä itteensä *ding*. Moraalinen krapula ei siis lievittäne koskaan...[/q]
Erityisen mielenkiintoinen oli se moovi missä oli ensin varmaan tuo "Chicken Tonight" josta sitten siirryttiin kainaloiden haistelun ja sitten nenästä ja menit kyykkyyn toi tuli bongattua noin 10 kertaa
PERWERT oli aivan mielettömän hyvä.....ei niinq tienny mihin suuntaan ois lähteny/menny/pomppinu/tanssinu. POJJAT aivan loistavaa*iloinen**iloinen*
Raskas basson ryske pisti kyl meikäläisen ihan linnunradalle*iloinen**nauru**hih**hymy*
KIITOS
ainahan täällä kivaa on se on mukavaa tosiaan, kun tilaakin on enemmän kuin tarpeeks. onneks tälläkertaan ei satanu tihkua, kun tuli paikalle rulliksilla... viimekerralla, kun rullien laakerit sit ruostu kiinni ja tuli hippasen kalliiks illut kaikkien sivukulujen kera
Totta puhut, Bileet sai 10 pistettä! Tästälähtien lähen
kyllä mielummin Tampereelle bileisiin ku Helsinkiin...
*piis**pihkassa**iloinen*
siis mitä ihmettä? morkkaatko sä mun kuvaajan lahjoja?
varsinkin kun sä oot aina näyttäny niin hehkeelt' mun kuvissa...
mut ollos huoleti kaikki, lavastetaaan kaikki kuvaus tilanteet uudestaan. ja korjataan tapahtunut nyt viikonloppuna metsässä ja aamuilla.
pienen pieni paparazzi, kuvii aina ottaa..lalllallaa..
Ihan kivaa oli joo.
Propsit *super*mummolle (joku 70v.) joka tamppas eturivissä hamppuhuivi päässä.*nauru*
loisto kekkerit oli!!
oli mahtavaa pyörähtää välillä kallioilla tseppaamassa ja rannalla syömässä hiekkaa.
kiitos raisa ja tanja seurasta, ja avernian..HYSS!!! emilia avautui rannalla pojille..
limujää oli hyvää ja kumman ilmasta. hyi meitä kaikkia!!! ja kummasti meidän porukka löysi taas sen sohavan. oli muuten hyvällä paikalla.
kuvia on tulossa jossain vaiheessa. kunhan saan ne kehitettyä ja skannailtua..menee
hetkinen!!*piis* älkääs hätäilkö...
Sininen L&M
- « Edellinen
- 1
- ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- ...
- 148