Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

onx täältä muuten kellään flixejä??

[q]Niina:
Ensi juhannusta vietämme ehkä vähemmän uskonnollisissa merkeissä
[/q]

pitänee pyrkiä keharijengiin

Tänne sitten ens kesänä

Kiitos kaikille, oli kivaa vaikkakin hikistä ja ahdasta.. (ensi kerralla sit vähemmän ihmisiä kiitos).
Äänenlaadusta täytyy kyllä antaa samat kritiikit kuin Ville ja Vaavukin, tuntui välillä siltä että bassot katosivat täysin volyymin ylittäessä tietyn rajan...

biisilistaa (setti menossa koneelle ja tulossa jakoon piakkoin):

OlliS @ Hallmark, La Tour (04092004)

00.00 - 01.30:

Chris & James – Club For Life ´98 (Chris & James Lifeapella) [stress}
Way Out West – Killa [distinctive]
Madoka – Inhale [deep focus]
Rowan Blades & Chris Lake – Filth (Greed is evil mix) [alternative route]
Nathan Fake – Adamedge [saw]
Dominion – Outsider [whoop!]
Breeder – Tyrantanic (Slacker´s kingdom come mix) [rhythm syndicate]
Peter Martin pres. Anthanasia – Perfect Wave [electronic elements]
Deepsky – Talk Like Stranger (Sunday Club remix) [yo!]
Libra pres. Taylor Anomaly – Calling Your Name (Ferry Corsten remix) [platipus]
Accadia – Blind Visions (Accadia club mix) [lost language]
Signum – Come Around Again (dub mix) [a state of trance]
White Room – The White Room [liquid asset]
Opus III – Fine Day (Orkidea remix) [cd-r]
+ additional accapellas here and there: Primal Scream – Come Together (OlliS acapella edit)

tultiin ja lähdettiin kaivolle... muuta ei muistetakaan tästä tapahtumasta Juicen kaa... Mut helvetin hauska lauantai silti!! =))))

Oli kyllä hyvä fiilis.

KIITTI DJ:ILLE SOITITTE SILLEEN NIINQ TOSI KIVAA ^____^

UUSI NEPPIS MESTARI 2003 = JASPA ONNEA!

kiva kun jone jakso järkkää

*sydän*

[q]hallucinogen:Sori pinja siitä hame-jutusta, älä seuraavalla kerralla pyydä niclasii jeesiin vaikka se palautti mun hauskanpidon *pahis**pahis**nauru*[/q]

Tottakait mun pitää kavereita auttaa ja ens bileissä me vasta sulle kostetaankin

*sydän*RMB - Spring*sydän*
*sydän*NEON*sydän*

Friik rokkas kyllä ihan täysii *sydän**plur**sydän*
Jokke ja tab heitti kyllä aluks vähän mitään sanomatonta settii mut sit kun pojat sai juonesta kiinni niin kyllä oli hymy herkessä moneen kertaan
Sitten joskus taas bileilemään

Koneisto todellakin takaisin turkuun. Meni fiilikset jo ennen ku oli päässy sisälle..

Tuli saavuttua mestoille aikasta myöhään, johtuen siitä et myöhäinen liikkeelle lähtö venyi vielä entisestään. Kaikki säteen pojat tuli siis missattua, joten paha sanoa heidän seteistään mitään- kuulin kuitenkin että joku oli soittanut perplexerin love is in the airin, joten eiköhän ihan meiningit olleet kohdallaan ;)

Spring hehkuttelu pistää kyllä väkisin vähän hihhittelemään, olisihan se nyt ihme ollut, jos joku ei olisi sitä soittanut? :) Ei silti onhan se hyvä biisi, mut rmb:llä löytyy kuitenkin mielestäni muitakin loistavia biisejä, joista vähän harvemmin kuultu Banjo love on oma ehdoton suosikkini (makuasioita..makuasioita..)

Dfg:n live oli yllättävän positiivinen kokemus, vaikkei sinänsä innostanutkaan tanssimaan - oli kuitenkin ihan menevää soundia.

Mitä nessiin tulee niin ei kyl mun makuhermoja erikoisemmin kutkuttanut. Jossain vaiheessa sen aika mielenkiintoisen hittiputken jälkeen päädyin lähtemään kotiin, muutamat ratkaisut vaihtojen suhteen pistivät kyllä korvaan sinä aikana kun settiä kuuntelin...mut kukin tyylillään

Kiitoksia kuitenkin säteelle taas, mukava käydä bileissä jossa on tanssilattiallakin on meininkiä.

Kivaa oli. Olin kännissä.

Oli kyl vuoden parhaat bileet. Hiki virtas ja jalka nous!!
Loistava meininki ja sairaan hyvä musa!

Jatkot oli kans jees, vaik merivesi sairaan kylmäää!!!
Ens kerral sit hiljennetään se paljon puhuva ämmä ja otetaa omat popit messiin!

Kiitti kaikille frendeille loistavasta seurasta!

prkl ku ei ollu rahaa lähteä paikalle...
mut vähän lohduttaa se tieto ettei ne vetäny koko settiä vanhoi biisei.

[q]kuilu:
Eli jos SINÄ olivia saat olla rauhassa ja ilman hipelöintiä, niin naapuripöydän tyttöjä saa karvaraosta rapsuttaa, SINÄ vain keskityt OMAAN bilettämiseesi?
Jos vain Wasted abilityn valitus on aiheellinen, eli muut eivät saa vittuuntua ja valittaa huonosta käytöksestä?[/q]
Todellakin juuri näin! Jos naapurintytöt eivät itse tee selväksi hipelöijälle että lopetapas nyt ja menepäs muualle ja vähän vikkelään, niin turha valittaa jälkeenpäin.

[q]Muutamakin leidi/gentleman olis tosta eri mieltä[/q]
No mutta sehän on vain positiivista! Tylsäähän se olis jos kaikki olis aina samaa mieltä.

[q]känni- ja sekisääliöiden käytös ei ainoastaan häiritse, vaan se saattaa jopa pelottaa tai muuten estää herkemmältä täyspainoisen bilettämisen. Itse pidän tapoja tärkeimpänä dresscodena bileissä.[/q]
Nimenomaan. Herkkä kun olen, pidän itseni täysin erossa kaikista känni-ym.-sekoilijoista. Liukenen paikalta, yritän olla mahdollisimman näkymätön, juoksen karkuun, siirryn sivummalle. Herkkä on mieleni, ja sinne pakostakin ajautuu kaikenlaista skeidaa, joten näin yritän minimoida tämän skeidan määrän.

[q]Btw. Mitenkäs sinä itse noudatat tuota viimeisintä neuvoasi? Olis muilla hauskempaa narista ja nalkuttaa, jos keskittyisit vain OMAAN elämääsi? (Toivottavasti tajuat kuinka tyhmä tämä viimeinen heitto on… Pitääpä muistaa asaenteesi, kun kä kaatuu päällesi muristen...)[/q]
Ehkä en oikein ymmärtänyt, mitä tarkoitit, mutta kuvitellaan konkreettinen tilanne, jossa esimerkiksi joku kaatuu päälleni. Miten toimin? Nostan sekoilijan ylös/pystyyn, työnnän pois, mielellään esim. seinää tai tolppaa vasten, ja menen hakemaan poken.

Mitä tyhmää heitossani on? Se että en halua olla koko maailman poliisi tekee minusta tyhmän? Voisin tietenkin alkaa tässä luetella kaikenlaisia mahdollisia tilanteita, ja eritellä miten toimisin missäkin tilanteessa, mutta siihen menisi koko viikko. Eli tilanteen mukaan. Olen pahempaakin nähnyt kuin se, että hlö a lääppii hlö:ä b, tai se että hlö a kaatuu hlö:n b päälle. Ja menin todellakin siinä pahemmassa tilanteessa väliin.

Se on vaan niin hassua, miten erilaiset mielikuvat ihmisille jää esimerkiksi bileistä. Noteerasin kyllä että jaahas, naapuripöydän poijaat on juonu muutakin kuin alkomahoolia, mutta se siitä. Joillekin taas se on jäänyt yhdeksi päällimmäisistä mielikuvista koko bileistä että kun se yks oli niin pimpelipom että se kaatu mun päälle.

Ja eihän sitten takerruta yhteen sanaan/ ymmärretä väärin, eihän?

Täällä oli kivaa, vaikka väsymys iskikin aika aikasten jo.

En ole hienommissa käynyt .... (muistelee kaivaten)

vähän kyl harmittaa etten missään vaiheessa kerenny paikalle.. :/

.m

Ihan kivaa oli, ja taas tuli tutustuttua uusiin ihmisiin

[muokattu 7.6.2003 22:54]

Sininen L&M

O