Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- ...
- 148
- Seuraava »
[q]hallucinogen:
En ole aamuissa koskaan käynyt mutta jos jaksaisin viideltä mennä niin kyllä haluaisin et kunnon kiksu tai jokin muu hyvä alkaisi heti eikä tulisi sitten jotain hmmm.... paskaa, tosin en tiedä mitä se monien puhuma paska on ollut
[/q]
No en nyt tuota paskaksi luokittelisi, vaikka itse siitä en pidäkkään. Mut jos tanssimaan haluaa tulla niin onko niin vaikeata tulla sitten vasta siinä 9 aikoihin tai tietysti jos on joku himo tanssija joka vetää putkeen 5-12 niin minä vaikenen
[q]p3trus:
Kerman päättäjäiset hakkasi Koneiston 6-0 kaikkien haastattelemieni mielestä!
[/q]
eli kuuden?
http://www.flammabul.com/sessions/galleries/vappusade/2.jpg
38 kuvaa Club Säde : The Gatheringistä Sessionsissa
http://www.flammabul.com/sessions
törkeän hienot bileet...aivan mahtava orkidea setti ja muutenkin hyvät playlistit,paitsi et Dj Tab munas kerran
vähän pieni se *dancehall* muuten loistava mesta
*sydän**sydän*ORKIDEA*sydän**sydän*
*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**purr*
[muokattu 19.5.2003 14:51]
[q]insejn:
joono näemma musa on muuttunu siellä aika hirveään suuntaan, ku silloin ku kävin illuissa ni se oli ennen inttiä, eli keväällä 2002 ja aikasemmin.... silloin oli kyl niin pelkkää kixua että jakso kyllä ihan helposti jonku sädetyksen jälkee viel sen 7 tuntii ihan pelkäl fiiliksel (ikinä en oo mitään käyttäny, ja se on fakta.)
[/q]
keväällä 02 tais olla illuja pelkällä juustolla vain toukokuun 2 ja kesakuun alku jos nyt en ihan vaarin tsekannut menneita kekkereitä.
btw jos miikakuismalive osui ja upposi niin http://www.subtraxx.com/mkuisma/gio.html tuolla on pari livea mp3na.
[q]Dorka:
No en nyt tuota paskaksi luokittelisi, vaikka itse siitä en pidäkkään. Mut jos tanssimaan haluaa tulla niin onko niin vaikeata tulla sitten vasta siinä 9 aikoihin tai tietysti jos on joku himo tanssija joka vetää putkeen 5-12 niin minä vaikenen
[/q]
kiki soitti niin munakasta meininkiä ettei sitä pysty vertaamaan lopun amistranseen. ;)
itse ainakin diggailin kun katto oli valilla auki, eika pelkastaan siksi etta lammin ilma paastettiin samalla pihalle, mutta siin tuli pikkiriikkinen kesaterassimainen fiilis kanssa :)
Kiki soitti kyl ihan loistavaa musaa. Sellast menoo et oksat pois*joo* Muutenki oli ihan hyvät kemut....TAB iski taas meitsilt fiilarit kattoon. *joo**joo**nauru*
Pelkkää däänssinkii
[muokattu 28.7.2003 13:11]
Muutamaa epäkohtaa lukuunottamatta oli ihan loistobileet,Oakenfold soitti hyvää matskuu,mut huomas kyl et setä oli ehkä hiukan humalassa tms...voi kun olis vielä tanssimaankin mahtunut*grr* Valot ei skulannu kovinkaan hyvin,ja alkuillan saundi ei oikein tanssittanut ainakaan mua.Mutta kyllä silti kannatti lähtee*hymy*
[q]Essi:
Siistiä oli! Kiitos Iris, Juice, [Nuclear], Nihir ym. hyvät frendit loistavasta illasta!
[/q]
Joo o. Olloshyvä ja sinäkin olit poikkeuksellisen hassu ja hyvällä päällä*nauru*
Olihan siellä ihan siistiä ja kotimatka oli toosi jännittävä
Bussikortti on multa kateissa sellainen sinisessä kotelosssa oleva YTV magneettikortti
Näin sen yläkerrassa Sunnuntaina ennen lähtöä mutta tais siinä toheltaessa jäädä jonnekkin sängyn päälle tms. Jos on havaintoa niin ilmoittakaa.
Ei iso asia mutta kuitenkin.
Jep Jep
Kyllä vähän harmitti kun joutui lähtemää puol ysin aikoihin duuniin... Nooh siihen asti kaikki toimi loistavasti vaik iltapäivä oli aika nihkeä vähän kun sitä jengia ol aikastee vähän mut eipä se fiilisti haitannut ne ketkä oli paikalla näyii olevan ainakin 100% mukana!! Thanks isosti kaikille :)
[q]Tres:
Kyllä ennen oli paremmin kun pc-demot
oli pc-demoja eikä näytönohjaindemoja
niinku toi zoom3 esim.
Nimim. ei pyöri mun 1,8 GHz koneella
mikään noista, vain sen takia et näytönohjain
on perus bulkki3d eikä joku dandy geforce 7
[/q]
Sama vika. Itsellä 1,4GHz athlon, 1,5GB RAM, mutta jää katsomatta, koska en omista NVIDIA:N tai ATI:n uusinta hilavitkutin 3D häppyräkäppyrä näytönohjainta
terveisin,
Matrox Millenium G550:n käyttäjä
edit: mut täytyypähän todeta, et 'pelintekijöitähän' nuo on, ja nykyajan 3D hilavitkutinpelit pyörii näytönohjainten varassa.
[muokattu 12.8.2003 07:36]
No olihan tuolla ihmisiä, mutta ei se ryysis nyt _niin_ kova ollut. Paikasta toiseen pääsi kuitenkin siirtymään ja tanssitilaa löytyi ainakin 00-01 välillä niin että ei tarvinnut kenenkään edes osua. Vastaavanlainen tungos oli imho myös hesperiassa kun paikka oli täynnä. Lisäksi baarihenkilökunta selvisi ryysiksestä uskomattoman nopeasti, eikä juomaa pitänyt jonottaa kovin pitkään.
Suurin ongelma oli mun mielestä liian alhainen äänenpaine. Liekö limitteri ollut päällä kun monesti nostatuskohdan jälkeen voimakas basso tuntui leikkaavan tasoja ja siten ääni meni ihan puuroksi :( Onneksi heikohkoa ääntä korvasi loistavat valot sekä tyylikäs & massiivinen lava, joka toi bileisiin kunnon trancejumalafiiliksen.
Musiikillisesti kunnolla tuli kuunneltua vain ollin setti, jonka aikana tanssilattialta ei jaksanut poistua kertaakaan. Ei voinut valittaa :)
Itse laturi on mestana itseasiassa tosi jees. Suurin ongelma oli, että alakerran näyttävissä ja todella viihtyisissä tiloissa ei ollut mitään musiikkia (=loungea) jolloin sosialiseeraaminen tapahtui ihan liikaa yläkerran käytävillä aiheuttaen sitä ryysistä. Ensi kerralla musiikkia myös alakertaan niin luulisi, että ryysis helpottaa ja viihtyisyys nousee huomattavasti.
Kokonaisuudessaa ilta oli kyllä jees ja ensi kertaa odotan innolla :)
Meinasi unohtua: Visuaalit oli tosi jees, erilaista ja "tuoretta" materiaalia. Videotykkejä pitäisi vaan saada toinen myös lavan oikealle puolelle.
itse diggailen Swing when you are winning-livestä albert hallissa :)
mainio esiintyjä kyllä.
Ei konemusa ole ainoota oikeata musiikkia mutta robbie on mun mielestä aika anaalista ja danny vielä syvemmältä, dannyn hehkuttaminen ei täällä saa ehkä parasta vastakaikua, onhan tämä kuitenkin kallistunut enemmän siihen Ai niin joo, Proteus rokkaa ja PLUR!! Hard-NRG 4Ever!! kuin danyyn
[q]Elwira:
---
Jone:
---
Elwira:
Rauhotus nyt vähäsen Jone äläkä hyökkäile tolla tavalla.*nauru*
---
Jepa, mut kelaahan mistä hyökkäys johtui. En mä malttiani menettänyt missään vaiheessa, mutta seison kyllä vahvasti sen takana että mielestäni tollainen ainoastaan oman porukan (tässä tapauksessa siitä mitä ilmeisimmin psyke-puolen ihmisten) hyväksyminen ja toisenlaisten (muiden kuin normi metsäbile-yleisön) syyllistäminen huonosta menosta ainoana perusteena se, että he ovat jossain määrin erilaisia, on typerää ja vastenmielistä.
TJEU: Rasismi, seksismi, mikä tahansa jonkun toisen kansanosan minkä tahansa asteinen syrjintä
[muokattu 15.7.2003 22:33]
---
Kyllä polkkaajatkin haukkuu hippejä. Ei se mua vaan kiinosta jos joku sanois mulle et mee kuuseen kun sulla on normi vaatteet. Mulle on sanottukkin näin melkein, mutta tuhahtanu et mee ittees ja mieti mitä kelaat ja syö kuusta jos oot niin halko ettet tajuu. Kaikki kuuluvat metsään. Kyllä mä hippejä tiiän jotka dissaa polkkajia ja polkkaajia jotka dissaa hippejä. Kaikki eivät pidä kaikista ja mielipiteiden ilmaisu on vapaata. Mä en kelaa mitään kun mua ei kiinosta just mikään, mut saatan hkä ottaa sekunnin ajatukselle. Heiii! COMOOOON jou jou hip hop gansksntasta. jou jou.... jeba ... ei jaksa miettii. nyt nukkuu... hei hei. *vink**hih**nauru*
[/q]
Mä en edes varmaan erottas polkkaajaa hipistä, joten lienen onnellisessa asemassa. Ja sitäpaitsi mulla oli ainakin tuolla hiton kivaa*joo*
Tää on varmaan joka scenen lieveilmiö: scenejä scenen sisässä. Ja sitten dissataan kun toinen on e r i l a i n e n. Vaikken omistakaan tuplatechnicsejä ja kiksurannekkeita niin osaan mä erottaa ihmiset jotka vois tarkistaa sisäistä rundikelloansa hetkittäin*vink*
Seuraavan kerran voitas vaikka järjestää uimaskabat siin lammessa: polkkaajat vs. hipit. Kumpiin muuten Jani Sievinen kuuluu?
T:Hilppaaja (polkkaajahippi)
*hilpeähköä naurua*
huh huh..
Empäs diggaile Robbieta juurikaan mutta voisin mielelläni keikalle lähteä ja kateellinen olen pikkusiskolleni joka liput sinne omistaa.
Kuten tuossa aikasemmin tokaistiinkin on live aina live on se musa sitten mitä tahansa.
Mielelläni Robbien kaltaisen supertähden show:n näkisin.
hihihih on ollu kyl mahtavaa...
tuli viihdyttyä.. öö...
ti yöuinilla ...,
ke klo10- jotain yli puolen yön... täältä matka jatkui flaikulle ja tuli vähän sekoiteltuu omia drinkkejä....
to..puolen päivän aikoihin - yöhän saakka...
no perjantaina olin heurekan rannal...
la alppipuistossa ja illuissa..
sit su siinä klo 7 aaumsta siihen klo 22 iltaan...
air-o- space..... puhalettava 2hengen sohva.... twisteri...(mä olin jokeri)*nauru*... pikku ihana kapteeni eerika... minä ja turska potkureina... jp hai.... mankka.... radio haastattelu... melonin syöntiä... rasvaamista... tenkari tihkui... sensuroituja kuvia jota ei saanu laittaa nettiin mut silti kaikki ne on jo nähny... jne.... on ollu kyl super mahtavaa...*sydän*
tiukka turskalle ja hiekka pillulle super terkkuja... ruohorinta hiljenee... ainakin hetkex...
Peruspositiivisena ihmisenä tulen luultavasti muistamaan illasta hyvän musiikin ja ilmaisen veden - mutta miksi sitten lähdin pois aikaisin?
Ikävin puoli tapahtumassa tosiaan oli sääherran heittämä vesiannos. Järjestäjät eivät olleet varautuneet syksyn tuloon Allekirjoitan Jonen ja Laten kommentit narikan vartioimattomuudesta ja väentungoksesta. Yksi korjattava asia olisi ollut roskikset. Juomat tarjoiltiin kertismukeissa, mutta porukka joutui jättämään tyhjät mukit salin puolella lattialle. Vesilinjalla liikkuvana tanssiaddiktina saatoin vain pudistella päätäni kun totesin monen muun liikkuvan jonkin muun kuin hyvän musiikin voimalla.
Harmittelin etten ollut ehtinyt paikalle jo aiemmin päivällä, sillä biitsi ja kallioranta olisivat sopineet mainioisti chillailuun, makkaranpaistoon ja kaikenlaiseen mukavaan häröilyyn. Viisastuneena mahd. seuraavalla kerralla keskityn rantsutunnelmiin leppoisassa seurassa.
Sininen L&M
- « Edellinen
- 1
- ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- ...
- 148
- Seuraava »