Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

Back to yleinen keskustelu O

GTA IV (Xbox360), tullut pelattua eilinen päivä ja tänään taas...

[q]Lost-Soul, 10.11.2009 08:23:
---
Lost-Soul, 6.11.2009 14:17:
mw2 on sit näköjää jo laitettu postiin, joten jos hyvin käy, niin maanantaina jo pääsee pelailee

---

tulisiko se vihdoin tänään... joko joko joko
[/q]

tilasitko jenkeistä kun noin aikasin lähetettiin postissa? euroopassa release date taisi olla tänään. itse tilasin amazon.co.uk:sta ja eilen lähti paketti tulemaan, hyvällä lykyllä saan pelattavaa viikonlopuksi :)

[q]Verottaja, 27.1.2006 05:17:

*tähti* Team Fortress Classic *tähti*[/q]
[q]Kolera, 1.2.2006 07:41:

KERETTILÄINEN!
[/q]
No "oikea" TF meni minulta niin sanotusti ohi, joten pakko tyytyä lesser-vaihtoehtoon.

Heroes of Might & Magic 5
Ei mitään kovin kummosta mut aika siinä menee helvetin hyvin ja kun nyt tuossa vuoden vaihteen jälkeen tuli päästyä se yksi Infernal kenttä läpi ni jaksanu tahkota loppua kohti. sillon julkaisuaikoihin kun kusahti 4 kertaa tuo Infernal kenttä niin tuli aika ripsakkaa uninstallia peliin.

Wii Skate It on melko koukuttava ollut viime aikoina.

[q]Wolverine, 10.11.2009 08:33:
---
Lost-Soul, 10.11.2009 08:23:
---
mw2 on sit näköjää jo laitettu postiin, joten jos hyvin käy, niin maanantaina jo pääsee pelailee

---

---

tilasitko jenkeistä kun noin aikasin lähetettiin postissa? euroopassa release date taisi olla tänään. itse tilasin amazon.co.uk:sta ja eilen lähti paketti tulemaan, hyvällä lykyllä saan pelattavaa viikonlopuksi :)
[/q]
verkkokaupan ahvenanmaan pytiikistä tuli tilattuu

assassin's creed on aivan mainio. Hivenen vaikeahko lopussa mut ei haittaa menoa. EQ2:sta tulee kans pelattua vielä jonkin aikaa mut onneks ens kuus tulee kauan odotettu Age of Conan.

[q]Lost-Soul, 10.11.2009 08:46:
---
Wolverine, 10.11.2009 08:33:
---
---

---

---

---

[/q]

aah joo näköjään pc:lle löytyy jo, ite venailen tuota ps3 :)

[q]Epailija, 3.5.2006 21:44:
ATM? Uusi kone + Oblivion, sekä aikaa itsensä hukkaamiseen siihen tekisi nyt gutvanaa. Morrowind onneksi löytyy lievittämään. Enää tarvitaan sitä aikaa.
[/q]
Mua alkaa jo vähän puuduttaa tuo oblivion =P 95h pelattu parin viikon sisää ja varsinaista juontakaan ei oo kovin paljoo eteenpäin viety. Alkaa huvittamaan jo kun levelien mukana hakattavillekin tulee parempia equja ja sit löytyy joltain perusbanditilta levotonta daedrichöttöä maagisilla ominaisuuksilla.

[q]hardikaveri, 6.2.2006 12:16:
joo mut eiks otsikko ole lyhyesti et mikä peli on just kool nyt..

silloin wow yksityiskohtien kertomiset on offtopiccii..
ja kun sitä on kaikissa muissakin peli thriideis noin puolet niin olis kyl kaikinpuolis terää tehä se om thriidi jo wowille..

sen pelin pelaajia kun täällä on useampikin ja ne jutut tosiaan vie tilaa keskusteluista nyt sen puolet!

jos tähän thriidiin tulee viel muutama wow viesti niin MÄ teen teille oman official wow mega nerd thriidin
[/q]
Wow pelaaja kohtaa toisen wowaajan, niin yksityiskohtii satelee jonkun verran muttei ehkä ylimalkaisesti ja viksut siirtyy privaan / perustaa ryhmiksen. Joku pelaa CIV4 ja hypettää vähä kuinka upeeta tuotantoo ollaa jällee kerra saatu ulos ja toinen CIV4 fanittaja pistää omat mielipiteensä kehii ja tulee taas yksityiskohtaista tietoa. Ei se itse pelistä ole kiinni vaan lukijan omista asenteista ja ennakkoluuloista, fobioita on kaikenlaisia ja julkisessa keskustelussa henkilökohtaisuudet ovat tabu, joten eiköhä se riitä tältä päivältä aiheesta.

[q]tomii, 25.11.2009 16:55:
---
ezzy, 24.11.2009 21:49:
---

3-4kk ni sen saa tolla hinnalla briteistä

---

Joo saarivaltiossa pelien hinnat putoo järkyttävän nopeasti. :)
[/q]

Kiva katella prisman hyllyjä ku 2v vanha peli on 60e ja uus 70+e :)

http://www.trackmania.com/en/index.php?lang=en&rub=nations
Track Mania on osoittautunut mukavaksi kaahailupeliksi..
Kyseessähän on siis ILMAINEN verkkokaahailu josta uusin Nations Forever tuli tällä viikolla ladattavaksi. Suosittelen lämpimästi, pirun hauskaa ajantappoa*piis*

Marvel ultimate alliance ja tuo ei kyllä syyhytä oikeen positiivisesa mielesä. Minen vittu käsitä miten ne on osannu tehä niin paljon kaikkee vammasta tähän. Skillien parantaminen, equjen myyminen, pomotappelut erinäisissä kentissä, n. 1-5tehtävien ihan samanlainen "juonikuvio" "mee sinne ehjää tietokone. oho se onki särki no mees sitte sinne varahärpäkkeen luokse ja ehjää se. no mutta kappas siel varahässäkän luona on joku superrikollinen no hakkaa se. nonii nyt oot sen kakkoshärpäkkeen ehjänny noni nyt sun päälle käy joku vitun ylisuuri avaruusöttiäinen/lohikäärme/heinäsirkka/robotti tai jotain muuta paskaa" no pakkohan tuo on läpi hakata mutta eipä tuota varmaan tuu pelailtua ainakaan moninpelinä kavereitten kanssa. Ainiinjoo skillien yhdistelmäkäyttö. siis mitä helvettiä sie teet skillillä jonku 20lämää useamman kerran sekunnissa ja sitten jos joku toinen onnistuu just samalla sekunnilla tekemään oman skillinsä niin saat siihen +3 lämää ja tämä tapahtuu kerran puolessa tunnissa. Joo se +3 lämykkä viakuttaaki ihan vitusti siihen ja tuntuu vitun hyödylliseltä ilmottaa joku ihme nimi siihen keskelle ruutuu että nyt yhistitte voimanne jeeeee! ÄRRÄR! *grrr* vai mikä vitun hymiö olikaa

[q]Real Charly
Mulla täs pätsäämättömässä tää halvatun epeli keskeyttää miekalla läiskimisen jostain ihme syystä jos combo ei onnistu tai sitte pahis mäiskäsee takasin. [/q]

Mä ite asiassa pidin tota featurena tai sen taistelujärjestelmän perusominaisuutena, että onpahan edes jotain tekemistä niissä matseissa muutakun osottaa vaan kohde. Siinähän oli taistelussa muutenkin oikeen ajotuksen kanssa kikkailua, vähintäänkin sen kanssa, että sai niitä useamman tekniikan edistyneempia komboja edes väännettyä. Mulla on pätsätty versio ja toi sama on siinäkin.

[q]Real Charly
Siis en tarkoita sitä vaan sitä et se epeli ei meinaa hyökätä monstereiden kimppuun välillä. *hiiri-klik* ja mitään ei tapahdu vaan se ukko hyytyy siihen ilmettäkään väräyttämättä. [/q]
Jaa niin siis, että se vaan nykäsee ja that's it. Joo, tuttu homma. En tiedä mistä johtuu, mut ei se mua lopunpeliä niin paljon rassannu.

[q]J Raninen, 8.8.2009 02:56:
---
Real Charly
Siis en tarkoita sitä vaan sitä et se epeli ei meinaa hyökätä monstereiden kimppuun välillä. *hiiri-klik* ja mitään ei tapahdu vaan se ukko hyytyy siihen ilmettäkään väräyttämättä.
---

Jaa niin siis, että se vaan nykäsee ja that's it. Joo, tuttu homma. En tiedä mistä johtuu, mut ei se mua lopunpeliä niin paljon rassannu.
[/q]

Ei muakaan paitsi jos oon unohtanu seivaa eikä autosavee oo tullu hetkeen. :D

[q]Wolverine, 10.11.2009 09:15:
---
Lost-Soul, 10.11.2009 08:46:
---
---
---

---

---

---

---

[/q]
kyl täs ps3 versioo itekki venailen ja tänää pitäis tulla..

[q]Lost-Soul, 10.11.2009 09:19:
---
Wolverine, 10.11.2009 09:15:
---
Lost-Soul, 10.11.2009 08:46:
---
---
---

---

---

---

---

---

kyl täs ps3 versioo itekki venailen ja tänää pitäis tulla..
[/q]

jaahas, kävin ite tuol sivuilla ja siellä luki vielä "ennakkotilaa" sen kohdalla noh ei voi tietää, pitää toivoa että tulee mahdollisimman nopee. oli muuten mielenkiintoinen tuo ahvenanmaan kauppa, en oo aikaisemmin edes kuullut koko paikasta. tilasin sit assassins creed 2 ennakkoon, ykkönen oli ainakin törkeen hyvä.

Jaahas MW2 ps3:lle tipahti juuri postista.. lukisko tenttiin vai "testaisko" vähän? ;)

Metal Gear Solid 4

O