Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- ...
- 109
- Seuraava »
SSX On Tour ja Burnout Revenge
[q]Epicuros, 2.4.2009 07:17:
Onkos mechwarrior simulaattoreita tullut viime aikoina ja jos on niin miltä on maistunut?
[/q]
Viimeisin PC:lle julkaistuista on Mechwarriors 4 Mercenaries. Aivan huippu kyl edelleen (etenkin kun käyt hakemassa tuolta kymmeniä uusia mekkejä ja satoja aseita *iloinen*)
Skyrim tuli tuossa vihdoin hakkailtua läpi, tällä hetkellä ei mitään syyhyiltävää siis. :D
Suosittelen kyllä lämpimästi kaikenlaisen tsaikedeelisen fanille Trine-pelejä, kakkosversio oli varmasti kauneimpia pelejä koskaan.
En tienny et skyrimistä pääsee poiskin pelaamalla läpi O_o :D
onks kellään muulla ongelmia ton mw2 multiplayerin kanssa? hajoo naama kun ei tahdo skulaa.
[q]Wolverine, 12.11.2009 23:25:
onks kellään muulla ongelmia ton mw2 multiplayerin kanssa? hajoo naama kun ei tahdo skulaa.
[/q]
eilen oli serverit nurin ja tänää jotain pientä
[q]Lost-Soul, 12.11.2009 23:27:
---
Wolverine, 12.11.2009 23:25:
---
[/q]
Pikanen kysymys: mitkä serverit?
Mä elin ihan siinä luulossa että MW2:lle ei edes ole dedicated servereitä... :)
("Finding best host..." "Migrating session to new host..." etc. etc. you get the picture)
EDIT: On muuten sen tason peli että hohhhoohooo <3 Poistin julkasupäivänä, ja on eka peli joka saa mut pois WoWista :D
CIV 4 ja Rise of Mankind 2 mod... koukuttaa kyl niin pahasti että yöllä ennen viittä en oo viel päässy täl viikolla nukkumaan.
[q]Funktion, 12.11.2009 23:32:
---
Lost-Soul, 12.11.2009 23:27:
---
---
---
("Finding best host..." "Migrating session to new host..." etc. etc. you get the picture)
[/q]
Samaa se on Uncharted 2:ssakin. ja noi oli PC:n dedicated server-kitinöitä, ps3:lla lostis pelailee. Se olis varmaan ihan hyvä mainita :)
mites mites... onko Dragon Age kova konesyöppö? Mihin vois verrata? Raskas?
Muistan kun yritin kokeilla NWN2:sta very highlla...
En tiiä voiko verrata mut ainaki Crysis, Far Cry 2 yms namuFPSsät toimii Highlla ilman suurempia ongelmia
[q]
AoE? No eniveis: toi on tuonut mullekin tosi vahvasti Barldur's Gaten mieleen, joka on vain ja ainoastaan hyvä asia. :) Niinhän nuo ovat kehittäjätkin sanoneet, että Dragon Age on "henkinen jatko" Baldur's Gateille. Ite oon pelannut jonkun päälle 40h. Taitaa olla main story ehkä puoles välissä. :) Tosta on ollu hauska kuulla esim. duunissa kuinka jengi on pelannut tota tosi eri tyylillä. Esim. 2 duunikaveri veti ton about just 40h:ssa läpi, kun sit taas minä ja yksi toinen kollega ollaan just pelattu joku 40h ja vasta puoles välissä. :D No, täytyy myöntää, että mä pelaankin niin, että joka kolkka on koluttava läpi. :)
[/q]
AoE = Area of Effect, eli esim joku tulipallo loitsu mikä tekee lämää useampaan olioon.
eli jos on tottunut siihen, että tankki ottaa kaikki Monsut ja sitten vaan pew pew kaikki kerralla hengiltä, niin tossa DA:Ossa ei oikeen oo sellasta vaan pitää yksitellen mätkytellä kaikki hengiltä
tosin huomasin tossa vähän aikaa sitten, että Roguen pommien heittely on aika tehokasta ja voi osua useampaan, niin sitä hyödynnetään vastaisuudessa.
[q]Multa menee nyt vähän ohi mitä sä haet tolla esimerkillä. :D Siis ymmärsinkö oikein, että koitat sanoa, ettei tossa olisi mahdollisuus tehdä lämää useammalle oliolle kerralla? Vai mitä? Nimittäin mun koko taistelutaktiikka tällä hetkellä perustuu loitsuihin, jotka tekee useammalle vastustajalle lämää kerralla (esim. Inferno, Fireball, Blizzard, Waking Nightmare tai Cone of Ice -loitsut hyvinä esimerkkeinä), ja omillekin (oletettaen, että pelaa tarpeeks vaikeella vaikeusasteella). Ite en ole puolestaan kertaakaan käyttänyt noita pommeja, enkä myrkkyjäkään. :) Mutta kuten sanoin, niin vähän meni toi sun pointti ohi ja saatoin nyt väärinkäsittää täysin sun sanoman. :)
[/q]
no joo ääh :p turha selittää kun ei termit/pelit oo tuttuja saatika samoja xD
jatketaan -->
Assassin's Creed 2 jää minun osaltani odottamaan alehyllyjä kahdesta syystä
1)En ole vieläkään pelannut ykkösosaa alkue pidemmälle.
2)Pelilehdet saivat tuon arvosteluun (ennen pelin ilmestymistä kauppoihin) vain jos lupasivat antaa pelille korkeimman arvosanan. Tällaista kusetustoimintaa harrastavaa firmaa en tue maksamalla täyttä hintaa pelistä (tällainen toiminta on toki ollut jo pitkään aika yleistä, mutta vain muutama lafka on jäänyt tästä kiinni).
XBOX 360 elite + GTA IV *sydän*
Muutaman tunnin on jo tullu pelattuu sitä tässä perheesä.
[q]Epailija, 24.11.2009 16:52:
1)En ole vieläkään pelannut ykkösosaa alkue pidemmälle.
2)Pelilehdet saivat tuon arvosteluun (ennen pelin ilmestymistä kauppoihin) vain jos lupasivat antaa pelille korkeimman arvosanan. Tällaista kusetustoimintaa harrastavaa firmaa en tue maksamalla täyttä hintaa pelistä (tällainen toiminta on toki ollut jo pitkään aika yleistä, mutta vain muutama lafka on jäänyt tästä kiinni).
[/q]
Mitä muutamien kanssa jutellu, niin tuota ei voi edes verrata ekaan osaan. Toki itsekki koitan löytää jostain sopivan halvalla kyseisen pelin, mutta odotukset kasvoivat kovasti.
[q]Epailija, 24.11.2009 16:52:
[/q]
Alehyllyjä odottamaan jää mullakin, eli joskus tulevaisuudessa vois ostaa jollaan 15e:llä.
[q]tomii, 24.11.2009 21:45:
---
Epailija, 24.11.2009 16:52:
---
Alehyllyjä odottamaan jää mullakin, eli joskus tulevaisuudessa vois ostaa jollaan 15e:llä.
[/q]
3-4kk ni sen saa tolla hinnalla briteistä
[q]Funktion, 12.11.2009 23:32:
---
Lost-Soul, 12.11.2009 23:27:
---
---
---
EDIT: On muuten sen tason peli että hohhhoohooo <3 Poistin julkasupäivänä, ja on eka peli joka saa mut pois WoWista :D
[/q]
Mut ihan ekana ennenku pääset edes valitsee peliä, ni pitää ottaa yhtettä noiden servereihin.
"#MW2 PSA - PS3 Multiplayer: The multiplayer servers for PS3 are down. It's not related to the 1.02 patch, and we're workin' on a fix."
edit: noilla severeillä on nähtävästi kaikki sun mp tiedot. Tämän sen takia, ettei konsolilla pääsis niin helposti tekemään auto aim systeemeitä
[q]Lost-Soul, 24.11.2009 21:04:
Mitä muutamien kanssa jutellu, niin tuota ei voi edes verrata ekaan osaan.[/q]
Toivottavasti voi edes hiukan, sillä ykkösosa oli typerästä sci-fi-osiostaan huolimatta mielestäni erittäin mielenkiintoinen tuttavuus. ;) Kesken se on jäänyt sen takia, että on tullut hommattua uusia pelejä ennen kuin entiset on pelattu loppuun ja jotenkin ne uusimmat pelit kiinnostavat aina eniten.
Metal Gear Solid 4
- « Edellinen
- 1
- ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- ...
- 109
- Seuraava »