SE musiikkityyli sulle juuri nyt

Back to musiikki O

minimal

minimal..
elektro...

rumpu ja basso, ainavain

Funkyasstribaltechno!

[q]nomic, 24.3.2007 02:09:
---
Tiku, 22.2.2007 22:04:
---
Muuten onkos Sibeliusta lainattu missään biiseissä? Itse en ainakaan muista. Siinä vinkki tekijöille*vink*

---

Taisi olla Stargazerin jossain biisissä Finlandiaa ripattu (Löytyy Proteuksen HardNRG 4:sta). ;)
[/q]

Stargazer - Is there Anybody Out There

Mielentilan mukaan edelleen, se oikea (lähinnä) vanha trance (joka on muuten yllättävän lähellä housea ja teknoa, kai se siks on niin hyvääkin), minimal house, minimal techno, deep house, tech house, ambient, proge/experimental/psykerock jne.. ei oo maku muuttunut hetkeen.. eikä varmasti muutukaan

No imuripolkka tiätty!!!1!!1 Myös ethnicgroovequasiminimalbostonjazzydownbeatchilltempo eiku siis tarkotin death metal kolistelee. Ja muukin taitava ja svengaava örinä- tai huutomusiikki.

[q]T-mu, 1.6.2007 09:14:
---
nomic, 24.3.2007 02:09:
---
Tiku, 22.2.2007 22:04:
---
Muuten onkos Sibeliusta lainattu missään biiseissä? Itse en ainakaan muista. Siinä vinkki tekijöille*vink*

---

Taisi olla Stargazerin jossain biisissä Finlandiaa ripattu (Löytyy Proteuksen HardNRG 4:sta). ;)

---

Stargazer - Is there Anybody Out There
[/q]

Eiks tähän vällin voi vetästä Carbon Spedejen Anthemin? :)

Funky (ihanmikävaan)

Shufflea himona ja tiukka kvantisointi sekä kompressoidut kompit.

tällä hetkellä sanoisin, että: new wave ja/tai post-punk

edit: ja funky minimal tietysti! :P

Moscow Glamour House :)

Hevi..yms rankempi mättö (ei konemusaa siis uppoo ny ollenkaan) [size=6]et kiitti vaa ezzylle aivopesusta ;D[/size]

[q]1ncarnation, 4.6.2007 14:53:
Moscow Glamour House :)
[/q]

Wtf is dat ?

EBM, Puukkohippa-junkka, Chilloutti. ^^

Räpätiräp (ei mitää MTV-bling-blig-shittii) ja junkka ei kyl lähe kulumallakaan. Breiksi, swing, reaggae ja funk poraa kans hyvällä noususuhdanteella sit näiden jälkeen, tällä hetkellä siis. Oon kyllä huomannut, että mulla tosiaan menee aika pitkälti kausiluontoisesti noi musiikkityylit, jotka putoilee. Esim. nyt ei ole pitkään aikaan ambient pudonnut, kun taas joskus muutama vuosi sitten olin ihan hulluna siihen :)

[q]Mellu-, 20.10.2007 18:53:
Hevi..yms rankempi mättö (ei konemusaa siis uppoo ny ollenkaan) [size=6]et kiitti vaa ezzylle aivopesusta ;D[/size]
[/q]

no soriiiiii :D

Metalcore ja Melodinen Death metal

Täällä(kään) ei konemusa uppoa juuri lainkaan tällä hetkellä, lukuun ottamatta ehkä jotain minimalistista ambientia. Uusin Younger Brother lienee niitä harvoja poikkeuksia. Noin muuten Black Metal on ykkönen ja rankempi kuolo iskee myös.

mä oon kyl aivan regeipäissäni nyt! Eikä oikein jaksa tämäkään kyl konemusaa nyt..

[q]ezzy, 20.10.2007 20:42:
Metalcore ja Melodinen Death metal
[/q]
Mulla ku on niin heikosti tiedossa enää nykypäivänä, nii voisit olla ystävällinen ja antaa vinkkiä pätevistä bändeistä!
Varsinkaa Metalcore ei pahemmin soita kelloja, mut kuulostaa ihan mun jutulta!

Ja oma suuntaushan on edelleen lähinnä Hard Rock/jotain Metallia, vaikka muka hauskana postasin tänne viimeks kellarihumppa. hah.

Kysymys kuuluu:

Mikä musiikkityyli
nappaa parhaiten
ja kaikkein eniten
sulle juuri n y t ?

---

Esim. itselläni..

minimal tech jotain
drum & bass
progressive something

---

O