SE musiikkityyli sulle juuri nyt

Back to musiikki O

DnB!! Genre, josta en ollut ihmeemmin välittänyt (lue 'löytänyt') / kaipasin vaihtelua paljon tykkäämääni progetranceen ym.
Nyttemmin eniten koukussa, varsinkin melodiseen drum and bass:iin.
Sopii hyvin aloittelijalle

Jotain tähän tyyliin
Memro - Trick of the Tail http://www.youtube.com/watch?v=0Wo0BDFupqo&list=FLEtIkHM9Nx1gTogVoWHLM4g&index=46&feature=plpp_video

ja

Feint - Reprise
http://www.youtube.com/watch?v=mVdSAWWOvSw&list=FLEtIkHM9Nx1gTogVoWHLM4g&index=23&feature=plpp_video *sydän*

Mitä enemmän kuuntelen ja löydän uutta musiikkia, sitä vaikeempi olla ilman.
Way too addicted, but i like it :p

Kyllä se menee sinne dnb:hen ja dubsteppiin. Nyt innolla myös tuota regeetä tullu kuunneltuu öisin :P. Sen lisäksi kaikki hyvä techno musa, mitä sattuu löytämään randomisti selaillessa.

umppa lumppa, nasse setä on nyt hyvin hyvin vihainen ja tyyne tässä hei, voi änkeröinen, ananasakäämä ja suolaa päälle, mitäs tää nyt on, umf umf öööö, öööööööäääääöööö, teknoooooooo, sitä menny viimiset 14 vuotta, välillä muuta (parin piisin verran): hausee, jatsii, metallia, klassista, mitä tahansa maan ja taivaan väliltä mutta kaikki tiet johtaa aina lopulta takaisin TEKNOOOOOON.

---
Hypnoottinen ja hieman melodinen tech house/proge <3

esim.

<3333
---

Jees :) Lisätään nyt vielä yks, on kyllä varmaan hypnoottisin biisi mitä oon kuullu pitkään aikaan :D
Tällänen saundi <3

---

---
Hypnoottinen ja hieman melodinen tech house/proge <3

esim.

<3333
---

---

Jees :) Lisätään nyt vielä yks, on kyllä varmaan hypnoottisin biisi mitä oon kuullu pitkään aikaan :D
Tällänen saundi <3

Itseasiassa holdbinissä beatportissa mut en ole vielä päättänyt ottaakko vai ei :D

Mut tän otan ...

kolinatekno

Kuuntelumusa menee ihan fiiliksen mukaan rockista konemusaan... en niin genreistä välitä.

Musan teossa keskittyny Hardhouseen ja toinen projekti Houseen.

Hc eri lajeineen on ja muu raskaampi on aina ollut lähellä sydäntä mut viimesen vuoden pari indu j& ebm on kyl ottanut myös oman paikkansa mun musiikkimaailmassa.

O