SE musiikkityyli sulle juuri nyt
- « Edellinen
- 1
- ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- ...
- 34
- Seuraava »
Kaikkea kummaa, mutta tällä hetkellä paljon kuuntelussa:
Hardnrg, kummallisempi dubstep, techstep ja jonkin verran DNBtä.
Hienoa settiä paljon maailmassa, tätä tälläkertaa.
Johtuuko sitten kuuntelijan sekavuudesta vai mistä, mutta nyt menee aika laajalti musiikkia.. Kotona on tullu kuunneltua tosi paljon nyt suomihoppia ja oon innostunu jopa suomireggaesta(kirjotetaankos se noin?:D), autossa paukkuu polkka tai tekno, ja muualla sitten kuulokkeissa hc-mätöt.
Öisin on YleX päällä, koska en tykkää nukkua hiljasuudessa ellei ole joku kiva vieressä. Sillon sitten kuunnellaan tuhinaa :p .
Pääkalloaskel toimii nyt aika hyvin.
Dark ambient ja darkstep on viime päivinä raikunu.
Hardstyle/Hardcore
Ja tietysti TEKNO!
Edelleen mennään rumpubassolla. Välil big beat nostelee päätään.
Ambient, Dark ambient, black metal, drone metal, acid,Techno, electro (ei electrohouse), Harsh ebm, Neofolk ja Oldschool hiphop
Heheheh poliittisesti korrekti musa siis :P
Drum'n'bass, sieltä sielukkaammasta päästä *sydän*
Tech-house, progehouse, progetechno, neotrance. Sinä ehkä tällä hetkelä ne kovimmat jutut mulle.
Paha sanoa itse asiassa tyyliä, kun melkein joka genrestä löytyy jotain hyvää, mutta jos nyt hieman yritän laitella mitä tässä on kuunneltu viime aikoina.
Nrg/freeform
House
D&b
Singer-Songwriter
moderni tango (Gotan Project)
Pop
Trance
Artistipuolelta jotain poimintoja:
Imogen Heap
Gotan Project
Brainstorm
Anna Ternheim
Hannah Fury
London Electricity
Melkein vuoden tauon jälkeen taas progepsyke iskee ihan kympillä :O Ovnimoon, Suntree, Liquid Soul, Vibrasphere, jne jne *sydän*
Digitally Importedin Liquid DnB-kanava on ollut töissä kovassa käytössä, ja joitan helmiä on löytynyt. Tällä hetkellä voisin sanoa että tämä on SE musiikkityyli mulle juuri nyt.
John Askew:n setit *sydän* Just sopiva sekoitus tech-trancea ja melodisempaa mättöä <3
John Askew:n setit *sydän* Just sopiva sekoitus tech-trancea ja melodisempaa mättöä <3
komppaan kyl täysin.
omienki settien tyyli on nykyjään aika Askew:maista, ja Johnia ja muita brittitykittäjiä tulee soitettua aika vitusti :)
UK Trance *sydän*
tekno!
Acid trance
post rock
shoegaze
Kaikki menee, kunhan se on teknoa :P
tech- ja (melodinen) psytrance
Urban soul jazz moody, Gospel, Black metal & Death metal ja iskelmä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 28