Klubbarin AA kerho! Kaikki mukaan :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 15
- Seuraava »
[q]Kriss G, 23.4.2007 20:59:
---
as, 23.4.2007 20:19:
---
Kriss G, 23.4.2007 15:45:
---
Rocca, 23.4.2007 15:45:
---
Kriss G, 23.4.2007 15:40:
Kriss G ilmottautuu. Nyt on pakko pitää vähän taukoa ja saa nähdä miten onnistuu.
---
oon tulossa hesaan! :DD
---
Jepa. Komento takas ei tässä mitää taukoja pidetä :D
---
Ja mä en muuten oo kattomassa sua vappuna selvinpäin!
---
No tästähän nyt hirvee haloo tuli. Ehkä se jonku en muista kenen ku olin niin kännissä sillon heittämä "koko klubikansan känniääliö pikkuveli" ei heitä paljoa totuudesta. Kansa vaatii että läträtään viinalla ni sama meno jatkuu sitte.
[/q]
Susta tulee kyyninen selvinpäin :(
No tästähän nyt hirvee haloo tuli. Ehkä se jonku en muista kenen ku olin niin kännissä sillon heittämä "koko klubikansan känniääliö pikkuveli" ei heitä paljoa totuudesta. Kansa vaatii että läträtään viinalla ni sama meno jatkuu sitte.
[/q]
tuen sua kaikella mahdollisella tavalla!!
Kansa vaatii että läträtään viinalla ni sama meno jatkuu sitte.
[/q]
Eilen oli vielä ihan järkky morkkis pitkästä viikonlopusta. Olo helpottui oitis kun luin vähän Juoppohullun päiväkirjaa :D
mahtuuko kerhoon..?
Ois tarve parille AA-paristolle
Nyt on doguilut jääny vähän vähemmälle, kiitos urheilun ja treenailun :) Ehkä olen raitistumassa? No joo okei, aika paska läppä :D
:D
Pitäsköhän alkaa porukalla kans järkkäämään vastaavanlaisia kokouksia?
Myhäilevässä matriisissa on muuten happy hour, kiinnostasko ketään lähtee yhelle?
[q]SyndroDome, 12.6.2007 23:37:
:D
Pitäsköhän alkaa porukalla kans järkkäämään vastaavanlaisia kokeuksia?
Myhäilevässä matriisissa on muuten happy hour, kiinnostasko ketään lähtee yhelle?
[/q]
Olisi hyvä idea järkätä vastaavanlaisia kokouksia. Minäkin voisin osallistua.*nauru*.
Kaverit + klubbaus = selvinpäin
Kaverit + muut bileet = humala
Musiikki on pelastava voima?
joo..mä olen jo toivoni menettänyt
Mennääks "yhelle"? Vai judaanko lasolia?
[q]Syce, 13.6.2007 15:47:
joo..mä olen jo toivoni menettänyt
[/q]
No älä nyt hei, toivo elää! Viikon päästä on juhannus, siitä viikko niin lähetään maakuntamatkalle ja teitin mökille, siitä viikko niin on sun syndet ja sit mixxed :DD Mikäs tässä on raitistuessa
en liity*känni*.
meikäläisellä alko virallisesti sit kans viime viikolla :) Yks perjantai jo vietetty, heikkoo tekee kyl olla ilman on se vaan niin rakas aine, että... Tosin tää työttömyys+alkoholittomuus on varmaan aika mahdoton yhdistelmä toimiakseen :D
Lasoli on tajouksessa Essolla
ku voiski lopettaa dokaamisen =P
[q]Kolera, 18.6.2007 14:31:
[/q]
Rupeet nördää enemmän tietokoneel jotain morppia ja muutenkin.. ku nördää ei oo aikaa vetää bissee =P
[q]Cloud, 18.6.2007 14:32:
---
Kolera, 18.6.2007 14:31:
---
Rupeet nördää enemmän tietokoneel jotain morppia ja muutenkin.. ku nördää ei oo aikaa vetää bissee =P
[/q]
no ku ei niissä tartte olla selvinpäin. hyvin se kalia on menny nörätessä muutenki alas =P
[q]Kolera, 18.6.2007 14:33:
---
Cloud, 18.6.2007 14:32:
---
Kolera, 18.6.2007 14:31:
---
---
no ku ei niissä tartte olla selvinpäin. hyvin se kalia on menny nörätessä muutenki alas =P
[/q]
niin no :) Jos nörää tarpeeks ni ei tee mieli bissee.. tai sit bissen tahto on liian kova.. =P
mut lisää nörääminen oo koskaan huono juttu
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 15
- Seuraava »