Klubbarin AA kerho! Kaikki mukaan :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 15
- Seuraava »
[q]Mark Hamilton, 18.6.2007 12:23:
Lasoli on tajouksessa Essolla
[/q]
En tiiä väsyttääkö mua tosi paljon vai mitä, mut tää kommentti sai mulla aikaan sellasen röhönaurun, että varmasti taas koko avokonttori tykästy
[q]Jocular, 18.6.2007 14:43:
---
Mark Hamilton, 18.6.2007 12:23:
Lasoli on tajouksessa Essolla
---
En tiiä väsyttääkö mua tosi paljon vai mitä, mut tää kommentti sai mulla aikaan sellasen röhönaurun, että varmasti taas koko avokonttori tykästy
[/q]
Joo meillä koulussa harjoiteltiin kokouksia ja pidettin AA-kerhon kokous ja kaikki heitti läpällä että lasolii tarjouksessa ja opettaja ei tykänny
Hei vaan! Saisko tanne tulla hetkeksi aikaa rauhoittumaan...?
ikin oo mitään ottanu
[q]Janisa, 18.6.2007 16:36:
[/q]
joo ja lasolia on kaapissa
AA = lasolikerho
[q]Mark Hamilton, 18.6.2007 17:25:
---
Janisa, 18.6.2007 16:36:
---
joo ja lasolia on kaapissa
[/q]
Thanks! *kaiveleeshottilaseja*
Naapureita kytätessä svimukka se o poikaa.!!*igor*
nyt vois varmaan tänne liittyä .... goddamnit.
Joo tänään landelle ja vois oikeestaan jo potkasta juhannuksen käyntiin *känni*
Tein tossa muuten yks päivä ammatinvalinta testiä. Yks mulle sopivimissista ammateista olis ollu raittius sihteeri :D Todellakin! juuri näin :)
Kai sitä pitäis tänne tulla turvaan, ainaki siihen asti ku seuraavan kerran taas lähtee mopo käsistä
[q]Coleman, 19.6.2007 12:09:
Kai sitä pitäis tänne tulla turvaan, ainaki siihen asti ku seuraavan kerran taas lähtee mopo käsistä
[/q]
Yeah, right
kolmas kesälomapäivä ja alkoholisoituminen hyvässä vauhdissa, ihan kokoajan tekee mieli siideriä saatana.
Mä oon nyt kahden viikon aikana kallistanut kuppia juhannus ja provinssi mukaan lukien 7 päivää. Ainut asia mikä kevyen rahanmenon lisäksi hatuttaa, on tämä saatanallinen pöhö! Mun naama on ku pusukalalla perkeles!
Ja yhtenä lieveilmiönä mainattakoon että aamulenkille ja salille meno on tihkaissut raskaimman jälkeen. Töihin sentään olen päässyt=)
Mutta eikös niin sanota että päihdeongelman tunnusmerkkejä on mm. arkirutiinien kärsiminen juomisesta=)
Heavy Duty Ignore, whoaa...!
tänään vois yrittää olla selvinpäin
Sunnuntaista lähtien oltu taas jo kuivin suin...
Tulis jo perjantai. alkaa aikamoiset vainot olemaan
[q]-Santtu-, 27.6.2007 15:41:
kolmas kesälomapäivä ja alkoholisoituminen hyvässä vauhdissa, ihan kokoajan tekee mieli siideriä saatana.
[/q]
Joo lomat on kyl vaarallisia. Mun toissavuoden kesäloman saldo: -2000e ja noin kymmenen kiloa lisää painoa. Onneks nykyään on jo vähän rauhottunut ja en moisiin suorituksiin enään ryhdy. Vaikka mieli tekiskin
[q]SyndroDome, 27.6.2007 18:17:
Sunnuntaista lähtien oltu taas jo kuivin suin...
Tulis jo perjantai. alkaa aikamoiset vainot olemaan
[/q]
Noh noh, vastahan tässä on jussista selvitty. Tosin ei siitäkään selvitty ilman loiventavia.
Ihme kyl jussiki meni suht kuosissa kun ei jotenki bisset tai lonkerot maistunu, eikä viinaakaan ollu oikeen available. Tosin jos joku ois mua juottanu nii sit oisin maannu varmaan a:n kanssa vierekkäin päiväunilla meiän teltassa
Viikonloppukin todennäköisesti menee suht kuivin suin kun otin työvuorot sekä la että su illoille.
[q]SyndroDome, 27.6.2007 18:21:
Joo lomat on kyl vaarallisia. Mun toissavuoden kesäloman saldo: -2000e ja noin kymmenen kiloa lisää painoa.
[/q]
Toi on jo ihan hyvin kyllä. Toivottavasti en ite koskaan kykene samaan.*hih*
edit: Niin vai siis oliks toi niinkun koulun kesäloman aikana eli about 3 kuukaudessa?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 15
- Seuraava »