Mikä musiikkityyli iskee parhaiten?

Back to musiikki O

1. [o]Listasta puuttuu tekno.[/o] Ei näköjään puutu enää.
2. Listasta puuttuu elektro.
3. Housesta ei ole lainkaan alagenrejä vaihtoehtoina, vaikka trancesta ja polkasta on.

[o]Ääni menee nyt houselle. Jos tekno olisi ollut vaihtoehtona niin se olisi ollut vahvasti mukana kilpailussa, elektro hyvänä kakkosena.[/o]

Tekno.

[muokattu 2.1.2004 14:56]

Electro, breakbeat, hard nrg, house. Nuo eniten ja muut tulevat tiukasti perässä, tulee kuunneltua melkein kaikkea muutenkin.

mulle uppoo parhaite hardnrg, hardhouse ja hardtrance (pikkuse myös toi peruskiksuki*vink*). käyn melkee ainoostaa niis bileis jois soitetaa just tot hard dancee (no labyrinth o asia eriksee)...

en kyl diggaile mistää hooceest tai hhcst mut oonki iha pussy*joo*

house, trance, chillout, breakbeat, ambient, artcore, uk hc

[muokattu 7.10.2003 15:45]

Trance:

Push
PvD
AvB
Chicane

House:

Bobby Burns
Harrison Crump
Shutter Flooders
Nelson Perez
Benny Benassi

Techno

Lars Klein
Manuel Fuentes
Arkus P
Sven Wittekind
Chris Liebing
Mario Ranieri
etc.....

Siinä nyt pari semmosta,joista tykkään *sydän**joo**iloinen**sydän*

Joo...
Varmaan Hard Trance/ Hard NRG mutta niinq muutkin... riippuu mielialasta...
chilli ja psyke on myös aika hehku...

Goa.

Olen kaikkiruokainen, joten tuolta joukosta on vaikea määritellä
mikä iskisi parhaiten. Minulla kun se on myöskin vähän mielialasta kiinni.

Sunnuntaipäivää vietän usein Deep housen merkeissä, muulloin uppoo miltei
mikä genre tahansa, fiiliksestä riippuen.
Tosin HardNRG sekä hardcore jää valittavista genreistä vähimmälle kuuntelun
suhteen, kuten Mark totesi -> liian puuduttavaa.

Pointsit meni silti psytracelle, olihan sieltä joukosta nyt joku valittava *sydän*

tällähetkellä melodinen trance (ei juusto), psytrance (astrix, domestic, astral)
proge (semmonen menevä, ei junnaus) ja tietty all-time-favourite ajava techno :)

Kyl täytyy siitä lähtee et vanhempi Hard NRG potkii jopa Freeformiakin paremmin*pahis*

breaks eli tollanen noin 130-140bpm. dnb ja junkka taas ei pahemmin iske. Muuten sit aikalailla mielialan mukaan..

tällä hetkellä parhaiten psy ja tekno*joo*

teknon olin jo melkein unohtanut pariksi vuodeksi, mutta
ah, oli kiva löytää takasin. Muuten tulee sit kuunneltua aika
paljon kaikkea muutakin hyvää musiikkia(tm), radiota
ei juuri ikinä.

psytrance. sen trancempi pää nimenomaan. Sitten toisaalta taas toinen ääripää eli psytekno. ”oikean” teknon alalajeista en tiedä mutta Tobias vom Hofsten iski ainaki hiton hyvin.

Lisäksi ei-konemusiikkipuolelta grungerokki av alla slag, hardcore (punk, metalli), jotkut pomppumetallibändit kuten Deftones, Korn (etenkin vanhempi), HedP.E. jne. ja suomalaisista orkestereista Absoluuttinen Nollapiste, Zen Cafe, Maj Karman Kauniit Kuvat, Kotiteollisuus ehkä hieman Sara

tosin olen kyllä aika kaikkiruokainen musiikin suhteen, lukuunottamatta rn'b:tä, isoa osaa rapista ja dance-kamasta mitä teinihelveteissä soi.

niijoo. kunnon roots-blues iskee kyl kans iha miljoonasti. Artistit kuten John Lee Hooker, Lightning Hopkins, B.B.King jne.

menotrance[tm]

Trance iskee. Sellanen kiksu, dream, progressive. Myös NRG jos on todella polkkaus fiilis.

Psy 4Eva..*sydän**pihkassa**sydän*

polokka, happyhc, haardtesno ja junkka tällä hetkellä. naurakaa vaan mutta kuuntelen kaikkea ihan sekasin

Polkempi parempi, nobeeta ja lujaa!!!*pahis*

Psyke & proge...Myös progressiivinen psy*iloinen*

Mulla kyllä iskee parhaiten Hard NRG: n ja Hard Trancen sekotus... Mutta kyllä kunnon trancekin on aivan loistavaa samoin hardhouse... No sanotaan nyt että kyllä ne kaikki konemusiikinlajit on hyviä...

[muokattu 5.4.2003 09:47]

O