Mikä musiikkityyli iskee parhaiten?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 19
- Seuraava »
just nyt on enemmänkin kiksuvaihe, vaikka yleensä olen pitänyt hard nrg:sta. Myös old skool saa mun kannatuksen osakseen
Uih, liian vaikee kalluppi, pitäis saada ruksia useampi täppä... melkein kaikki täpät... täytyy varmaan pistää ihan tämänhetkisen fiiliksen pohjalta - tädäää: kiksu - eiku psy - eiku happyhc... no joo, fiiliksen ja mestan mukaan... kaikki konemusa on yleensä hyvää *sydän*
vaikee sanoo...lisää pilkkui ois saanu olla....*poks* hardi on hyvää...mut kyl muutki tyylit aina iskee*pahis*
[muokattu 14.10.2003 00:56]
sit tänne =D tost puuttuu sellanen vaihtoehto kuin psyform ^__^
hih kaikki uppoo paitsi käsikyynerpäätämyötennenässähausee
goa&psy *sydän*
ja sitten fiiliksestä/tilanteesta riippuen ambient, electro, kiksu, tekno, whatever...
kaikkee tulee kuunneltua mut aina vaan huomaa et pitää palata hippijuurilleen
Annetuista vaihtoehdoista valitsin rumpu basooo mut hardcore on number uno ja varsinkin terror !!!
1.Breakz, proge, tribaali, hiphop
2.trance,chill
Vaikea määrittää mikä iskisi parhaiten, kun se riippuu aikakaudesta, päivästä ja hetken fiiliksestä..yritetään:
kone-puolella: psy on saavuttanut tietynlaisen iki-suosikin aseman, mutta kyllä techno (mieluiten hardimpi sellainen), indu, electro, breaksit, junkka ja hc:kin iskee. Polkkaa jaksaa lähinnä bileissä. Ylipäätään tyylillä on mulle aika vähän väliä, enemmän merkitystä on sillä onko musiikki hyvää. Esim. juustoinen kiksu on sitä IMO varsin harvoin.
muu musiikki: hyvä musiikki genrerajoista välittämättä. Viime päivinä soinut mm. Björk, Benny Goodman sekä U-street All stars.
Melodinen on mun sana*plur**pihkassa*
Psy
Uk Hard house/Nu Nrg
Techno
kyllähän se taitaa toi hard NRG olla...mut vaikee sanoo kun riippuu fiiliksestä...
Hardcore, speedcore, deathcore, hardstyle, techno. eTC.
- deep/minimal/dubby techno, eli leijailevia padeja ja epämäärästä napsuntaa ja kohinaa :)
- vähän reippaampi tekno
- trance
drumnbass ja psy joo-o.....
Chill out on lähellä sydäntä, mutta sitten villinpinä päivinä ja TOKI ykkösenä aina trance...ja sitten house ja electro...ja techno -käy*joo*
[q]Itis:
Polkempi parempi, nobeeta ja lujaa!!!*pahis*
[/q]Samoilla linjoilla polkkaan
Hard NRG, Hard Trance, Hard House....Ei oo muuta kysymystäkään....Sillon tällön HARDCORE, mut suurimmaks osaks se on mennyttä aikaa..
[muokattu 12.2.2004 18:02]
Hauz,
näitä ei viitti lokeroida kun ne on ihan omaa tyyliään:
Ismo Alanko, Marilyn Manson ja Ludvig van Beethoven (9. sinfonia soi just luureissa) rok!
Bileissä tietty mieluiten kiksua
Mulla kyllä iskee parhaiten Hard NRG: n ja Hard Trancen sekotus... Mutta kyllä kunnon trancekin on aivan loistavaa samoin hardhouse... No sanotaan nyt että kyllä ne kaikki konemusiikinlajit on hyviä...
[muokattu 5.4.2003 09:47]
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 19
- Seuraava »